Ποια μάρκα είναι υπέρ των αεριοκίνητων;

Όχι μόνο βγαίνουν στην κυκλοφορία οχήματα, που να έχουν σαν καύσιμο το αέριο, αλλά είναι και πολλοί αυτοί που κάνουν τροποποιήσεις στα παλιά τους αυτοκίνητα και τα... γυρνάνε στο αέριο, ώστε να γλιτώσουν τις υψηλές τιμές της βενζίνης. Μάλιστα, μία από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης τάχθηκε υπέρ των εν λόγω οχημάτων.
Ο λόγος για την Audi, με τον Ρούπερτ Στάντλερ να τονίζει ότι θα πρέπει οι κατασκευαστές να δώσουν περισσότερη έμφαση στο φυσικό αέριο. «Θα προτιμούσα να δω την αξία του μέσα από τα μάτια του πελάτη, που έχει καλή κατανάλωση καυσίμου. Θα πρέπει να σεβαστούμε αυτές τις αξίες, ειδικά όταν ξέρουμε ότι για τα επόμενα 10-15 χρόνια το 70-80% της αγοράς θα είναι με πετρέλαιο, βενζίνη ή υβριδικό.
Η πιο θετική προσδοκία είναι 30% καθαρός ηλεκτρισμός. Επενδύουμε στην τεχνολογία της μπαταρίας, αλλά ποτέ δε θα ξεχάσουμε ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα θα καλυφθούν για πολύ καιρό με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πρέπει να έχουμε τις καλύτερες επιλογές και ο περιορισμός τους δε θα βοηθήσει», ήταν τα πρώτα λόγια του.
Από εκεί και πέρα, να σημειωθεί ότι η γερμανική φίρμα ήδη έχει κάνει το βήμα της στα αεριοκίνητρα με τα g-tron. «Σε κάποιες αγορές η Audi πουλάει αεριοκίνητα αυτοκίνητα με το λογότυπο g-tron, με το A3 g-tron να είναι πρώτο σε πωλήσεις και να κοστίζει παραπάνω από 21 χιλιάδες λίρες (περίπου 25 χιλ. ευρώ).
Κινείται με CNG και αποκαλείται το e-gas της Audi, που παράγεται με το σύστημα χαμηλών εκπομπών ρύπων, που χρησιμοποιεί μία διαδικασία ηλεκτρόλυσης και μεθανοποίησης για να διασπάσει το οξυγόνο και το υδρογόνο πριν χρησιμοποιήσει διοξείδιο του άνθρακα (CO2) για την παραγωγή συνθετικού μεθανίου». Τέλος, επεσήμανε τι χρειάζεται για να εξελιχθούν ακόμα περισσότερο να μοντέλα με καύσιμο το φυσικό αέριο. «Είμαι μεγάλος οπαδός του CNG.
Είναι πολύ καθαρό, μπορεί να χωρέσει παντού, έχεις μεγάλη ποικιλία και μπορείς να ανεφοδιάσεις σε δύο ή τρία λεπτά. Το πρόβλημα είναι μόνο εικονικό, αλλά είμαι πεπεισμένος για τα πλεονεκτήματά του. Η στρατηγική είναι σωστή, όμως χρειαζόμαστε βιομηχανικούς συνεργάτες για να το κάνουμε να δουλέψει σε πιο ευρύ επίπεδο».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!