Lamborghini: H LB744 είναι το νέο υβριδικό hypercar με περισσότερους από 1.000 ίππους (vid)

Lamborghini: H LB744 είναι το νέο υβριδικό hypercar με περισσότερους από 1.000 ίππους (vid)

Lamborghini: H LB744 είναι το νέο υβριδικό hypercar με περισσότερους από 1.000 ίππους (vid)
Ο V12 κινητήρας συνεργάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία επιτρέπουν στη νέα Lamborghini να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά.

Στα 60ά της γενέθλια, η Lamborghini είναι έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο της hypercar με δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης σε όλους τους τροχούς. Με την κωδική ονομασία LB744, το νέο μοντέλο θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη της Aventador στη γκάμα της ιταλικής μάρκας, βάζοντάς την στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Η πρώτη υβριδική Lamborghini ήταν η Sian πίσω στο 2019, όμως τότε υπήρχε ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας 34 ίππων που συνέδραμε τον V12. Τώρα πρόκειται για μία εντελώς νέα αρχιτεκτονική, με το νέο V12, τρεις ηλεκτροκινητήρες και επίσης νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η πλήρης αποκάλυψη του πρώτου μοντέλου HPEV (High Performance Electrified Vehicle) της Lamborghini θα γίνει εντός των επομένων μηνών.

Lamborghini LB744

Πίσω από τον κεντρικά τοποθετημένο V12 των 6,5 λίτρων βρίσκεται – σε εγκάρσια θέση – το 8τάχυτο κιβώτιο, μέσα στο οποίο είναι ενσωματωμένο το ένα από τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ (150 ίππων). Εκεί όπου στις συμβατικές Lamborghini υπάρχει το τούνελ μετάδοσης, πλέον υπάρχει η μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 3,8 kWh. Μπορεί να φορτιστεί πλήρως εντός 30 λεπτών μέσω φορτιστή 7 kW. Το υβριδικό σύστημα κίνησης περιορίζει τις εκπομπές CO2 κατά 30% σε σχέση με αυτές της Aventador Ultimae.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης της LB744 είναι ταυτόχρονα ο ελαφρύτερος (ζυγίζει 218 κιλά) και ο ισχυρότερος (αποδίδει 825 ίππους) V12 στην ιστορία της ιταλικής μάρκας. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται σε 725 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Καθώς ο V12 κινεί τους πίσω τροχούς, δύο ηλεκτρικά μοτέρ (150 ίππων έκαστο) δίνουν κίνηση σε κάθε έναν από τους δύο εμπρός. Επίσης, το τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ (αυτό στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) προσφέρει ισχύ στους πίσω τροχούς, ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει επιλέξει ο οδηγός.

Όταν επιλεγεί το πρόγραμμα EV, η LB744 είναι προσθιοκίνητη για εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ ο πίσω ηλεκτροκινητήρας τίθεται σε λειτουργία κατά... παραγγελία του οδηγού. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος φθάνει τους 1.015 ίππους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!