Dacia: Με «όχημα» τις πωλήσεις λιανικής έπιασε μερίδιο-ρεκόρ

Dacia: Με «όχημα» τις πωλήσεις λιανικής έπιασε μερίδιο-ρεκόρ

Κώστας Μπιτσικώκος
Dacia: Με «όχημα» τις πωλήσεις λιανικής έπιασε μερίδιο-ρεκόρ
Παρά το γεγονός ότι διαθέτει περιορισμένη γκάμα, η Dacia έχει πιστούς πελάτες κυρίως στην αγορά λιανικής, χάρη στα «value for money» μοντέλα της.

Στο περιβάλλον της ενεργειακής κρίσης και των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα, η Dacia κατέγραψε θετικό πρόσημο το 2022. Η μάρκα προσιτών αυτοκινήτων ανακοίνωσε άνοδο πωλήσεων κατά 6,8%, με 573.800 παραδόσεις οχημάτων. Οι αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η θυγατρική του Ομίλου Renault υποχώρησαν κατά μέσο όρο 5,5% το 2022 σε σχέση με το 2021, κάτι που καθιστά ακόμα πιο σημαντική την επιτυχία της.

Η Dacia έχει πιστούς πελάτες κυρίως στην αγορά λιανικής, χάρη στα «value for money» μοντέλα της. Το μερίδιό της στο συγκεκριμένο τομέα ανήλθε το 2022 στο 7,6%, από 6,2% που ήταν το 2021. Παράλληλα έπιασε μερίδιο 3,7% στην Ευρώπη συνολικά σε επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV).

Κεντρικοί πυλώνες της Dacia κατά το 2022 ήταν το Sandero με 229.500 αυτοκίνητα (+1,2%), το Duster με 197.100 μονάδες (+5,8%), το Jogger με 56.800 πωλήσεις στην πρώτη του χρονιά και το μικρό ηλεκτρικό crossover Spring με 48.900 αυτοκίνητα (+75%). Φέτος η Dacia ανανεώνει την εταιρική της εικόνα στις εκθέσεις της και ετοιμάζεται να λανσάρει μία νέα – ισχυρότερη – έκδοση του Spring καθώς και το πρώτο υβριδικό της μοντέλο, το Jogger Hybrid 140.

Δείτε ακόμα: Το Dacia Spring αποκτά +20 ίππους

Στην Ελλάδα η Dacia κατέλαβε τη 14η θέση το 2022 (σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ), με μερίδιο 3% και 3.161 ταξινομήσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!