9 ρεκόρ της Formula 1, που απειλούνται το 2019

Οι 91 νίκες, που έχει πετύχει ο Μίκαελ Σουμάχερ στη Formula 1, θεωρούνταν επί χρόνια ένα ρεκόρ για την…αιωνιότητα. Ωστόσο, θεωρητικά τουλάχιστον, μπορεί να καταρριφθεί ακόμη και εφέτος από έναν άλλον οδηγό, τον Λιούις Χάμιλτον. Δείτε ορισμένα παρόμοια σημαντικά ρεκόρ, τα οποία ενδέχεται να αλλάξουν κάτοχο κατά την εφετινή σεζόν της Formula 1.
Περισσότερες νίκες
Ο Σούμι παραμένει ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 με 91 νίκες, ενώ τον ακολουθεί ο Χάμιλτον με 73. Ο Βρετανός έχει θεωρητικά τη δυνατότητα να προσπεράσει τον Γερμανό πετυχαίνοντας 19 νίκες στα συνολικά 21 Γκραν Πρι της εφετινής σεζόν. Αν κατορθώσει κάτι τέτοιο, τότε θα σπάσει και το ρεκόρ νικών σε μία αγωνιστική περίοδο.
Eπικεφαλής σε αγώνες
Και εδώ κατέχει το ρεκόρ ο Σουμάχερ με 142 Γκραν Πρι, στα οποία βρέθηκε επικεφαλής για τουλάχιστον ένα γύρο. Ο Χάμιλτον έχει καταφέρει κάτι ανάλογο σε 129 αγώνες μέχρι σήμερα, οπότε θα καταρρίψει το ρεκόρ του Σούμι, αν τεθεί επικεφαλής για τουλάχιστον ένα γύρο σε 14 από τα 21 εφετινά Γκραν Πρι.
Διάστημα ανάμεσα σε δύο νίκες
Το συγκεκριμένο ρεκόρ διατηρεί ακόμη ο Ρικάρντο Πατρέζε, καθώς μεταξύ της νίκης του στη Νότια Αφρική το 1983 και στο Σαν Μαρίνο το 1990 είχαν μεσολαβήσει ακριβώς 6 χρόνια, 6 μήνες και 28 ημέρες. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα θα μπορούσε να συντρίψει αυτή την επίδοση εφέτος, καθώς έχει πετύχει τη μία και μοναδική νίκη της καριέρας του στη Formula 1 το 2008 στον Καναδά, δηλαδή πριν περισσότερα από 10 χρόνια!
Διάστημα ανάμεσα σε δύο πλασαρίσματα στο βάθρο
Και εδώ θα μπορούσαμε να έχουμε ως νέο ρέκορντμαν τον Κούμπιτσα. Ο Πολωνός ανέβηκε τελευταία φορά στο βάθρο το 2010 στο Γκραν Πρι του Βελγίου. Ετσι υπάρχει πιθανότητα να αλλάξει ο κάτοχος του συγκεκριμένου ρεκόρ, που είναι ο Αλεξ Βουρτς με 7 χρόνια, 9 μήνες και 11 ημέρες μεταξύ του Γκραν Πρι στο Σίλβερστον το 1997 και στην Ίμολα το 2005.
Αριθμός βάθρων χωρίς νίκη
Ο Νικ Χάιντφελντ ανέβηκε 13 φορές στο βάθρο κατά τη διάρκεια της καριέρας του στη Formula 1, ποτέ όμως στο υψηλότερο σκαλί του νικητή. Εφέτος θα είχαν θεωρητικά αρκετοί οδηγοί τη δυνατότητα να καταρρίψουν το ρεκόρ του Χάιντφελντ με τους Γκοσιάν και Πέρεθ να θέτουν τις σοβαρότερες υποψηφιότητες, καθώς έχουν από 10 και 8 πλασαρίσματα στο βάθρο, αλλά και καμία νίκη στο ενεργητικό τους.
Γκραν Πρι χωρίς Pole Position
Πιθανόν να δούμε να σπάει ο Σέρτζιο Πέρεθ το σχετικό ρεκόρ, καθώς έχει εκκινήσει σε 158 Γκραν Πρι, χωρίς να έχει κατακτήσει ποτέ την Pole Position. Το συγκεκριμένο ρεκόρ μοιράζονται προς το παρόν οι Μάρτιν Μπραντλ και Τζόνι Χέρμπερτ με 165 αγώνες χωρίς Pole Position και θα περάσει στον Μεξικανό, αν δεν καταφέρει να ξεκινήσει πρώτος σε κανένα από τα επόμενα εφετινά Γκραν Πρι έως το Γαλλικό.
Αριθμός τερματισμών
Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει τερματίσει σε 245 αγώνες της Formula 1 και βρίσκεται στην κορυφή της σχετικής λίστας, ωστόσο απειλείται από τον Κίμι Ράικονεν. Για να τον ξεπεράσει πάντως ο Φιλανδός, που έχει τερματίσει σε 225 αγώνες, οφείλει να ολοκληρώσει και τα 21 Γκραν Πρι του πρωταθλήματος του 2019.
Nεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 το 2010 σε ηλικία 23 ετών, 4 μηνών και 11 ημερών και είναι από τότε ο νεότερος πιλότος που έχει πετύχει κάτι τέτοιο στην ιστορία του αθλήματος. Εφέτος θα μπορούσαν να σπάσουν το ρεκόρ του έξι νεότεροι οδηγοί και πιο συγκεκριμένα οι Λάντο Νόρις (19 ετών), Λανς Στρολ (20 ετών), οι 21χρονοι Τζορτζ Ράσελ, Σαρλ Λεκλέρκ, Μαξ Φερστάπεν και ο 22χρονος Αλεξάντερ Άλμπον.
Νεότερος κάτοχος Pole Position
Το 2008 έγινε ο Φέτελ ο ηλικιακά νεότερος οδηγός της Formula 1, που κατέκτησε την Pole Position. Αυτό σημειώθηκε στη Μόντσα και ο Γερμανός ήταν τότε μόλις 21 ετών, 2 μηνών και 11 ημερών. Εφέτος απειλείται το ρεκόρ του από τους Νόρις, Στρολ και Ράσελ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!