Renault: Η Τουρκία είναι η 4η μεγαλύτερη αγορά για την γαλλική μάρκα

Renault: Η Τουρκία είναι η 4η μεγαλύτερη αγορά για την γαλλική μάρκα

Newsroom
Renault: Η Τουρκία είναι η 4η μεγαλύτερη αγορά για την γαλλική μάρκα
Η Renault ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το 2022, με τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα E-Tech να αποτελούν το 39% των πωλήσεών της στην Ευρώπη.

Αντιμέτωπη με τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και τη διακοπή των δραστηριοτήτων της στη Ρωσία – τη 2η μεγαλύτερη αγορά για την ίδια μετά τη Γαλλία - η Renault είδε τις παγκόσμιες πωλήσεις της να υποχωρούν κατά 9,4% το 2022, στις 1.466.729 μονάδες.

Μέσα σε αυτό το απρόβλεπτο περιβάλλον, η γαλλική μάρκα προχωρά στην ανανέωση της γκάμας της, δίνοντας βάρος στα εξηλεκτρισμένα μοντέλα E-Tech, είτε υβριδικά είτε 100% ηλεκτρικά. Η Renault ήταν το 2022 τρίτη μάρκα σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και 2η στην κατηγορία των full-hybrid. Τα αυτοκίνητα τεχνολογίας E-Tech αντιπροσωπεύουν το 39% των συνολικών πωλήσεων της Renault στην Ευρώπη.

Οδηγήσαμε στην Ισπανία το νέο Renault Austral λίγο πριν έρθει στην Ελλάδα

Το 43,2% των πωλήσεων της Renault καταγράφηκαν μακριά από την ΕΕ, με την Τουρκία να ανεβαίνει στην 4η θέση, πίσω από Γαλλία, Βραζιλία και Γερμανία. Οι πωλήσεις της Renault στην Τουρκία αυξήθηκαν κατά 22,6% το 2022 σε σχέση με το 2021, φθάνοντας τα 99.639 οχήματα. Στην Ελλάδα η Renault πούλησε πέρσι 3.637 αυτοκίνητα, κατακτώντας μερίδιο 3,5% της αγοράς.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!