Χρωστάει o Λεκλέρκ τη ζωή του στο Halo;

Gazzetta team
Χρωστάει o Λεκλέρκ τη ζωή του στο Halo;
Τα ίχνη των ελαστικών της McLaren πάνω στο Halo της Alfa Romeo - Sauber του Λεκλέρκ επιβεβαιώνουν, ότι το αντιαισθητικό σύστημα μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο.

Έσωσε το πολυσυζητημένο Halo τη ζωή του Λεκλέρκ; Η FIA δεν επιθυμεί να δώσει μία απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα, πριν διερευνήσει εξονυχιστικά τη σύγκρουση του Χούλκενμπεργκ με τον Αλόνσο. Ο Γερμανός άργησε να φρενάρει στην εκκίνηση του Γκραν Πρι Βρετανίας και χτύπησε από πίσω τη McLaren του Ισπανού, η οποία απογειώθηκε στην κυριολεξία, πέρασε πάνω από την Alfa Romeo - Sauber του Λεκλέρκ, ξήλωσε την πίσω αεροτομή της και άφησε ίχνη μαύρου λάστιχου στο προστατευτικό σύστημα Halo. Μάλιστα εξαιτίας του συγκεκριμένου περιστατικού είχαμε ένα ντόμινο επαφών και συνολικά πέντε εγκαταλείψεις, δηλαδή των Λεκλέρκ, Αλόνσο, Χούλκενμπεργκ, Ρικιάρντο και Ραϊκόνεν.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Formula 1, Τσάρλι Γουάιτινγκ, πήρε πάντως θέση στο ερώτημα, πόσο σωτήρια ήταν η συμβολή του Halo στην περίπτωση του Λεκλέρκ, λέγοντας τα εξής: «Σε αυτή τη χρονική στιγμή θα ήταν καθαρή εικασία να πούμε, ότι το Halo έσωσε τη ζωή του Λεκλέρκ. Δεν χρειάζεται όμως να έχεις μεγάλη φαντασία, για να αντιληφθείς ότι τα αποτυπώματα από τα ελαστικά θα βρίσκονταν χωρίς την ύπαρξη του Halo πάνω στο κράνος του Σαρλ. Θα άγγιζε το θαύμα, αν δεν συνέβαινε αυτό. Τα αποτυπώματα στην επιφάνεια είναι κάτι παραπάνω από εμφανή».

Μάλιστα ο ίδιος ο Λεκλέρκ παραδέχθηκε για το Ηalo, ότι «σίγουρα δεν έβλαψε. Δεν ήμουν ποτέ κάποιος μεγάλος υποστηρικτής του, πρέπει όμως να πω, ότι σήμερα ήμουν πολύ χαρούμενος, που το είχα πάνω από το κεφάλι μου».

Να θυμίσουμε, ότι το συγκεκριμένο σύστημα προστασίας εφαρμόζεται υποχρεωτικά για πρώτη φορά εφέτος στη Formula 1, ενώ συνάντησε μεγάλες αντιδράσεις από την πλειοψηφία των οδηγών και πολλών ειδικών. Το Halo εξελίχθηκε με αφορμή τον τραγικό θάνατο του Ζουλς Μπιανκί τον Οκτώβριο του 2014 στην πίστα της Σουζούκα. Τότε είχε σφηνωθεί το μονοθέσιο του Μπιανκί κάτω από ένα γερανοφόρο όχημα, που είχε μπει στην πίστα, για να βγάλει το αυτοκίνητο του Αντριαν Σούτιλ, ο οποίος είχε χάσει τον έλεγχό του. Ο 25χρονος οδηγός υπέκυψε μερικούς μήνες αργότερα στο νοσοκομείο της Νίκαιας της Γαλλίας στις σοβαρότατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, που είχε υποστεί.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!