Hπιε νερό από την εξάτμιση!

Γιώργος Βαρίνος
Hπιε νερό από την εξάτμιση!
Γερμανίδα δημοσιογράφος δοκίμασε το VW Passat Hymotion με κυψέλες υδρογόνου και ήπιε το νερό, που έβγαινε από την εξάτμιση, για να αποδείξει ότι είναι πεντακάθαρο!
Οι ενεργειακές κυψέλες υδρογόνου θεωρούνται από τους αυτοκινητοκατασκευαστές ως η λύση του μέλλοντος, καθώς τα μοντέλα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία δεν ρυπαίνουν, ενώ από την εξάτμισή τους βγαίνουν μόνον καθαροί υδρατμοί και νερό. Γερμανίδα δημοσιογράφος της εφημερίδας ‘’Bild’’ δοκίμασε το υδρογονοκίνητο VW Passat Hymotion στο Λος Άντζελες και πείστηκε προφανώς από τα επιχειρήματα των υπεύθυνων εξέλιξης του συγκεκριμένου μοντέλου. Τόσο πολύ μάλιστα, ώστε δεν δίστασε να πιει ένα ποτηράκι νερό, που προερχόταν από την εξάτμιση του Passat. Όπως δήλωσε αμέσως μετά τη δοκιμή, το νερό ήταν ζεστό και είχε γεύση απιονισμένου. Το VW Passat Hymotion βρίσκεται σε πρωτότυπο στάδιο εξέλιξης και το μοντέλο παραγωγής αναμένεται μετά το 2020. Το πειραματικό μοντέλο αποδίδει 136 ίππους, πιάνει τα 160 χλμ./ώρα τελική και διαθέτει 500 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ το ρεζερβουάρ υδρογόνου γεμίζει σε τρία λεπτά και ένα φουλάρισμά του κοστίζει γύρω στα 45 ευρώ. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι η έλλειψη ενός στοιχειώδους δικτύου πρατηρίων υδρογόνου, ενώ η συγκεκριμένη τεχνολογία παραμένει προς το παρόν απαγορευτικά ακριβή. Στην Καλιφόρνια, που θεωρείται πρωτοπόρος σε καινοτόμες τεχνολογίες, υπάρχουν εννέα πρατήρια υδρογόνου και σύντομα θα λειτουργήσουν άλλα 50, ενώ στη Γερμανία περιορίζεται ο αριθμός τους σε 15. Αρκετοί αυτοκινητοκατασκευαστές ποντάρουν στην τεχνολογία των ενεργειακών κυψελών, οι οποίες παράγουν ηλεκτρική ενέργεια από υδρογόνο και εφοδιάζουν με αυτήν τον ηλεκτροκινητήρα του οχήματος. Μία από αυτές είναι και η Toyota, που παρουσίασε το πρώτο της τέτοιο μοντέλο παραγωγής με την ονομασία Mirai. Το Mirai θα ξεκινά στην Ιαπωνία από περίπου 45.000 ευρώ χάρη στις επιδοτήσεις της κυβέρνησης, γιατί χωρίς αυτές θα κόστιζε περίπου 30.000 ευρώ ακριβότερα!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!