Καλό ταξίδι κύριε Γιώργο

Αγωνίστηκε σχεδόν με οτιδήποτε είχε τροχούς για περίπου τέσσερις δεκαετίες, αποτέλεσε έμπνευση για πολλούς νεότερους οδηγούς και άφησε πίσω του τοίχους ολόκληρους με κύπελλα από πρωταθλήματα. Μοιραία λοιπόν ο Γιώργος Ραπτόπουλος αφήνει ένα μεγάλο κενό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας, που υπηρέτησε με πάθος, συνέπεια και συνέχεια. Παρότι έφυγε πλήρης ημερών στα 85 χρόνια του –είχε γεννηθεί το 1930 στα Σέρβια της Κοζάνης- δεν είχε πάψει να υπηρετεί τους αγώνες από όποιο μετερίζι του επέτρεπε η ηλικία του. Τα τελευταία χρόνια –λίγες μέρες πριν το θάνατό του μάλιστα- συμμετείχε σε αγώνες κλασικών αυτοκινήτων. Η αγωνιστική του καριέρα ξεκίνησε από τις μοτοσικλέτες τη δεκαετία του 50 και συνεχίστηκε αδιάκοπα λίγα χρόνια μετά στους αγώνες αυτοκινήτων. Είχε εντυπωσιάσει στη ανάβαση της Πάρνηθας θέτοντας ρεκόρ που άργησε πολύ να ξεπεραστεί, είχε κοντράρει στα ίσια με Ευρωπαίους άσους της εποχής στα Ακρόπολις της δεκαετίας του ’60 και «πέταγε» κυριολεκτικά στη δύση της καριέρας του, στους αγώνες 4Χ4. Όπως και ο άλλος μεγάλος οδηγός αγώνων που έφυγε από κοντά μας λίγες μέρες πριν, ο Μάκης Σαλιάρης, ο Ραπτόπουλος ανήκε σε μια πραγματικά ηρωική εποχή όπου οι οδηγοί έκαναν τη διαφορά με το θάρρος τους και την ικανότητά τους, με τα αυτοκίνητα να έρχονται δεύτερα. Παράλληλα, οι συνθήκες στις οποίες αγωνίζονταν ήταν τόσο επικίνδυνες, που σήμερα κανείς οδηγός δεν θα δεχόταν όχι μόνο να συμμετέχει, αλλά ούτε να παρακολουθήσει ως… θεατής αγώνα της εποχής εκείνης.
Image Credit: tellingstories.gr
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!