Ο γύρος του κόσμου με ένα Mercedes G-Wagen
Ένα Mercedes-Benz 300GD ολοκλήρωσε τον γύρο του κόσμου σε 26 χρόνια, καλύπτοντας 890.000 χιλιόμετρα, αφού πέρασε από 215 χώρες, με τον ίδιο κινητήρα. Ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι αυτού του σκληροτράχηλου εκτός δρόμου αυτοκινήτου είναι ο Gunther Holtorf.
Ένας εργαζόμενος στην Lufthansa, ο οποίος αποφάσισε να εγκαταλείψει τη δουλειά του και να κυνηγήσει το όνειρό του. Ένα ταξίδι, όχι στα σύννεφα με ένα πολυτελές αεροπλάνο, αλλά με το δικό του όχημα μια Mercedes-Benz 300GD του 1988, με το παρατσούκλι… Otto!
Η περιπέτεια ξεκίνησε με τη σύζυγό του από την Αφρική και τις άγριες διαδρομές της, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν αποτέλεσαν εμπόδιο για τον Γερμανό. Το 1990 όμως η σύνθεση της παρέας άλλαξε μετά την αποχώρηση της συζύγου, την οποία «διαδέχτηκε» η Christine που απάντησε θετικά σε μια αγγελία αναζήτησης συντρόφου για το ταξίδι του που έβαλε ο Gunther Holtorf.
Με το αγαπημένο του αυτοκίνητο κάλυψαν πολλά χιλιόμετρα με το οδόμετρο να δείχνει τα 200.000, κάπου μέσα στο 1998, όταν ο «Otto» είχε αλλάξει Ήπειρο και βρίσκονταν στην Αργεντινή. Στο μεγάλο ταξίδι του, ακολούθησε η Κεντρική και Βόρεια Αμερική, Μεξικό, Καναδάς, Αλάσκα, πριν περάσει στην Αυστραλία. Στα βάθη της Συρίας το οδόμετρο του «Otto» έδειξε 500.000 χιλιόμετρα, αλλά αυτά ήταν απλώς τα μισά από όσα θα κάλυπτε μέχρι να ολοκληρώσει τον γύρο του κόσμου.
Δυστυχώς, το 2010 η Christine απεβίωσε, αφού της είχε διαγνωσθεί όγκος αρκετά νωρίτερα το 2003. Ωστόσο, παρότρυνε τον Gunther Holtorf να συνεχίσει και να ολοκληρώσει το μεγάλο δύσκολο αλλά και συνάμα όμορφο ταξίδι.
Ο Γερμανός συνέχισε την πορεία του στα βάθη της Ασίας, περνώντας από Κίνα, Βόρεια Κορέα, Βιετνάμ, Καμπότζη, ενώ μετά από πολλά χρόνια και αρκετές δυσκολίες που αντιμετώπισε μόνος του είχε πλέον και την υποστήριξη της Mercedes.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπισε ήταν όταν κατά τη διάρκεια μια προσπέρασης, πάτησε σε σαθρό έδαφος και το αυτοκίνητο ανατράπηκε, γεγονός που τον υποχρέωσε να επιστρέψει στην Ευρώπη για να αλλάξει αμάξωμα.
Από την άλλη «υποχρεώθηκε» να αλλάξει ρουλεμάν στον άξονα, αφού τον «άφησε» σε υψόμετρο 5.000 μέτρων στα βουνά των Άνδεων. Τελικά όμως κατάφερε να φτάσει στα πάτρια εδάφη με το αγαπημένο του Mercedes-Benz 300GD να «φορά» τον ίδιο κινητήρα, έχοντας καλύψει 890.000 χιλιόμετρα. Για την ιστορία ο Holtorf παντρεύτηκε την Christine δυο εβδομάδες πριν πεθάνει.
Το βίντεο που ακολουθεί είναι πριν την ολοκλήρωση του μεγάλου ταξιδιού του, αλλά πολύ χαρακτηριστικό και διαφωτιστικό των καταστάσεων που έζησε.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!