Στους δρόμους το νέο Renault Megane RS

Πέτρος Πιτσίνης
Στους δρόμους το νέο Renault Megane RS
Η κορυφαία έκδοση του γαλλικού χάτσμπακ εξελίσσεται πυρετωδώς για να βγει στην παραγωγή και τα πρωτότυπα δοκιμών κυκλοφορούν ήδη, με «βαρύ» καμουφλάζ να κρύβει τη σιλουέτα τους.

Το εντυπωσιακό Megane τέταρτης γενιάς έχει παρουσιαστεί και κυκλοφορεί με τους «συμβατικούς» κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με το άνω άκρο της γκάμας να είναι το βενζινοκίνητο 1.6 των 205 ίππων, με το όνομα GT. Η Renault όμως δεν θα αφήσει την κατηγορία των γρήγορων χάτσμπακ χωρίς εκπρόσωπο και ετοιμάζει το Megane RS, για να μπει απέναντι σε κορυφαία μοντέλα όπως το Seat Leon Cupra ή το Honda Civic Type R.

Για να το κάνει αυτό, χρειάζεται ένα ισχυρότερο μοτέρ με απόδοση γύρω στους 300 ίππους, το οποίο θα τοποθετηθεί στην εν λόγω έκδοση. Οπτικά, θα διαφοροποιείται από τα «απλά» με φουσκώματα, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στους προφυλακτήρες και τις εξαγωγές της εξάτμισης στο κέντρο του πίσω μέρους. Στο βίντεο που ακολουθεί βλέπουμε κάποια RS με αρκετό καμουφλάζ να κρύβει τις οπτικές διαφοροποιήσεις, όμως ο ήχος των εξατμίσεων δεν μπορεί να κρυφτεί και «μαρτυράει» το ποιόν αυτού του Megane.

Το μοντέλο αναμένεται να είναι το σημείο αναφοράς στην κατηγορία, όπως άλλωστε και όλοι οι προκάτοχοί του. Το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control είναι άλλο ένα στοιχείο που θα το αναβαθμίζει στον συγκεκριμένο τομέα και σίγουρα, θα πετυχαίνει εξαιρετικούς χρόνους στην πίστα. Σε λίγους μήνες θα το δούμε ολοκληρωμένο και θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στη «μάχη» των προσθιοκίνητων σπορ χάτσμπακ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, όπου το Megane RS 275 Trophy είχε μέχρι πρότινος το ρεκόρ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!