Ο Φέτελ νικητής στην Αυστραλία!

Δίχως δράματα και συγκινήσεις ξεκίνησε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Αν εξαιρέσουμε τον Μάγκνουσεν που κατάφερε, να αναρριχηθεί στην 4η θέση, τίποτε άλλο δεν συνέβη στους πρώτους γύρους. Ο Χάμιλτον εκτοξεύτηκε εμπρός και άρχισε σιγά σιγά να χτίζει διαφορά από τον Ράικονεν και τον Φέτελ που έδειχναν να έχουν ίδιο ρυθμό.
Τα δράματα ξεκίνησαν με τον Γκασλί να εγκαταλείπει από σπασμένο κινητήρα (Honda...), ενώ άρχισε στον 18 γύρο και ο χορός των πιτ στοπ για αλλαγή ελαστικών. Η θεωρία έλεγε, για αλλαγή από Hypersoft σε Soft και πως με καλή διαχείριση τα soft θα έφταναν μέχρι το τέλος του αγώνα. Έτσι και έγινε. Από αυτούς που βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις, ο Ράικονεν ήταν αυτός που πρώτος τοποθέτησε soft ελαστικά, ενώ λίγο αργότερα ακολούθησε και ο Χάμιλτον. Έτσι βρέθηκε ο Φέτελ να οδηγεί τον αγώνα σε ένα καθοριστικό σημείο.
500+ κορυφαία παιχνίδια καζίνο για ατέλειωτη διασκέδαση. (21+)
Στην φάση των πιτι στοπ, διαδοχικά και οι δύο Haas αντιμετώπισαν προβλήματα και εγκατέλειψαν. Πρώτος ο Μάγκνουσεν έμεινε από κινητήρα και παρκάρησε την Haas του σε σημείο που δεν ενοχλούσε και λίγα λεπτά αργότερα και ο Γκροζάν έμεινε από κινητήρα, μόλις βγήκε από τα πιτς. Μάλιστα δεν κατάφερε να οδηγήσει το αυτοκίνητό του σε καλό σημείο, με αποτέλεσμα να προκαλέσει εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και στη συνέχεια κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.
Με τα αυτοκίνητα να κόβουν ρυθμό για το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, ενημέρωσαν τον Φέτελ πως τότε ήταν η σωστή στιγμή, να μπει για την δική του αλλαγή ελαστικών. Μπήκε και κατάφερε να βγει εμπρός από τον Χάμιλτον και αυτό ήταν το σημείο καμπής του αγώνα.. Ο Χάμιλτον πίεσε αλλά δεν κατάφερε να περάσει μέχρι το τέλος του αγώνα, όπου και τελείωσαν και τα ελαστικά του.
Οι Red Bull δεν έπεισαν, παρα τις προσπάθειες και των δύο πιλότων της, ενώ αρνητική έκπληξη υπήρξε η Haas που ενώ χτες είχε και τα δύο της αυτοκίνητα στο τοπ 10, σήμερα τα έχασε από βλάβες κινητήρα. Ο Ρικιάρντο με την 4η θέση έδειξε καλά στοιχεία, ενώ ο Μπότας δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θέση.
Βεβαίως η επίδοση της ημέρας ανήκει στον Αλόνσο που κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Φερστάπεν και τελικά να πανηγυρίσει μια πανάξια 5η θέση.
Ο Φέτελ στάθηκε πολύ τυχερός που με την καλή στρατηγική της ομάδας του έφυγε με 25 βαθμούς από την Μελβούρνη. Σταθερός και ο Κίμι που κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση.
Τον αγώνα έσωσε το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς δίχως αυτό, o αγώνας έδειχνε πως δεν θα είχε ενδιαφέρον, λόγω της πίστας που δεν ευνοούσε τα προσπεράσματα.
Αυτή είναι η τελική κατάταξη του αγώνα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
VilasReal
Τρέλανε μας ρε Iceman με έναν ακόμα τίτλο...Είσαι ο τελευταίος πρωταθλητής της Φεράρι...Λίγη τύχη θέλει...μην μασάς με τον κακομαθημένο της ομάδας...!!!...ForzaKimi...!!!!!
Sotiris07
Τρομερος αψεγαδιαστος αγωνας και απο Φερναντο,κρατησε θα ελεγα σχετικα ευκολα πισω του τον Φερσταππεν,αν και ο ρυθμος του μετα το Safety Car με προβληματισε.Δεν γινεται πλεον οι μακλαρεν να χανει σε 25 γυρους 20 δευτερολεπτα απο την ρεντμπουλ(δηλαδη τον Ρικκιαρντο που ηταν μπροστα).Παρολα αυτα θετικο αποτελεσμα και νομιζω η εικονα της θα βελτιωθει μεσα στην σεζον.Το βαθρο το θεωρω δεδομενο φετος και ισως ακομα και καποια νικη αν γινει καποιο τρελο grand prix.Αντε ας ελπισουμε οτι η φετινη σεζον θα ειναι ανταγωνιστικη και θα εχουμε ομορφους αγωνες. ΥΓ Τα onboard με Halo για μενα τουλαχιστον ειναι σπαρακτικα αλλα τι να κανουμε θα το συνηθισουμε.
Sotiris07
Καλησπερα σε ολους και καλη χρονια να εχουμε! Ανεμενομενος σχετικα βαρετος αγωνας καθως το σιρκουιτ στην μελβουρνη δεν προσφερεται για πολλα προσπερασματα. Ειδαμε αρχικα οτι η Μερσεντες και φετος θα κυριαρχησει. Οταν ο Χαμιλτον με πολυ πιο χρησιμοποιημενα ελαστικα και μετα απο ενα λαθος του που στελνει την διαφορα στα 3 δευτερολεπτα μπορει και την ξαναμαζευει σε δυο γυρους δεν μπορεις να πεις πολλα.Το μονο θετικο οτι η διαφορα δεν ηταν πολυ μεγαλη σε ρυθμο αγωνα με τα πιο μαλακα ελαστικα αλλα και παλι δεν βλεπω τροπο η Μερσεντες να χασει και αυτο το πρωταθλημα. Τουλαχιστον απο την Φερραρι,καθως η Ρεντ Μπουλ για μενα εδειξε να εχει καλυτερο ρυθμο.Απλα η Φερραρι σταθηκε τυχερη στην επιλογη να κρατησει εξω τον Φεττελ.Απο εκει και περα πολυ δυνατες οι Χαας,εγιναν δυο λαθη που τους κοστισαν ακριβα αλλα νομιζω εχουν τον ρυθμο για να παρουν καλα αποτελεσματα τουλαχιστον στην αρχη της σεζον.
Moufas
Κρίμα για την f1.. 0 θέαμα.. 0 προσπεράσεις.. Βλέπεις gp από τη μία και f1 από την άλλη και συνειδητοποιεις ότι χαραμισες την ώρα σου παρακολουθωντας αγώνα f1..
kirtlok
Ειμαι αραγε ο μοναδικος που ειδα πως το προβλημα της Haas δεν ηταν στα ελαστικα αλλά καπου απο κατω και στην μεση του αμαξωματος. Σαν να ειδαν οτι κατι σταζει, διαρρεεται, δεν ξερω... Στην 2η εγκαταλειψη του Γκροζαν φαινεται ξεκαθαρα αυτο που λεω. Αν ισχυει αυτο που γραφω (διοτι ανακοινωση δεν εχει βγει ακομα(?) απο την ομαδα), μηπως σχετιζεται απο τον καπνο που βλεπαμε ολο το σ/κ απο τις 4 φερραρι? Ισως να εξηγειται ο χαμηλοτερος του αναμενου ρυθμος της φεραρι (μισο δευτερο κατω). ..κουβεντα να γινεται.
kirtlok
Μια αχτιδα φωτος, επιτελους. ΜCLAREN και τα μυαλα στο οδοστρωμα. Fernando στην Maclaren μεχρι τον τελευταιο τιτλο. Μποξ μποξ μποξ!
Giannispap7
καμμια στρατηγικη ο κανονισμος ειναι γελοιος και κριθηκε ο αγωνας κατα αυτον τον τροπο.Αν δεν υπαρξουν αλλαγες η φορμουλα ενα θα απαξιωθει περισσοτερο δεν ειναι αγωνας ταχυτητος πλεον απλα σιγα σιγα δεν θα την παρακολουθει κανενας
ARIS VS KRISI
Παντως είναι ψιλοαπαραδεκτο να μην υπαρχει μειωση της ανωτατης ταχύτητας στα πιτς όταν στην πιστα είναι αυτοκινητο ασφαλειας. Δεν μπορει να πηγαινουν με κοφτη εξω και μεσα στα πιτσαν να μην τρεχει τιποτα. Κερδιζουν χωρις λογο 20 δευτερόλεπτα τα αυτοκίνητα που είναι στα πιτ εκεινη την ωρα που βγαινει το αυτοκινητο ασφαλειας η το εικονικο τελος παντων. Και επειδή ακουω για στρατηγική. Το να μπεις στα πιτσ την ωρα που χαλαει ένα άλλο αυτοκινητο είναι τυχη όχι στρατηγικη.
Livorno_21
Πρώτον αυτό που κες δεν γίνεται. Μέσα στα πιτς πηγαίνουν όπως κάθε φορά. Δεν μπορεί να αλλάξει η ταχύτητα επειδή βγήκε αυτοκίνητο ασφαλείας. Όσο για την στρατηγική που λες. Είναι στρατηγική γιατί η Φεράρι επέλεξε να τον κρατήσει μέσα και της βγήκε που τον κράτησε. Ακόμα όμως και να μην ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ο χαμιλτον στο τέλος θα είχε πολύ περισσότερο από ότι τώρα ταλαιπωρημένα ελαστικά.
zackspeed
Μέσα στα πιτς κινούνται ούτως ή αλλως με περιοριστή, αν πάνε πιο γρήγορα υπάρχει ποινή. Πρώτα βγήκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και μετά αποφασίσανε να τον βάλουνε μέσα. Αν ήταν να κάνει το πιτ στοπ, την στιγμή που βγήκε το αυτόκινητο, τότε ναι θα μιλάγαμε για σύμπτωση.