F1 - H μεγαλύτερη πρόκληση στην ιστορία της Red Bull δεν πανικοβάλλει τον Φερστάπεν

F1 - H μεγαλύτερη πρόκληση στην ιστορία της Red Bull δεν πανικοβάλλει τον Φερστάπεν
Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull Racing μίλησε σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα έχει η ομάδα του στη Formula 1 από τη σεζόν του 2026.

Δίχως διακοπή συνεχίζονται οι προετοιμασίες της Red Bull Racing για την επόμενη εποχή της Formula 1. To 2026 αλλάζουν σημαντικά οι τεχνικοί κανονισμοί, όπως και αυτοί των μονάδων ισχύος.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η αυστριακή ομάδα βρίσκεται σε διαδικασία κατασκευής δικού της κινητήρα. Για το λόγο αυτό δημιούργησε τη Red Bull Powertrains και μαζί με τη Ford εξελίσσουν τη μονάδα ισχύος του 2026. Τους τελευταίους μήνες έχουν γίνει προσλήψεις κορυφαίων τεχνικών από διάφορες ομάδες του grid ώστε οι «ταύροι» να προετοιμαστούν καταλλήλως για τη νέα εποχή του σπορ. Η κατασκευή κινητήρων δεν είναι απλή υπόθεση, ειδικά όταν πρόκειται για τον κόσμο της Formula 1. Για έναν νέο κατασκευαστή η πρόκληση είναι τεράστια και η Red Bull Racing θέλει όσο τίποτα το πακέτο της να είναι ανταγωνιστικό.

Ο Μαξ Φερστάπεν ρωτήθηκε σχετικά με τα όσα γνωρίζει για τον κινητήρα του 2026 και αν ανησυχεί σχετικά με την ανταγωνιστικότητά του.

«Αν πρέπει να κάνω εικασίες για τα πάντα, τότε πρέπει να ανησυχώ για το αν θα ξυπνήσω αύριο το πρωί, σωστά; Δεν ανησυχώ τόσο πολύ για το τι θα γίνει το 2026. Είμαι σε στενή επικοινωνία με τον Κρίστιαν Χόρνερ και με το προσωπικό που δουλεύει στον τομέα των κινητήρων. Όλοι δουλεύουν δίχως διακοπή. Δεν υπάρχει λόγος να πανικοβληθούμε. Δεν είμαστε ακόμη στο 2026», είπε ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής στο motorsport.com.

Ο 26χρονος αναγνωρίζει πως ο βαθμός δυσκολίας της Red Bull Racing ενόψει 2026 είναι πολύ μεγάλος: «Γνωρίζουμε πως πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο εγχείρημα. Όπως είναι λογικό, με τόσους εδραιωμένους κατασκευαστές κινητήρων, θα είναι πολύ δύσκολο να τους κερδίσουμε. Έχουμε όμως πολλούς μηχανικούς που δουλεύουν πάνω στο πρότζεκτ των νέων μονάδων ισχύος και αυτό είναι πολύ συναρπαστικό. Ο χρόνος θα δείξει πού θα βρισκόμαστε».

Πέρα από τη Red Bull Racing, ο δεύτερος νέος κατασκευαστής κινητήρων στη Formula 1 θα είναι η Audi. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα εισέλθει στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ με δική της ομάδα εξαγοράζοντας τη Sauber.

Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!