Το 1-2 στη Μελβούρνη σημαίνει... νταμπλ

Νίκος Τσιώκος
Το 1-2 στη Μελβούρνη σημαίνει... νταμπλ
Καλός... οιωνός για τη Mercedes το 1-2 στη Μελβούρνη, καθώς όποια ομάδα στο παρελθόν το έχει πράξει στο Άλμπερτ Παρκ στο τέλος έχει κατακτήσει και τους δύο τίτλους (οδηγών και κατασκευαστών).

Τον 12ο τερματισμό της 1-2 στους τελευταίους 20 αγώνες πραγματοποίησε η Mercedes στο Άλμπερτ Παρκ, κάτι που αποτελεί καλό... οιωνό για τα «ασημί βέλη». Αυτό διότι όποια ομάδα το έχει πράξει αυτό στο παρελθόν στο τέλος πανηγύρισε τον τίτλο τόσο στους πρωταθλητές όσο και στους κατασκευαστές, με τη γερμανική ομάδα να είναι φαβορί για αμφότερους.

Όσο για τον νικητή του πρώτου Γκραν Πρι της σεζόν, ήταν η 34η νίκη του Λιούις Χάμιλτον στην καριέρα του και απέχει πέντε από τον τέταρτο στη λίστα με τις νίκες όλων των εποχών Σεμπάστιαν Φέτελ. Από εκεί και πέρα, ιστορία έγραψαν οι Φελίπε Νασρ, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ και Μαξ Φερστάπεν.

Ο Νασρ τερμάτισε πέμπτος, αποτέλεσμα που είναι το καλύτερο για Βραζιλιάνο στο ντεμπούτο του στη Formula1, ενώ ο Σάινθ έχει ο πρώτος Ισπανός που τερματίζει εντός των βαθμών στον πρώτο αγώνα της καριέρας του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μετά τον Πέντρο ντε λα Ρόσα το 1999.

Μάλιστα, το επίτευγμα για τον Νασρ ήταν ακόμα μεγαλύτερο, με δεδομένο ότι η χώρα του είχε στο παρελθόν θρύλους στην F1, όπως οι Άιρτον Σένα, Έμπερσον Φιτιπάλντι και Νέλσον Πικέ, τη στιγμή που ο Σάινθ είναι έβδομος στη λίστα των πιλότων που έχουν πάρει τους πρώτους βαθμούς σε μικρή ηλικία πίσω από Ντανιίλ Κβιάτ, Σεμπάστιαν Φέτελ, Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι, Τζένσον Μπάτον, Ρικάρντο Ροντρίγκεζ και Σεμπάστιαν Μπουέμι.

 

Όσο για τον Φερστάπεν, σε ηλικία 17 ετών 5 μηνών και 13 ημερών έγινε ο νεότερος σε ηλικία πιλότος στην ιστορία του σπορ που εκκίνησε σε αγώνα, ενώ έχασε την ευκαιρία να γίνει και ο νεότερος σκόρερ βαθμών, αφού ήταν στη δεκάδα, όταν εγκατέλειψε λόγω κινητήρα.

Επίσης, ο Μάρκους Έρικσον πήρε τους πρώτους πόντους στο άθλημα μετά από 17 αγώνες και έγινε ο δεύτερος Σουηδός που το έπραξε αυτό, με τον Στέφαν Γιόχαν να είναι ο πρώτος το 1989. Από την πλευρά της, η Sauber έβαλε τέρος στο αρνητικό σερί της και συμπεριλήφθηκε μαζί με Mercedes και Force India στις τρεις μοναδικές ομάδες που είδαν αμφότερα τα μονοθέσιά τους να τερματίζουν, καθώς οι υπόλοιπες είχαν τουλάχιστον ένα που εγκατέλειψε.

Τέλος, στο επίσημο ντεμπούτο του με τη Ferrari ο Σεμπάστιαν Φέτελ είχε και την πρώτη παρουσία στο βάθρο ως πιλότος της Scuderia γίνοντας ο 56ος οδηγός που το πράττει αυτό με κόκκινα χρώματα και ο τρίτος Γερμανός, ύστερα από τους Βόλφγκανγκ βον Τριπς και Μίκαελ Σουμάχερ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!