Ιδού η F138 (pics)

Νίκος Τσιώκος
Ιδού η F138 (pics)
Η Ferrari παρουσίασε σήμερα την F138, με την οποία ο Φερνάντο Αλόνσο θα διεκδικήσει τον τρίτο τίτλο στην καριέρα του, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της.

Τα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθεσίου πραγματοποίησε σήμερα η Ferrari. Η Scuderia το έπραξε αυτό μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, με την F138 να είναι έτοιμη για νίκες. Ο Φερνάντο Αλόνσο ελπίζει να διεκδικήσει εκ νέου τον τίτλο, αλλά αυτή τη φορά να τον κατακτήσει έχοντας στα χέρια του ένα πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Ο Ισπανός δε θα λάβει μέρος στις πρώτες δοκιμές της Χέρεθ, καθώς θέλει να δουλέψει στη φυσική του κατάσταση, και μίλησε γι' αυτό στο περιθώριο της παρουσίασης της F138. «Δουλεύω σκληρά πάνω στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Θα είναι μια πολύ απαιτητική χρονιά και γι' αυτό θέλω να είμαι συνέχεια σε τοπ φόρμα», είπε ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής για να κάνει και μια πρόβλεψη για το επερχόμενο πρωτάθλημα.

«Πολύ δύσκολα θα επαναληφθεί αυτό που είδαμε πέρσι με 7 διαφορετικούς νικητές στους πρώτους 7 αγώνες. Αυτό συνέβη λόγω του ότι είχαμε αλλαγές στους κανονισμούς πέρυσι με την απαγόρευση των blown diffusers. Τώρα, τα πράγματα είναι πιο σταθερά. Στο τέλος της περσινής σεζόν είδαμε τις κορυφαίες ομάδες να έχουν ξεχωρίσει.

Κατά την άποψή μου πολύ δύσκολο θα δούμε και πάλι 7 διαφορετικούς νικητές στους 7 πρώτους αγώνες. Θα υπάρχουν δύο-τρεις ομάδες που θα μοιραστούν τις νίκες και ελπίζουμε ότι θα είμαστε μια από αυτές». Από τη μεριά του, ο Φελίπε Μάσα θέλει ένα δυνατό ξεκίνημα. «Η Ferrari πίστεψε σε μένα από μικρή ηλικία.

 

Αυτή είναι η όγδοη σεζόν μου στην ομάδα και η αίσθηση που έχω κοιτάζοντας την F138 είναι καλή. Δουλεύουμε σκληρά ώστε να ξεκινήσουμε δυνατά από την αρχή του πρωταθλήματος», ήταν τα λόγια του Βραζιλιάνου. Με τη σειρά του, ο Στέφανο Ντομενικάλι στάθηκε στο γεγονός ότι η Ferrari δεν είναι ανταγωνιστική τα τελευταία χρόνια.

«Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια δεν ήμασταν σε θέση να ξεκινήσουμε δυναμικά το πρωτάθλημα, όπως έκαναν οι ανταγωνιστές μας, με αποτέλεσμα να χάνουμε πολύτιμο έδαφος στη μάχη του τίτλου. Φέτος πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί από τον πρώτο κιόλας αγώνα». Τέλος, όσον αφορά το μονοθέσιο, έχει εξελιχθεί στην αεροδυναμική σήραγγα της Toyota, αποτελεί εξέλιξη της F2012, δε διαθέτει σκαλοπάτι στο ρύγχος και έχει ανάρτηση τύπου pull-rod στο μπροστινό μέρος.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!