Chevrolet Corvette Stingray
Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως, Corvette είχαν όλοι οι αστροναύτες του προγράμματος Apollo και οι περισσότεροι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ. Ίσως η πιο αξέχαστη Corvette όλων των εποχών να ήταν η Corvette Stingray του 1963. Ένα συγκλονιστικό σε σχήμα αυτοκίνητο, που ακόμη και σήμερα αποτελεί ιερό δισκοπότηρο στις συλλογές κάθε petrolhead που σέβεται τον εαυτό του. Η νέα Corvette Stingray, 50 χρόνια μετά διατηρεί το χαρακτήρα εκείνης της τόσο αξέχαστης Stingray του 1963 με ένα εξίσου ιδιαίτερο και δυναμικό σχήμα, κρατώντας τα σχεδιαστικά στοιχεία που αμέσως την αναγνωρίζουν ως Corvette, αλλά προσθέτωντας και άλλες λεπτομέρειες που την καθιστούν Stingray. Στο εσωτερικό συνυπάρχουν δύο κόσμοι. Η πολυτέλεια και η τεχνολογία. Από την μιά έχουμε δέρματα, ορατές ραφές και άνεση και από την άλλη, έχουμε μια θέση οδηγού, με cockpit γύρω από αυτόν, τεράστια οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών και Head Up Display. Το πνεύμα των πιλότων της αεροπορίας συνεχίζει να βρίσκεται εκεί ακόμα και μετά από 50 χρόνια. Κατά τα άλλα, η δόση υψηλής τεχνολογίας έχει απλωθεί σε όλο το αυτοκίνητο με τα ηλεκτρονικά και τους υπολογιστές να επεμβαίνουν σχεδόν σε όλα τα προγράμματα οδήγησης, εκτός από του προγράμματος «Track» που σημαίνει πίστα, όπου και βγαίνουν όλα τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού off, αφήνοντας τον οδηγό να πετύχει την βέλτιστη διαδραστικότητα με το αυτοκίνητο ώστε να οδηγηθεί πέρα από τα όρια της πρόσφυσης και του κρατήματος. Η νέα Stingray είναι η πιο ισχυρή Corvette όλων των εποχών. Κάτω από τεράστιο καπό βρίσκουμε τον γνωστό V8 κινητήρα της Chevrolet, με το small block και τα 6.2 λίτρα χωρητικότητα, που με Direct Injection αποδίδει 455 ίππους στις 6.000 στροφές με ροπή -κρατηθείτε- 63 κιλά στις 4.600 στροφές και μεταδίδει την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς μέσω ένος μηχανικού κιβωτίου 7 σχέσεων (ή ενός ημιαυτόματο με paddles με 6 σχέσεις). Με αυτή την διαθέσιμη ροπή, η δυνατότητα επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ωρα επιτυγχάνεται σε κάτι λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ενώ εντυπωσιακές είναι οι πλευρικές επιταχύνσεις που ξεπερνούν κατά πολύ το 1g. Οι τυχεροί αμερικανοί μπορούν να αποκτήσουν αυτό το υπεραυτοκίνητο με μόλις 53.000$ ενώ στην αγορά της Γερμανίας φτάνει με τους δασμούς εισαγωγών από χώρα εκτός ευρώπης τα 69.000 ευρώ. Στην Ελλάδα το αυτοκίνητο θα ξεπερνά τα 100.000 ευρώ λόγω κυβισμού και φόρου πολυτελείας. Όπως και να έχει, η Stingray είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο που δεν έχει πλέον τίποτε να ζηλέψει από γερμανικά, ιταλικά, βρετανικά ή ιαπωνικά υπεραυτοκίνητα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!




