Η Land Rover αποκάλυψε το Discovery Sport (vid)

Γιάννης Καλογερόπουλος
Η Land Rover αποκάλυψε το Discovery Sport (vid)
Ο αντικαταστάτης του Freelander είναι εδώ και έχει πολλά περισσότερα από απλώς νέο όνομα.

Η οικογένεια των Discovery μεγαλώνει, δίνοντας πλέον περισσότερη αίγλη στο βασικό μοντέλο της Land Rover που μέχρι χθες άκουγε στο όνομα Freelander. Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου εμπρός σε κοινό θα γίνει στις αρχές Οκτωβρίου στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν παγκοσμίως στις αρχές του 2015.

Χτισμένο σε νέα πλατφόρμα, με μήκος 4.590 χιλ. είναι μακρύτερο από τον προκάτοχό του κατά 91 χιλ. ενώ με μεταξόνιο 2.741 χιλ. διαθέτει επιπλέον 80 χιλ. στο μεταξόνιό του, γεγονός που του επιτρέπει την τοποθέτηση μιας τρίτης σειράς καθισμάτων στο εσωτερικό του.

Η διάταξη λοιπόν στο πολυτελές εσωτερικό του είναι 2+3+2, με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων να είναι τοποθετημένη 5 εκατοστά ψηλότερα από την πρώτη. Μεταξύ άλλων, υπάρχει η δυνατότητα ανάκλησης της πλάτης των καθισμάτων, αλλά και αναδίπλωσης κατά 60/40, όπως επίσης και η μετακίνησης τους κατά το διαμήκη άξονα σε μήκος που φτάνει τα 160 χιλ.

Έτσι, αν και οι διαστάσεις του μοντέλου μεγάλωσαν αρκετά, η αρμονία στις γραμμές είναι αυτό που το χαρακτηρίζουν, με την ομάδα του υπεύθυνου σχεδιασμού Gerry McGovern να φαίνεται σε πρώτη φάση από τις φωτογραφίες ότι έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, δημιουργώντας ένα άκρως ελκυστικό SUV.

 

Στο εσωτερικό ο μινιμαλισμός είναι κυρίαρχος, με σαφή αναφορά στη σχεδίαση του Evoque, κάτι που φυσικά δεν είναι κακό. Η κεντρική μεγάλη οθόνη αφής οκτώ ιντσών δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην τεχνολογία, με το νέο σύστημα πολυμέσων να προσφέρει δορυφορική πλοήγηση, σύνδεση WiFi spot, αλλά και φωνητικές εντολές.

Το μικρό Discovery βασίζεται στην πλατφόρμα του Evoque και διακρίνεται για την ακαμψία του πλαισίου του, με χρήση ειδικά εξελιγμένων υλικών. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης περιλαμβάνει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ η υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρική.

Επιπλέον, διαθέτει όλα τα βοηθητικά συστήματα ασφάλειας, όπως προειδοποίηση του οδηγού για ακούσια αλλαγή λωρίδας, αυτόνομο φρενάρισμα σε περίπτωση κινδύνου και αναγνώριση σήμανσης.

Στην Ευρώπη το Discovery Sport θα διατίθεται με τον κινητήρα πετρελαίου 2,2 λίτρων με απόδοση 190 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή με το αυτόματο 9άρι. Η μετάδοση της κίνησης θα περνάει και στους τέσσερις τροχούς, ενώ λίγο αργότερα η Land Rover θα ετοιμάσει ένα μοντέλο με τον turbodiesel D4 κινητήρα και την κίνηση μόνο εμπρός, που θα έχει εκπομπή CO2 μόνο 119 γρ./χλμ.

Όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου Discovery Sport, η Land Rover ανακοινώνει ότι το μοντέλο διαθέτει καθαρή απόσταση από το έδαφος 21 εκατ. ενώ η γωνία προσέγγισης και αποφυγής εμποδίου είναι 25 και 31 μοίρες αντίστοιχα, ενώ υπάρχει και έκδοση με πιο «μαζεμένους» προφυλακτήρες που αυξάνουν αυτές τις γωνίες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!