O Χάμιλτον ακονίζει τα δόντια του για τον Μπότας
Η καλύτερη εκκίνηση όλων των εποχών για τη Mercedes στο πρωτάθλημα της Formula 1 μπορεί τελικά να γυρίσει μπούμερανγκ για τη γερμανική ομάδα, καθώς οι βαθμοί έχουν μοιραστεί μέχρι τώρα ακριβοδίκαια μεταξύ των δύο πιλότων της. Ετσι παρέμειναν οι οδηγοί της Ferrari με σχετικά μεγάλη διαφορά πίσω τους, αλλά όχι και σε απελπιστικό βαθμό, που θα έβαζε την κόκκινη ομάδα κάτω από τρομερή πίεση. Nα διευκρινίσουμε, ότι στους «Κόκκινους» προηγείται ο Φέτελ μόνον 5 βαθμούς του Λεκλέρ, ωστόσο η Ferrari υποστηρίζει –μέχρι τώρα- 100% τον Γερμανό και η διαφορά μεταξύ τους οφείλεται σε συγκυρίες, όπως προσωπικά λάθη των οδηγών, αστοχίες της ομάδας και ανωτερότητα της Mercedes.
Η κατάσταση στη Mercedes θυμίζει εφέτος σε σημαντικό βαθμό το 2007, δηλαδή τη χρονιά κατάκτησης του τελευταίου πρωταθλήματος της Formula 1 από έναν οδηγό της Ferrari. Τότε συνυπήρχαν στη McLaren – Mercedes οι Λιούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο, που βρίσκονταν σε εμπόλεμη κατάσταση μεταξύ τους και τελικά μοιράστηκαν τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 109 βαθμούς ο καθένας. Μεγάλος ωφελημένος και Παγκόσμιος Πρωταθλητής ανακηρύχθηκε στο τέλος ο Κίμι Ράικονεν με 110 βαθμούς, που είχε νικήσει και στους δύο τελευταίους αγώνες, εκμεταλλευόμενος την αντιπαλότητα του διδύμου Αλόνσο – Χάμιλτον.
Αυτή τη στιγμή έχουμε μία ανάλογη κατάσταση στη Mercedes, όπου ο Μπότας προηγείται με 87 βαθμούς έναντι 86 του Χάμιλτον, κάτι που σίγουρα αρέσει, αλλά ταυτόχρονα προκαλεί και ανησυχίες στον διευθυντή της, Τότο Βολφ. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αυστριακός, «και παλαιότερα ήταν ο Λιούις και ο Νίκο Ρόσμπεργκ καλοί φίλοι, μέχρι που η αντιπαλότητα μεταξύ τους δοκίμασε σκληρά την αντοχή της ομάδας. Τώρα βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση, να καταλαβαίνονται πολύ καλά μεταξύ τους ο Βάλτερι και ο Λιούις. Όμως πρέπει να παραμείνουμε σε επαγρύπνηση. Γνωρίζουμε εξάλλου το κακό παράδειγμα, όταν σκέφτονται και οι δύο μόνον τους εαυτούς τους».
Ο ίδιος ο Χάμιλτον θα επιδιώξει να ξεκαθαρίσει άμεσα την κατάσταση και θα επιμείνει στην αντιμετώπισή του ως Νούμερο Ένα οδηγός, βασιζόμενος στους τίτλους του και στις 53 νίκες που έχει σημειώσει από το 2014 και μετά. Η δήλωση του Βρετανού μετά το Γκραν Πρι στο Αζερμπαϊτζάν, όπου ανέφερε μεταξύ σοβαρού και αστείου, ότι «στο Μπακού ήμουν μάλλον πολύ ευγενικός απέναντι στον Μπότας», προμηνύει μία σκλήρυνση της στάσης του απέναντι στον Φιλανδό ομόσταβλό του. Ο Τότο Βολφ γνωρίζει εξάλλου, ότι με τον Χάμιλτον έχει περισσότερες πιθανότητες να κατακτήσει η Mercedes το πρωτάθλημα, ωστόσο χρειάζεται και τις βοήθειες του Μπότας, που είχαν αποδειχθεί πολύτιμες και καθοριστικές τα τελευταία χρόνια.
«Αν υπάρξει εσωτερικός πόλεμος μεταξύ των πιλότων, θα μοιράσουμε κίτρινες και κόκκινες κάρτες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βολφ, όμως όλοι γνωρίζουν ότι σε μία τέτοια περίπτωση μάλλον θα πατήσει το κόκκινο μπουτόν από τα πιτ, για να δώσει εντολή στον Βάλτερι να κάνει πίσω για το συμφέρον της ομάδας. Και του Χάμιλτον βεβαίως!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!