2μετρα αχάριστα παλικάρια

Μάνος Αντώναρος Μάνος Αντώναρος
2μετρα αχάριστα παλικάρια

bet365

Ο Μάνος Αντώναρος γράφει τη γνώμη του για όλους αυτούς τους αστέρες του μπάσκετ που σνομπάρουν την εθνική ομάδα. %^@@&**

Οσοι δεν το ξέρετε: Ο Αλέκος Σακελλάριος εκτός από ΤΡΟΜΕΡΟΣ και ΦΟΒΕΡΟΣ θεατρικός (και κινηματογραφικός) συγγραφέας, στιχουργός, υπήρξε και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ δημοσιογράφος.
Είχα λοιπόν την τύχη να του’χω πάρει αρκετές συνεντεύξεις. Ημουν πιτσιρικάς και συχνά τα έντυπα που αντοπρόσωπευα δεν ηταν μεγάλης κυκλοφορίας. Ισχυε για μένα το «αφού βρήκαμε πάπά…»
Εχοντας αποκτήσει λοιπόν μια κάποια άνεση μαζί του, τον ρώτησα:
-Κύριε Σακελλάριε, πώς έχει τύχει και δεν μου έχετε αρνηθεί ποτέ μια συνεντευξη;
Με κοίταξε (σχεδόν) έκπληκτος και μου’πε:
-Μα τι λες; Είναι δυνατόν να αρνηθώ μια συνέντεξη σε έναν (καμάρωσα σαν πάγώνι) συνάδελφο; Αυτό θα ήταν αχαριστία του κερατά στη δημοσιογραφία, που με έκανε αυτό που με έκανε… που με βοήθησε τόσο. Δεν έχω αρνηθεί ποτέ στη ζωή μου συνέντευξη… ούτε και πρόκειται. Είναι απαράβατη ηθική μου υποχρέωση.
Δεν είμαι ειδικός για να κρίνω αν ο κ. Ζούρος είναι καλός προπονητής. Το μπάσκετ δεν είναι κάτι που γνωρίζω σε βάθος… είμαι απλώς θεατής του… βασικά με αγχώνει η συνεχής εναλλαγή του σκορ… είμαι ένα απλός εντελώς ερασιτέχνης μπασκετόφιλος… αλλά αυτά τα’χουμε ξαναπεί… αλλού το πάω…
Θα μιλήσω για 2 παίκτες του ΠΑΟ (της ομάδας μου) για να μην μπλέξουμε με τα οπαδικά.
Ποιος είσαι κ. Ιαν που κάνεις τα πάντα για να μην παίξεις στην Εθνική Ομάδα; Εχεις σκεφτεί ποτέ ότι αν δεν υπήρχε το μπάσκετ και οι ευκαιρίες που πήρες απ’ αυτό, θα ήσουν ένα 2μετρο+ αγόρι που δεν θα του μιλούσε καμμιά στα πάρτι; Ή μήπως φαντάστηκες ότι είσαι ο Τζόρνταν, που πρέπει να σε παρακαλάμε για να παίζεις; Ισως να μην έχεις καταλάβει, ότι αν αύριο αποφασίσεις να σταματήσεις να παίζεις και ασχοληθείς με την ορνιθολογία, κανείς μας δεν θα αναρωτηθεί; Ρε παιδιά, τι απέγινε ο Βουγιούκας;
Αντ’ αυτού η Εθνική ομάδα μπάσκετ της Ελλάδας, που έχει πετύχει χίλια μύρια με σέντερ που σε κανονικές συνθήκες, ούτε τα παπούτσια τους δεν θα σε άφησαν να κουβαλάς στις προπονήσεις… σου κάνει την τιμή να ζητά τη βοήθειά σου και συ την αρνείσαι…
Πώς την είδες έτσι αγόρι μου;
Κουρασμένος είσαι; Μπά; Από τι; Μπας και κουβάλησες πέρισυ τον ΠΑΟ στην πλάτη σου και δεν το θυμάμαι;
Δημήτρη Διαμαντίδη μου… μάλιστα είσαι (σχεδόν) Θεός… κι εγώ φανατικός θαυμαστής σου…αλλά τα ίδια ισχύουν και για σένα… όχι βέβαια τα περί ποιότητας, αλλά τα περί υποχρέωσης… Διαβάζω ότι έχεις απαρνηθεί την συμμετοχή σου στην Εθνική Ομάδα, λόγω συντήρησης… λόγω της φροντίδας προς το κορμί σου… Με άλλα λόγια δεν σε ενδιαφέρει να παίξεις σε Ολυμπιακό τουρνουά.
Ωπ! Μπάστα!
Όπως είπα: Δεν ξέρω πολλά από μπάσκετ, αλλά θυμάμαι σαν τώρα τον Λάρι Μπέρντ να παίζει με την Dream Team και όταν δεν ήταν στη 5άδα να είναι είναι ξαπλωμένος μπρούμητα μπροστά στον πάγκο για να ισιώσει η (κατεστραμένη) πλάτη του… Αντί ναναι σε κάποια παραλία της Τζαμάϊκας, ήταν εκεί με την ομάδα… μια ομάδα που στο φινάλε, δεν τον χρειαζόταν, όσο χρειάστηκε η ομάδα μας εσάς στη Βενεζούελα. Ναι, αλλά being there πρόσθεσε το ονομά του σε μια ολόχρυση σελίδα του μπάσκετ… και σε διαβεβαιώνω, ότι δεν το’χε δα και τόοοοσο ανάγκη, ο Μεγάλος Λευκός. Μεγάλος θα ήταν ακόμα κι αν δεν είχε παίξει ποτέ με αυτή την μαγική ομάδα… όπως ακριβώς ο Τζαμπάρ και τόσοι άλλοι…
Πότε έγιναν αυτά;
Το 1992 στους Ολυμπιακούς της Βαρκελώνης…
Τότε αγαπητέ Μήτσο μου, αν υπολογίζω σωστά, ήσουν 12 ετών… μήπως έτυχε ναχεις αφίσα του στο δωμάτιο σου στην Καστοριά… μήπως …μήπως λέω… ονειρεύτηκες να γίνεις κάποτε σαν αυτόν; Και η ζωή το’φερε κι έγινες ΠΕΡΙΠΟΥ ή τέλος πάντων σχεδόν περίπου… τηρουμένων των αναλογιών… μην τρελλαθούμε κιόλας… σαν τον Λάρι Μπέρντ…
Ή μήπως πίστεψες –πάντα τηρουμένων των αναλογιών- ότι είσαι στον χώρο σου σπουδαιότερος από τον μπαρμπα Αλέκο τον Σακελλάριο; Αν τυχόν με διαβάζεις, ξαναπήγαινε στον πρόλογο για να καταλάβεις τι εννοώ. Δεν έβγαλες τη γλώσσα στους φιλάθλους και το μπάσκετ… έβγαλες τη γλώσσα στην ιστορία ΣΟΥ…Πρόσεξε το «ΣΟΥ» γιατί στα χρόνια που θα έρθουν, θα παίξει μεγάλο ρόλο.
Προστάψες το κορμί σου, αλλά από όσο ξέρω… το μπάσκετ (ειδικά στη θέση σου) παίζεται βασικά με το μυαλό.

ΥΓ. Ψιτ... τα ίδια ισχύουν (αναλόγα με τα προσόντα τους βέβαια) και για τους υπόλοιπους των υπολοίπων ομάδων. Σύμφωνοι;

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Μάνος Αντώναρος
Μάνος Αντώναρος

Ο Μάνος Αντώναρος γεννήθηκε στην Αθήνα και το πρώτο που θυμάται από τη δημοσιογραφία, ήταν όταν τον έπαιρνε από το χέρι ο πατέρας του (ο γελοιογράφος Αρχέλαος) και τον πήγαινε στα παλιά γραφεία της «Αθλητικής Ηχούς» για να παραδώσει τα σκίτσα του. Εκεί ο πιτσιρικάς Μάνος έβλεπε με ορθάνοικτα μάτια μερικά από τα ιερά τέρατα της (αθλητικής) δημοσιογραφίας να εργάζονται πυρετωδώς ακριβώς μπροστά στις λινοτυπικές μηχανές. Φυσικά του΄κανε εντύπωση και φυσικά ήθελε να γίνει ένας απ' αυτούς. Ετσι γύρω στα 20 του πήγε και είδε (μόνος του) τον μακαρίτη Κλεομένη Γεωργαλά και του είπε ότι ήθελε να δουλέψει στην «Ηχώ». Και εκείνος προφανώς θέλοντας να του κάνει πλάκα τον ρώτησε:

-Και τι θες να κάνεις;

-Να γράφω κάθε μέρα τη γνώμη μου!

Και -ω του θαύματος- ο Γεωργαλάς του απάντησε:

-ΟΚ! Αρχίζεις από σήμερα το απόγευμα.

Ετσι και έγινε. Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα ο Μάνος Αντώναρος έγραφε καθημερινά τη γνώμη του στην πίσω σελίδα της κραταιάς εφημερίδας.

Αργότερα δούλεψε σε πολιτικές εφημερίδες επί πολλά χρόνια, σε ραδιόφωνα και κανάλια. Κάθε φορά που εργαζόταν σε εφημερίδες έψαχνε την ευκαιρία να γράφει πού και πού στις αθλητικές σελίδες. Oι συνάδελφοι του αθλητικοί ρεπόρτερ πάντα του άνοιγαν την καλά φυλασσόμενη πόρτα τους.

Είναι ένας από τους πρώτους blogger στην Ελλάδα και υποστηρίζει φανατικά ότι το internet δεν είναι media, αλλά community.

Εδώ και δυο χρόνια εγκατέλειψε (από άποψη) τη μάχιμη δημοσιογραφία και αφιερώθηκε μαζί με τη γυναίκα του στο blog της www.eimaimama.gr

Τον τελευταίο διάστημα ανεβάζει post του στο gazzetta.

Hταν καιρός -όπως λέει ο ίδιος- να ξανανιώσει την χαρά της ελεύθερης και δημιουργικής δημοσιογραφίας.