Lamborghini: Η κρίση δεν την αγγίζει

Lamborghini: Η κρίση δεν την αγγίζει

Κώστας Παστρίμας
Lamborghini: Η κρίση δεν την αγγίζει
Η ιταλική μάρκα κατέγραψε το καλύτερο εξάμηνο της ιστορίας της στο πρώτο μισό του 2022.

Η κατάσταση είναι κάθε άλλο από ρόδινη στην παγκίσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά οι δυσκολίες δεν αφορούν όλες τις μάρκες. Η Automobili Lamborghini αποτελεί φωτεινό παράδειγμα, καθώς συνέχισε τη θετική της πορεία από την αρχή της χρονιάς και σημείωσε νέο ρεκόρ, ολοκληρώνοντας τους καλύτερους έξι μήνες της μέχρι το τέλος Ιουνίου 2022 όσον αφορά τις πωλήσεις, τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία.

Οι παγκόσμιες παραδόσεις ανήλθαν στις 5.090 μονάδες (+4,9%), ενώ από πλευράς χρηματοοικονομικών δεικτών ο τζίρος έφτασε τα 1,33 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,6% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2021. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν επίσης κατά 69,6%, από 251 εκατ. έως 425 εκατ. ευρώ. Το αντίστοιχο λειτουργικό περιθώριο ήταν 31,9% από 24,6% την προηγούμενη περίοδο. Η αύξηση της κερδοφορίας το πρώτο εξάμηνο του έτους οφείλεται στην αύξηση του όγκου παραγωγής, το μείγμα προϊόντων, τη μεγαλύτερη εξατομίκευση στα μοντέλα και τις θετικές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Ο Στέφαν Βίνκελμαν, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini, σχολίασε: «Φτάσαμε στο τέλος ενός εξαιρετικού πρώτου εξαμήνου του έτους, παρά τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα που προκαλείται από τη γεωπολιτική κατάσταση. Οι προοπτικές είναι εξίσου θετικές, με παραγγελίες που έχουν ληφθεί ήδη να καλύπτουν ολόκληρη την παραγωγή του 2023».

Ο Πάολο Ρόμα, Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής της Automobili Lamborghini, πρόσθεσε: «Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος, αλλά η Lamborghini την αντιμετωπίζει με επιτυχία χάρη σε μια σαφή μακροπρόθεσμη στρατηγική, η οποία ενισχύεται από τη μεγάλη απήχηση της μάρκας. Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου υπογραμμίζουν τη θετική τάση και ενισχύουν την πεποίθησή μας ότι μπορούμε να κλείσουμε το 2022 με σημαντική αύξηση των αποτελεσμάτων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος».

lamborghini

Οι ΗΠΑ παραμένουν Νο 1 αγορά, σαρώνει η Urus

Όσον αφορά τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων, η Αμερική, η Ασία-Ειρηνικός και η EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) αντιπροσωπεύουν το 34%, το 25% και το 41% ​​του παγκόσμιου όγκου αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα, οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι η νούμερο ένα αγορά (1.521 μονάδες), ακολουθούμενες από την ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο (576), τη Γερμανία (468), το Ηνωμένο Βασίλειο (440) και τη Μέση Ανατολή (282).

Η Urus Super SUV είναι με διαφορά το πιο δημοφιλές μοντέλο της Lamborghini, καταγράφοντας το 61% των πωλήσεων ενώ οι Huracán και Aventador αντιπροσωπεύουν το 39%. Μεταξύ των νέων προϊόντων φέτος, πολύ θερμή υποδοχή έγινε στην Huracán Tecnica, που αποκαλύφθηκε τον Απρίλιο: το πισωκίνητο μοντέλο με νέα σχεδίαση και κινητήρα V10 τελευταίας γενιάς προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Θα υπάρξουν ακόμα τρεις ανακοινώσεις νέων προϊόντων φέτος: δύο για την Urus και μία για την Huracán.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!