Ρόζμπεργκ ξανά και ξανά!

Νίκος Τσιώκος
Ρόζμπεργκ ξανά και ξανά!
Ο Νίκο Ρόζμπεργκ ήταν ο ταχύτερος και στις κατατακτήριες δοκιμές του Μονακό και πανηγύρισε την τρίτη συνεχόμενη pole position στο Μόντε Κάρλο. 1-2 με τον Χάμιλτον για Mercedes, τρίτος ο Φέτελ. Από το πιτ λέιν ο Μάσα.

Στο Μόντε Κάρλο οι Mercedes έδειχναν αρκετά δυνατές εξ' αρχής, με τον Νίκο Ρόζμπεργκ να είναι μέχρι στιγμής ο απόλυτος κυρίαρχος του Γκραν Πρι του Μονακό. Ο Γερμανός ήταν ταχύτερος, παρά το γεγονός ότι οι αντίπαλοί του έδωσαν μάχη, και στις κατατακτήριες δοκιμές και πανηγύρισε την τρίτη σερί pole position.

Μάλιστα, η Mercedes έδειξε ότι έχει πολύ καλό ρυθμό στις κατακτήριες με το 1-2, αφού δεύτερος κατετάγη ο Λιούις Χάμιλτον. Πίσω τους και πιο κοντά απ' όλους στους χρόνους ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για κάτι καλύτερο και μαζί με τους προαναφερθέντες ήταν οι τρεις που έσπασαν το 1:14.0!

Ακολούθησε ο Μαρκ Γουέμπερ, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να είναι πέμπτος και να έχει πίσω του τον Φερνάντο Αλόνσο, που δεν έδειχνε ικανός για καλύτερο πλασάρισμα. Σειρά πήραν οι Σέρχιο Πέρεζ, Άντριαν Σούτιλ, Τζένσον Μπάτον, με τον Ζαν Ερίκ Βερν να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα.

Εκτός αυτής έμειναν οι Νίκο Χάλκενμπεργκ, Ντάνιελ Ρικιάρντο, Ρομάν Γκροζάν, Βαλτέρι Μπότας, Γκιέντο φαν ντερ Γκαρντ, Παστόρ Μαλντονάντο. Όσον αφορά τον φαν ντερ Γκαρντ, πραγματοποίησε την έκπληξη της διαδικασίας, καθώς πέρασε στη δεύτερη περίοδο αφήνοντας εκτός από την πρώτη περίοδο τον Πολ ντι Ρέστα.

 

Πλην του πιλότου της Force India, από το πρώτο σκέλος αποκλείστηκαν και οι Σαρλς Πικ, Εστεμπάν Γκουτιέρεζ, Μαξ Τσίλτον, Ζουλς Μπιανσί και Φελίπε Μάσα δίχως κάποιος να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το 107%.

Τέλος, σε ό,τι έχει να κάνει με τον Μάσα, οι μηχανικοί της Ferrari δεν μπόρεσαν να διορθώσουν το πρόβλημα που προέκυψε από το ατύχημά του στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών και ο Βραζιλιάνος δεν έλαβε καν μέρος στις κατατακτήριες, ώστε να εκκινήσει από το πιτ λέιν, που σημαίνει ότι θα έχει πολύ δύσκολο έργο, με δεδομένο ότι στο Μόντε Κάρλο είναι δύσκολο να προσπεράσεις.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Ρόζμπεργκ Mercedes 1:24.620 1:16.135 1:13.876 31 γύροι

Χάμιλτον Mercedes 1:23.779 1:16.265 1:13.967 31 γύροι

Φέτελ Red Bull 1:24.243 1:15.988 1:13.980 29 γύροι

Γουέμπερ Red Bull 1:25.352 1:17.322 1:14.181 30 γύροι

Ραϊκόνεν Lotus Renault 1:25.835 1:16.040 1:14.822 31 γύροι

Αλόνσο Ferrari 1:23.712 1:16.510 1:14.824 32 γύροι

Πέρεζ McLaren 1:24.682 1:17.748 1:15.138 31 γύροι

Σούτιλ Force India 1:25.108 1:17.261 1:15.383 29 γύροι

Μπάτον McLaren 1:23.744 1:17.420 1:15.647 29 γύροι

Βερν Toro Rosso 1:23.699 1:17.623 1:15.703 29 γύροι

Χάλκενμπεργκ Sauber 1:25.547 1:18.331 22 γύροι

Ρικιάρντο Toro Rosso 1:24.852 1:18.344 23 γύροι

Γκροζάν Lotus Renault 1:23.738 1:18.603 13 γύροι

Μπότας Williams 1:24.681 1:19.077 22 γύροι

Φαν ντερ Γκαρντ Caterham 1:26.095 1:19.408 21 γύροι

Μαλντονάντο Williams 1:23.452 1:21.688 22 γύροι

Ντι Ρέστα Force India 1:26.322 14 γύροι

Πικ Caterham 1:26.633 13 γύροι

Γκουτιέρεζ Sauber 1:26.917 12 γύροι

Τσίλτον Marussia 1:27.303 13 γύροι

Μπιανσί Marussia Δεν έκανε χρόνο 1 γύρο

Μάσα Ferrari Δεν έκανε χρόνο 0 γύροι

Q1 107%: 1:29.293

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!