Oι Γερμανίδες λατρεύουν τα Mini

Πάνω από τους μισούς αγοραστές ενός καινούριου Mini στη Γερμανία είναι γυναίκες και ακολουθούν οι Hyundai και Peugeot, ενώ πολύ πίσω βρίσκεται η…Smart!
Η Mini αποτελεί την πιο αγαπημένη «γυναικεία μάρκα αυτοκινήτου» στη Γερμανία. Σύμφωνα με στοιχεία του γερμανικού κέντρου έρευνας αυτοκινήτου CAR, το 52,1% των αγοραστών ενός καινούριου Mini στη Γερμανία είναι γυναίκες.
Πίσω από τη Mini δεν βρίσκεται η Smart, όπως ίσως θα περίμενε κανένας, αλλά η Hyundai με ποσοστό 43,4% και η Peugeot με 41,1%. Γύρω στο 40% είναι το ποσοστό των Γερμανίδων, που αγόρασαν τους πρώτους επτά μήνες του έτους ένα καινούριο Renault, Suzuki ή Seat.
Το ποσοστό της Smart βρίσκεται στο 29,2% και είναι χαμηλότερο από το μέσο όρο των γυναικών αγοραστριών στο σύνολο της γερμανικής αγοράς αυτοκινήτου, που κυμαίνεται στο 33,4%.
Όπως παρατηρούμε, η μερίδα του λέοντος από τις γυναίκες προτιμά μάρκες με έμφαση στα μικρά αυτοκίνητα. Το ποσοστό των γυναικών στις εταιρείες με μοντέλα πολυτελείας και υψηλού κυβισμού είναι σαφώς χαμηλότερο. Στη Jeep κυμαίνεται στο 19,9%, στην Porsche στο 19,4%, στη Mercedes στο 17,8% και στη Jaguar στο 15,0%.
Τη μεγαλύτερη αποδοχή μεταξύ των γυναικών από τις λεγόμενες premium μάρκες έχουν η Audi με 29,8% και η BMW με 25,9%.
Να σημειώσουμε, ότι η έρευνα αναφέρεται μόνον σε πωλήσεις προς ιδιώτες και όχι σε εταιρικά λίζινγκ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!