Cupra: Για την είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ θα χρειαστεί μεγάλα SUV

Cupra: Για την είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ θα χρειαστεί μεγάλα SUV

Cupra: Για την είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ θα χρειαστεί μεγάλα SUV
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της σπορ μάρκας παραδέχτηκε ότι βρίσκεται υπό εξέταση το πλάνο επέκτασης στη Βόρεια Αμερική.

Εξαιρετικά φιλόδοξα είναι τα πλάνα του Ομίλου Volkswagen για την Cupra. Και αυτό διότι το περιθώριο κέρδους ανά αυτοκίνητο που πουλά είναι κατά πολύ υψηλότερο από αυτό της «μητρικής» Seat. Στόχος της Cupra είναι μεσοπρόθεσμα να φθάσει τις 500.000 πωλήσεις ετησίως (από 152.900 το 2022) αλλά και να εισέλθει στις Top 100 Best Global brands έως το 2030.

Για να πετύχει τους στόχους της δεν αρκεί να μεγαλώσει την γκάμα της, αλλά θα πρέπει να επεκταθεί και πέραν της Ευρώπης. Κατά την πρόσφατη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2022, ο επικεφαλής των Seat και Cupra, Γουέιν Γκρίφιθς, παραδέχτηκε ότι είναι στα πλάνα η είσοδος στη Βόρεια Αμερική και ιδίως στις ΗΠΑ. «Αναλύουμε όλα τα δεδομένα και εξετάζουμε τις δυνατότητες με πιθανούς συνεργάτες μας. Τα έως τώρα αποτελέσματα είναι πολύ υποσχόμενα», δήλωσε ο Γκρίφιθς.

Cupra CEO

Για να πετύχει εμπορικά στις ΗΠΑ, η Cupra θα χρειαστεί να διευρύνει τη γκάμα της προς τα... πάνω. Δηλαδή να κατασκευάσει μεγαλύτερα σε διαστάσεις μοντέλα από τα Terramar, Tavascan και UrbanRebel που έχει ήδη ανακοινώσει για τη διετία 2024-2025. Είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί πλατφόρμες και μηχανικά μέρη από μεγάλα SUV του Volkswagen Group, προσθέτοντας τις απαραίτητες σπορ... πινελιές.

Photo Credits: Cupra

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!