Tα ασφαλέστερα Ι.Χ. του 2014

Γιώργος Βαρίνος
Tα ασφαλέστερα Ι.Χ. του 2014
Δείτε τους μεγάλους νικητές των κρας τεστ του οργανισμού ασφαλείας EuroNCAP για το 2014 σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες!
Αυτά τα μοντέλα προστατεύουν αποτελεσματικότερα από τα υπόλοιπα τους επιβάτες τους, καθώς κέρδισαν τους περισσότερους βαθμούς στα κρας τεστ, που πραγματοποίησε πέρυσι ο ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP. Όλα συγκέντρωσαν τον ανώτατο αριθμό των πέντε αστεριών και το καθένα από αυτά πρώτευσε στην κατηγορία του. Δείτε τους πρωταθλητές ασφαλείας σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες. Μίνι μοντέλα πόλης Στα μικρά μοντέλα θριάμβευσε η νέα Skoda Fabia. Mάλιστα το τσέχικο αυτοκίνητο ήταν το μόνο από τα 14 μίνι, που έγιναν φύλλο και φτερό από τον EuroNCAP και αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια. Κόμπακτ πολυμορφικά Νικητής αναδείχθηκε το VW Golf Sportsvan με πέντε αστέρια. Στη συγκεκριμένη κατηγορία έλαβαν σχεδόν τα μισά από τα μοντέλα, που δοκιμάστηκε η αντοχή τους, μόνον τρία αστέρια! Κόμπακτ οικογενειακά Εδώ ανεβαίνουν τα στάνταρ, καθώς τέσσερα από τα εννέα μοντέλα της κατηγορίας έλαβαν στα κρας τεστ πέντε αστέρια. Ωστόσο το Nissan Qashqai συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους. Μεγάλα οικογενειακά Πρώτη μεταξύ –σχεδόν- ίσων η νέα Mercedes C-class, καθώς και τα τέσσερα μοντέλα της κατηγορίας αξιολογήθηκαν στα κρας τεστ με τον ανώτατο αριθμό των πέντε αστεριών. Βλέπουμε δηλαδή, ότι όσο ακριβότερα είναι τα αυτοκίνητα, τόσο ασφαλέστερα γίνονται για τους επιβάτες τους, καθώς διαθέτουν και πιο προηγμένες τεχνολογίες. Μοντέλα ελεύθερου χρόνου (SUV) Την υψηλότερη βαθμολογία συγκέντρωσε το Land Rover Discovery Sport. Ωστόσο και τα έξι SUV, που επιλέχθηκαν για τις δοκιμές πρόσκρουσης, πέτυχαν πέντε αστέρια. Άρα και εδώ ‘’ό,τι πληρώνεις παίρνεις’’, όσον αφορά στην ασφάλεια, αφού τα SUV κοστίζουν γενικότερα πιο ακριβά. Μοντέλα εναλλακτικών μορφών ενέργειας Τρία από τα μοντέλα, που κινούνται με εναλλακτικές μορφές ενέργειας, έλαβαν πέντε αστέρια. Πάντως οι άνθρωποι του EuroNCAP ξεχώρισαν το Lexus NX, που βγήκε πρώτο στην κατηγορία του. Θλιβερό συμπέρασμα από τα κρας τεστ είναι, ότι τα μικρά μοντέλα δεν εξοπλίζονται με προηγμένα συστήματα ασφαλείας, γιατί σε αυτές τις κατηγορίες δίνεται μεγάλη σημασία στο κάθε ευρώ. Αντίθετα, στις μεγαλύτερες κατηγορίες υπάρχουν περιθώρια για αναβαθμισμένους εξοπλισμούς ασφαλείας λόγω των υψηλότερων τιμών αγοράς. Αυτό πρόκειται να αλλάξει όμως στο προσεχές μέλλον. «Σήμερα περιλαμβάνει η ασφάλεια των αυτοκινήτων εκτός από μία καλή συμπεριφορά στα κρας τεστ και την ενεργητική αποφυγή των ατυχημάτων», δηλώνει χαρακτηριστικά ο γεν. γραμματέας του οργανισμού EuroNCAP, Μίχιελ βαν Ράτινγκεν. «Μόλις μειωθούν τα κόστη για την απαιτούμενη τεχνολογία, θα μιμηθούν περισσότεροι κατασκευαστές τους άριστους κάθε κατηγορίας», συμπληρώνει ο βαν Ράτινγκεν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!