Την έκπληξη η Ferrari... Λέτε;

Σαφώς και είναι νωρίς ακόμα για να βγάλουμε συμπεράσματα, όπως λένε και στο ποδόσφαιρο στις προετοιμασίες των ομάδων, όμως λένε πως η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Βλέποντας, λοιπόν, τις πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Formula1 στη Χέρεθ μου έκανε εντύπωση η Ferrari. Αυτή που έκανε το.... λίφτινγκ, άλλαξε τους πάντες και τα πάντα μέσα στην ομάδα, με στόχο αποκλειστικά και μόνο έναν, την επιστροφή στην κορυφή στο μέλλον.
Η Scuderia κυριάρχησε τις τρεις από τις τέσσερις ημέρες των δοκιμών με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν να είναι στο τιμόνι δείχνοντας πως όντως έχουν γίνει αλλαγές και μάλιστα προς το καλύτερο, τη στιγμή που τα προηγούμενα χρόνια έδειχνε στάσιμη. Τουλάχιστον, τώρα δείχνει μια εξέλιξη.
Άλλωστε, και ο ίδιος ο Ραϊκόνεν τόνισε πως υπάρχει βελτίωση στα αδύναμα σημεία της ομάδας του Μαρανέλο, ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ αποκάλυψε πως στη Mercedes εστιάζουν την προσοχή τους περισσότερο την πιο ιστορική ομάδα της F1, παρά στις υπόλοιπες. Πιλότοι είναι, τρέχουν σε κάθε αγώνα, δοκιμάζουν και εξελίσσουν τα μονοθέσια.
Οπότε κάτι παραπάνω ξέρουν τόσο από εμένα, που γράφω αυτές τις γραμμές, όσο και απ' όλους εμάς που παρακολουθούμε το σπορ. Το πρώτο δείγμα είναι θετικό, απομένει να δούμε και τις άλλες δύο περιόδους δοκιμών στη Βαρκελώνη, ώστε να υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα λίγο πριν την πρεμιέρα της Αυστραλίας.
Βέβαια, όπως προανέφερα, ακόμα είναι νωρίς και τα αποτελέσματα θα φανούν στην πίστα, ωστόσο δεν αποκλείεται να δούμε φέτος τη Ferrari να είναι ανταγωνιστική, να διεκδικεί και να κατακτά νίκες και γιατί όχι να διεκδικήσει και τίτλο, όσο κι αν αυτό φαντάζει από δύσκολο έως αδύνατον. Από εκεί και πέρα, θα κάνω μια μικρή αναφορά και στη Sauber, που επίσης έχει δείξει καλά στοιχεία χρησιμοποιώντας τους κινητήρες της Ferrari.
Κάτι που δείχνει ότι η ιταλική φίρμα μάλλον δούλεψε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια σε όλους τους τομείς, αντί να αρκείται στα λόγια. Επίσης, εντύπωση μου κάνει και η υποτονική απόδοση της McLaren. Άπαντες την περιμένουν πιο δυνατή στη νέα συνεργασία με τη Honda, η οποία επιστρέφει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά την αποχώρησή της το 2008.
Με το... καλημέρα αντιμετωπίζει προβλήματα και αν δεν τα διορθώσει, τότε μπορεί να τα πάει και χειρότερα από τις προηγούμενες χρονιές, παρά το ότι οι προσδοκίες είναι άλλες. Τέλος, ενώ οι Marussia, Caterham ουσιαστικά έχουν... εξαφανιστεί, έρχεται να προστεθεί στα ερωτηματικά η Force India.
Η ινδική ομάδα δεν πήγε στη Χέρεθ, δεν πάει ούτε στη Βαρκελώνη και είναι μεγάλο ερώτημα αυτό που τίθεται αν θα λάβει μέρος στις τελευταίες δοκιμές, τις οποίες θα προλάβει, σύμφωνα με όσα λένε από την ίδια την ομάδα, για να είναι παρούσα και στην πρεμιέρα της Μελβούρνης.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
alex me
Gazzetta βάλε κι ενα μπλογκερ για το WRC που είναι πιο καλό απο τη F1
stefanos pao
Αυτο που ολοι λενε και γραφουν οτι στις περσυνες η φεραρι πετουσε και ηταν πρωτη κ.λ. δεν το καταλαβαινω.Περυσι στην χερεθ τα 3 καλυτερα σε χρονους μονοθεσια ηταν με κινητηρα μερσεντες .Ψαξτε λιγο και μετα πεταξτε αυτο που διαβασατε απο αλλου.Η φεραρι εκει που μειονεκτουσε περυσι ηταν στο μοτερ.Που και στην σαουμπερ δειχνει να αποδιδει καλα.Σιγουρα βημα μπροστα η ομαδα.
clown
Φιλοι μου,επειδη ειμαι μαλλον μεγαλυτερος απ ολους,παρακολουθω F1 απο το 1988. Επιτρεψτε μου να κανω μια προβλεψη..η ΜακΛαρεν οποτε πηγαινε καλα στις δοκιμες ειχε και καλη χρονια (δεν επαιρνε απαραιτητα το πρωταθλημα),η Φερραρι με εντελως νεα ομαδα ,ακομα και αν ειναι καλυτερη απο περυσι πολυ δυσκολα θα κανει την εκπληξη. Απο εκει και περα η Μερτσεντες θα ειναι μαλλον πρωταγωνιστρια και η Ρεντ Μπουλ και Γουιλιαμς ειναι ικανες για τα παντα.
Speedy Gonzales
Αμφιβαλλω αν η Φεραρι θα μπορεσει να κανει την εκπληξη φετος. Οι δοκιμες δεν λενε τιποτα. Επισης την θεωρω τοσο αναξιοπιστη στους αγωνες (σε επιπεδο τεχνικων προβληματων) που ειναι πολυ πιθανο ακομα κι αν εχει ενα γρηγορο μονοθεσιο να χανει βαθμους απο αυτο... Υ.Γ: Θα ειναι λιγο "αδικο" για τον Αλονσο, αν με το που εφυγε, φτιαξει η Φεραρι ενα σοβαρο μονοθεσιο. Τον θεωρω καλυτερο οδηγο απο τους 2 της Φεραρι αυτη τη στιγμη..
Sotiris07
Λοιπον απο την στιγμη που τελειωσε και η τεταρτη μερα εχω τα εξης συμπερασματα ... 1) Φερραρι βελτιωμενη αλλα κρατηστε μικρο καλαθι γιατι παντα στις δοκιμες πετουσαν και τελικα παπαλα ... φαινεται να εχει γινει δουλεια παντως 2) Μερσεντες τιποτα ιδιαιτερο απο χρονους αλλα αντοχη κινητηρα απλα wow...αν δεν χρησιμοποιησαν τον περυσινο κινητηρα τοτε τους δινω κιολας μεγαλο προβαδισμα ειδικα αν βρηκα 50 hp οπως ειπαν 3)Ρεντ μπουλ και γουιλιαμς αθορυβες 4)Μακλαρεν παραμενει ενα αινιγμα ... πολυ λιγοι χρονοι αλλα λενε πως συγκεντρωσαν τα απαραιτητα δεδομενα ! Λογικα θαβελτιωθουν με την παραδο του χρονου για μενα η μερσεντες ειναι το φαβορι με γουιλιαμς και ρεντ μπουλ να ακολουθουν και φερραρι με μακλαρεν τα μεγαλα ερωτηματικα Ιδωμεν...
rom
Η Ferrari σε ποιες δοκιμες ηταν περσι πρωτη;;;
Real Madrid C.F Gareth Bale and Cristiano Ronaldo
Στις χειμερινες σαν αυτς που γινονται τωρα δηλαδη
Νίκος Ασπιωτης
Μακάρι να δούμε την Φεράρι πάλι στην κορυφή αλλά πρέπει να περιμένουμε μέχρι τέλους ...!!!
Real Madrid C.F Gareth Bale and Cristiano Ronaldo
Η Φερραρι θα κατακτήσει το πρωτάθλημα φέτος και το δείχνει από τα πρώτες δοκιμές.
FernandoAlonso14
Ρε τη τύχη μου μέσα!!!!! Είσαι καινούριος στο άθλημα, ε; Και πέρσι και πρόπερσι η Φερράρι πρώτη ήταν στις χειμερινές δοκιμές αλλά μόλις ξεκίνησε η κανονική σεζόν ήταν πιο αργή και από χελώνα..... Το ίδιο θα επαναληφθεί και φέτος. Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο Θοδωρής η Ρεντ Μπουλ ούτε καν που έκανε γύρο πέρσι στο Χερέθ και στη Βαρκελώνη..... Κι όμως στο τέλος κατάφερε να μαζέψει 3 νίκες με τον Ρικάρντο και όχι με αυτόν τον ερασιτέχνη τον Φεττλ (Παρεμπιπτόντως, έτσι προφέρεται κανονικά το όνομά του. Όχι Φέττελ, απλά Φεττλ) Η Μακλάρεν κατάφερε να κάνει περίπου 80 γύρους τις προηγούμενες 4 μέρες με τα πάντα καινούρια. Κανείς δε λέει τίποτα γι' αυτό το θαύμα, όλοι κοιτάνε την προσωρινή επιτυχία και μελλοντική αποτυχία της Φερράρι.....