Nissan Juke: Έρχεται σε υβριδική έκδοση με ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων

Nissan Juke: Έρχεται σε υβριδική έκδοση με ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων

Nissan Juke: Έρχεται σε υβριδική έκδοση με ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων
Με τεχνολογία από τη Renault, το B-SUV αποκτά μία «πράσινη» έκδοση, η οποία απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Η ευρωπαϊκή γκάμα της Nissan εξηλεκτρίζεται με γρήγορο ρυθμό, ώστε να μην μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Έτσι μετά το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya, το οποίο αναμένεται στην Ελλάδα το προσεχές καλοκαίρι, σύντομα θα υποδεχτούμε το Juke Hybrid. Το B-SUV αποκτά υβριδική έκδοση, δανειζόμενη την τεχνολογία της Renault. Το νέο Juke Hybrid θα λανσαριστεί στην Ευρώπη εντός του 2022, παρουσιάζοντας μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ/χλμ. Αυτό σημαίνει ότι στη χώρα μας θα απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας και θα έχει καθημερινά ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο.

Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει τον 1.6 βενζίνης (94 ίππων και 148 Nm ροπής) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ (49 ίππων και 205 Nm ροπής), το οποίο λαμβάνει ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh. Η Nissan δεν ανακοίνωσε τη συνδυαστική ισχύ, αναμένεται να είναι πάντως 140 ίπποι, όπως στα μοντέλα της Renault. Λόγω της παρουσίας της μπαταρίας, ο χώρος αποσκευών του υβριδικού Juke περιορίζεται ελαφρά στα 354 λίτρα (1.237 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Nissan Juke Hybrid

Για το υβριδικό σύστημα του Juke έχει δημιουργεί ένα ειδικό αυτόματο κιβώτιο, το οποίο ελέγχεται από εξελιγμένο αλγόριθμο ώστε οι αλλαγές σχέσεων να γίνονται στο βέλτιστο σημείο και να μεγιστοποιείται η ανάκτηση ενέργειας. Το υβριδικό SUV της Nissan εκκινεί πάντα ηλεκτρικά, ενώ μπορεί να αγγίξει ταχύτητες έως 55 χλμ/ώρα με αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, αρκεί βέβαια η μπαταρία να έχει το απαραίτητο απόθεμα.

Σύμφωνα με τους μηχανολόγους της Nissan, το Juke Hybrid μπορεί να κινηθεί σε λειτουργία EV για έως το 80% των αποστάσεων εντός πόλης. Όταν το αυτοκίνητο ρολάρει ή ο οδηγός φρενάρει, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια που λαμβάνει την κινητική ενέργεια και την μετατρέπει σε ηλεκτρική. Όπως και στο αμιγώς ηλεκτρικό Leaf, η λειτουργία e-Pedal επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει το αυτοκίνητο σε αρκετές περιπτώσεις χωρίς να πατά το φρένο: όταν σηκώνει το πόδι του από το γκάζι, το Juke Hybrid φρενάρει αυτόματα.

Nissan Juke Hybrid

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα: Eco, Normal, Sport. Ανάλογα με το πρόγραμμα, επηρεάζεται η πληροφόρηση από το τιμόνι, η απόκριση του κινητήρα στο γκάζι, η λειτουργία του κλιματισμού, όπως επίσης ο βαθμός ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα και η φόρτιση της μπαταρίας.

Περιορισμένης έκτασης επεμβάσεις στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχουν ως στόχο την βελτίωση της αεροδυναμικής του απόδοσης, αλλά και να το διαχωρίζουν από τις συμβατικές εκδόσεις του Juke. Στο εσωτερικό, ο οδηγός πληροφορείται για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, μέσω των σχετικών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων. O διακόπτης του e-Pedal βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ αυτό της ηλεκτρικής λειτουργίας EV ανάμεσα στους δύο κεντρικούς αεραγωγούς.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!