Ποια λάθη παραδέχεται η Honda;

Πέτρος Πιτσίνης
Ποια λάθη παραδέχεται η Honda;
Ο αρχιμηχανικός της ιαπωνικής εταιρείας αποκάλυψε ποια ήταν τα προβλήματα, που οδήγησαν στα άσχημο ξεκίνημα της φετινής χρονιάς.

Καθημερινά ειδικά στοιχήματα στη Novibet (21+).

Μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας στις δοκιμές του χειμώνα και μειωμένη ισχύς στον πρώτο αγώνα της Αυστραλίας ήταν τα χαρακτηριστικά της νέας μονάδας ισχύος της Honda, που οδήγησαν τη σχέση της με την McLaren στα όρια της αντοχής της.

 

Όπως παραδέχεται ο υπεύθυνος μηχανικός της Honda Γιουσούκε Χασεγκάβα, «νομίζαμε ότι θα ήταν πολύ εύκολο να φτάσουμε το επίπεδο ισχύος της Mercedes και τελικά αυτό αποδείχτηκε στην πράξη πολύ δύσκολο. Για την ακρίβεια, αυτό είναι δικό μου λάθος».

Θέλει τόλμη μια τέτοια δήλωση, ωστόσο ο επικεφαλής εξέλιξης του αγωνιστικού κινητήρα δεν μασάει τα λόγια του. «Για την εξέλιξη του νέου κινητήρα αρχικά χρησιμοποιήσαμε μια πρωτότυπη μονοκύλινδρη διάταξη. Σε αυτή, ότι σχεδιάσαμε δούλεψε άψογα. Μόλις όμως μεταφέραμε τα δεδομένα αυτά στον πραγματικό εξακύλινδρο, άρχισαν τα προβλήματα».

Ταυτόχρονα, ενώ στο δυναμόμετρο ο κινητήρας έδειχνε να λειτουργεί σωστά, μόλις μπήκε στο μονοθέσιο δημιουργούσε έντονους κραδασμούς. Έτσι αναγκαστήκαμε να μειώσουμε την ισχύ για να μην προκύπτουν προβλήματα αξιοπιστίας. Τώρα, βρισκόμαστε περίπου στο επίπεδο απόδοσης του 2016».

Ένα βήμα εμπρός και δύο πίσω δηλαδή από την Honda και, εκεί που στην McLaren περίμεναν σημαντικές βελτιώσεις, είχαν στην ουσία μια μονάδα ισχύος χειρότερη από την περσινή…

Ο νέος κινητήρας μπορεί να είναι 10 κιλά ελαφρύτερος και πιο συμπαγής, είναι όμως και προβληματικός. Ο Χασεγκάβα υποστηρίζει ότι έχουν βρει λύσεις, οι οποίες δείχνουν να λειτουργούν στους πρωτότυπους μονοκύλινδρους κινητήρες, όμως δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα. «Στον πέμπτο ή στον έκτο φετινό αγώνα πιστεύω ότι θα έχουμε βρει όλες τις λύσεις και θα έχουμε αναβαθμισμένο κινητήρα». ΄

Επομένως το Μάιο, στην Ισπανία ή στο Μονακό, θα καταφέρει ο Αλόνσο να δει άσπρη μέρα. Έως τότε θα προσπαθήσει για το καλύτερο με ένα μονοθέσιο ελλειμματικό σε ισχύ και μάλλον θα πρέπει να συμβιβαστεί με την ιδέα ότι και η φετινή χρονιά θα είναι χαμένη, υπό την έννοια μιας αξιοπρεπούς εμφάνισης τόσο δικής του, όσο και της ομάδας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!