Έρευνα: Οι Ευρωπαίοι κόβουν έξοδα, αλλά όχι και το αυτοκίνητο

Έρευνα: Οι Ευρωπαίοι κόβουν έξοδα, αλλά όχι και το αυτοκίνητο

Έρευνα: Οι Ευρωπαίοι κόβουν έξοδα, αλλά όχι και το αυτοκίνητο
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στις πέντε ισχυρότερες οικονομικά χώρες της Ευρώπης, 1 στους 2 καταναλωτές θα κάνει αγορές με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

Την κλιματική αλλαγή και το αυξημένο κόστος ζωής ανέδειξε έρευνα ως τος δύο σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν το lifestyle των Ευρωπαίων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη στις πέντε μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρώπης (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Μ. Βρετανία), σχεδόν 1 στους 2 Ευρωπαίους (ποσοστό 48%) σχεδιάζει να υιοθετήσει μία πιο βιώσιμη προσέγγιση όσον αφορά τις αγορές που κάνει για το νοικοκυριό του. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί, λόγω των επιπτώσεων από την κλιματική αλλαγή. Την έρευνα ανέθεσε η Hyundai Ευρώπης στην εταιρεία κοινής γνώμης Civey.

Όσον αφορά τις ηλικιακές ομάδες, το μεγαλύτερο ποσοστό (54%) όσων έθεσαν ως προτεραιότητα τη βιωσιμότητα αφορά τους 50-69 ετών, ενώ στις γυναίκες το ποσοστό ήταν 49%, έναντι 47,5% στους άνδρες.

Τα... απόνερα της πανδημίας αλλά και της ενεργειακής κρίσης έχουν φέρει σημαντικές αλλαγές στον οικογενειακό προϋπολογισμό. Το 37% όσων συμμετείχαν στην έρευνα ανέφερε ότι θα περιορίσει τα φετινά έξοδα. Πάντως μόλις το 12% ανέφερε ότι θα πουλήσει το αυτοκίνητό του προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα.

Το 37% δήλωσε ότι σκέφτεται να «περάσει» στην ηλεκτροκίνηση, αγοράζοντας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή ηλεκτρικό ποδήλατο. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 39% στις ηλικιακές ομάδες 18-34 και 35-49. Μάλιστα στη Γερμανία η ηλεκτροκίνηση είναι προτεραιότητα, πάνω από τη βιωσιμότητα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!