Φουλ της δράσης στη Formula1

Μετά από έναν μακρύ χειμώνα με... μπόλικη δόση δουλειάς από τις ομάδες και τους πιλότους, η Formula1 επιστρέφει στη δράση για να ξεκινήσει η σεζόν του 2017. Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μπαίνει σε μία νέα εποχή, καθώς έχουμε νέους τεχνικούς κανονισμούς, οι οποίοι αφορούν κυρίως την αεροδυναμική και τα ελαστικά.
Γι' αυτό και έχουμε διαφορετικούς σχεδιασμούς στα μονοθέσια, με τις ομάδες να κάνουν τις επιλογές τους, ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή απόδοση και τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Ώρα για δράση, λοιπόν, και το gazzetta.gr σας παρουσιάζει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα νέα δεδομένα.
Νέοι κανονισμοί, νέα μονοθέσια
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Όπως προαναφέραμε, έχουν αλλάξει οι τεχνικοί κανονισμοί που αφορούν κυρίως την αεροδυναμική και τα ελαστικά. Για την ακρίβεια, έχει αυξηθεί το μήκος της μπροστινής πτέρυγας, καθώς και το πλάτος της πίσω, που είναι πιο χαμηλωμένη.
Επίσης, προβλέπεται η χρήση βοηθημάτων στα πλαϊνά των μονοθεσίων και μπροστά από την είσοδο των ψυγείων, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στον διαχύτη, τη στιγμή που τα ελαστικά είναι πιο φαρδιά. Γεγονός που έχει κάνει εντελώς διαφορετικά τα μονοθέσια στον σχεδιασμό, ενώ κάποια εξ' αυτών κλέβουν τις εντυπώσεις με τα χρώματά τους, όπως οι McLaren, Force India με το πορτοκαλί και το ροζ, αντίστοιχα.
Αποχωρήσεις και... μετακομίσεις
Περνάμε στο γκριντ του 2017, το οποίο έχει μικρές διαφορές με το περσινό. Βέβαια, ο πιο μεγάλος... ντόρος έγινε με την αποχώρηση του Νίκο Ρόσμπεργκ και τη... μετακόμιση του Βαλτέρι Μπότας στη Mercedes.
Εξέλιξη που έφερε πίσω στην F1 τον Φελίπε Μάσα, ο οποίος επίσης είχε αποφασίσει να αποσυρθεί, με τον Λανς Στρολ να παίρνει τη θέση του στη Williams. Από εκεί και πέρα, στα... ψιλά πέρασε η αποχώρηση του Τζένσον Μπάτον και η έλευση του Στόφελ Φαντόρν στη McLaren, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε και η μετακίνηση του Νίκο Χούλκενμπεργκ στη Renault.
Έξω η Γερμανία, 20 αγώνες
Για το τέλος αφήσαμε το καλεντάρι της νέας σεζόν, το οποίο έχει 20 και όχι 21 αγώνες. Ο λόγος είναι η Γερμανία, αφού τα οικονομικά προβλήματα σε Χόκενχαϊμ και Νίρμπουργκρινγκ δεν επιτρέπουν τη διεξαγωγή ενός Γκραν Πρι κάθε χρόνο. Έτσι, έμεινε εκτός για να έχουμε μείον έναν αγώνα. Μετά την Αυστραλία, οι πρωταγωνιστές του σπορ θα ταξιδέψουν σε άλλες 19 χώρες, με την αυλαία να πέφτει στο Άμπου Ντάμπι τον Νοέμβριο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!