Τελευταίος χαμογέλασε ο Ρόζμπεργκ!
Επεισοδιακός έμελλε να είναι ο αγώνας στο Σίλβερστοουν, κυρίως λόγω των πολλών κλαταρισμένων ελαστικών, αλλά και της μάχης που έγινε στο τέλος για τις πρώτες πέντε θέσεις, οι οποίες άλλαξαν αρκετές φορές... κάτοχο.
Μπροστά ο Χάμιλτον, πίσω του ο Φέτελ
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Στην εκκίνηση ο Λιούις Χάμιλτον έφυγε καλά και διατηρήθηκε στην κορυφή, τη στιγμή που ο Σεμπάστιαν Φέτελ πέρασε τον Νίκο Ρόζμπεργκ και ανέβηκε δεύτερος. Από τη μεριά του, ο Φελίπε Μάσα έκανε το απίστευτο και από τη 12η θέση βρέθηκε στην πέμπτη, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο έδειξε να περιμένει να κυλήσει λίγο ο αγώνας για να κάνει τα πρώτα προσπεράσματά του.
Κλαταρισμένα ελαστικά και αυτοκίνητο ασφαλείας
Ωστόσο, το πίσω αριστερό κλαταρισμένο ελαστικό στον όγδοο γύρο αποδείχτηκε καταστροφικό για τον Χάμιλτον, ο οποίος έχασε αρκετές θέσεις μέχρι να μπει στα πιτς για αλλαγή τροχού, με αποτέλεσμα να βγει τελευταίος.
Το ίδιο, όμως, έγινε και λίγο αργότερα με τον Φελίπε Μάσα, αλλά και με τον Ζαν Ερίκ Βερν, με το πέλμα από τα ελαστικά τους να φεύγει στο ίδιο σημείο, κάτι που προβλημάτισε ιδιαίτερα τους ανθρώπους της Pirelli. Βέβαια, τα θραύσματα ήταν αρκετά, ώστε να μπει στον 16ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και να έχουμε ξανά αγώνα στον 22ο.
Έμεινε ο Φέτελ, νικητής ο Ρόζμπεργκ
Η εξέλιξη αυτή έφερε τον Φέτελ στην κορυφή της κούρσας και όλα έδειχναν ότι θα πανηγυρίσει τη νίκη και θα διευρύνει κι άλλο τη διαφορά από τον Αλόνσο στη βαθμολογία. Αλλά δεν κατάφερε να δει την καρό σημαία, καθώς... έμεινε στον 42ο γύρο, με τον Ρόζμπεργκ να παίρνει με τη σειρά του τα ηνία.
Ο πιλότος της Mercedes οδήγησε την κούρσα μέχρι το τέλος και ήταν αυτός που χαμογέλασε στο τέλος, παρά το γεγονός ότι έπρεπε να δώσει μάχη. Αυτό διότι... καραδοκούσε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος στους τελευταίους γύρους ξεκίνησε την αντεπίθεση! Πέρασε Αλόνσο, Άντριαν Σούτιλ και Κίμι Ραϊκόνεν και κυνήγησε τον Ρόζμπεργκ, τον οποίο τελικά δεν κατάφερε να φτάσει για να περιοριστεί στη δεύτερη θέση.
Τρίτος τερμάτισε ο Αλόνσο, που εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των υπολοίπων και στο τέλος χρειάστηκε να προσπεράσει Σούτιλ και Ραϊκόνεν, ώστε να ανέβει στο βάθρο και να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς εκκινώντας ένατος. Πίσω του βρέθηκε ο Χάμιλτον, που δεν τα παράτησε μετά την ατυχία του, ενώ ακολούθησε ο «Iceman», ο οποίος είδε τα ελαστικά του να μην αντέχουν, με τον Μάσα να παίρνει και αυτός βαθμούς όντας έκτος.
Οι Σούτιλ, Ντάνιελ Ρικιάρντο, Πολ ντι Ρέστα και Νίκο Χάλκενμπεργκ ήταν αυτοί που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Τέλος, εκτός από τον Φέτελ εγκατέλειψαν και οι Ρομάν Γκροζάν, Σέρχιο Πέρεζ, Ζαν Ερίκ Βερν, με τον Πέρεζ να πέφτει επίσης... θύμα των κλαταρισμένων ελαστικών.
Έτσι, στη βαθμολογία ο Φέτελ έμεινε στους 132 βαθμούς, αλλά παρέμεινε στην κορυφή με τον Αλόνσο να πλησιάζει στους 21 (111) και τον Ραϊκόνεν να είναι τρίτος με 98. Στους κατασκευαστές η Red Bull πήγε στους 219, ενώ η Mercedes πέρασε δεύτερη με 171 και άφησε τρίτη τη Ferrari στους 168.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Ρόζμπεργκ Mercedes Νικητής
Γουέμπερ Red Bull +0.7
Αλόνσο Ferrari +7.1
Χάμιλτον Mercedes +7.7
Ραϊκόνεν Lotus Renault +11.2
Μάσα Ferrari +14.5
Σούτιλ Force India +16.3
Ρικιάρντο Toro Rosso +16.5
Ντι Ρέστα Force India +17.9
Χάλκενμπεργκ Sauber +19.7
Μαλντονάντο Williams +21.1
Μπότας Williams +25.0
Μπάτον McLaren +25.9
Γκουτιέρεζ Sauber +26.2
Πικ Caterham +31.6
Μπιανσί Marussia +36.0
Τσίλτον Marussia +67.6
Φαν ντερ Γκαρντ Caterham +67.7
Εγκατέλειψαν
Γκροζάν Lotus Renault 51ο γύρο
Πέρεζ McLaren 46ο γύρο
Φέτελ Red Bull 41ο γύρο
Βερν Toro Rosso 35ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Φέτελ 132
Αλόνσο 111
Ραϊκόνεν 98
Χάμιλτον 89
Γουέμπερ 87
Ρόζμπεργκ 82
Μάσα 57
Ντι Ρέστα 36
Γκροζάν 26
Μπάτον 25
Σούτιλ 23
Βερν 13
Πέρεζ 12
Ρικιάρντο 11
Χάλκενμπεργκ 6
Βαθμολογία κατασκευαστών
Red Bull 219
Mercedes 171
Ferrari 168
Lotus Renault 124
Force India 59
McLaren 37
Toro Rosso 24
Sauber 6
Williams 0
Marussia 0
Caterham 0
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!