O «φευγάτος» Φερστάπεν και η έκπληξη από τον Φέτελ
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν μπορεί πλέον να μεταγραφεί πρόωρα σε άλλη ομάδα, καθώς βρίσκεται μέσα στην τριάδα των πρώτων οδηγών και έτσι είναι υποχρεωμένος να συνεχίσει μέχρι τα τέλη του 2020 στη Red Bull. Ωστόσο, στα παρασκήνια γίνεται μία σκληρή μάχη, αφού η Mercedes προσφέρει γη και ύδωρ στον νεαρό Ολλανδό, προκειμένου να ενταχθεί σε αυτήν ήδη από την επόμενη αγωνιστική σεζόν. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο είναι διατεθειμένη να πληρώσει η γερμανική ομάδα 30 εκατ. δολάρια τον χρόνο στον Mad Max, δηλαδή ένα υπερδιπλάσιο ποσό από αυτό, που κερδίζει ο Ολλανδός μαζί με τα μπόνους αυτή τη στιγμή στη Red Bull.
Ο πειρασμός είναι μεγάλος για τον Φερστάπεν και η αυστριακή ομάδα έχει ουσιαστικά δύο επιλογές. Η πρώτη είναι, να επιμείνει –όπως δικαιούται- στην τήρηση του συμβολαίου και να έχει του χρόνου στις τάξεις της έναν δυσαρεστημένο πιλότο. Η δεύτερη είναι, να του προσφέρει ένα νέο συμβόλαιο με θεαματικά αναβαθμισμένους οικονομικούς όρους, όπως ζητά ο Γιος Φερστάπεν, αλλά με ισχύ τουλάχιστον έως τα τέλη του 2021, ώστε να νιώθει εξασφαλισμένη η Red Bull για την επόμενη διετία.
Οι Αυστριακοί φροντίζουν πάντως να…μαγειρέψουν, πριν πεινάσουν και βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός νοσταλγεί την εποχή που βρισκόταν στη Red Bull, αφού στη Ferrari βαδίζει από αποτυχία σε αποτυχία και εφέτος αμφισβητείται ευθέως η θέση του ως Νούμερο 1 της ομάδας από τον νεαρό Λεκλέρ. Ο σύμβουλος της Red Bull, δρ. Χέλμουτ Μάρκο, πιστεύει ακόμη στο άστρο του Σεμπ και θεωρεί, ότι με την κατάλληλη διαχείριση και με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, είναι σε θέση να ανακάμψει. Ας μην ξεχνάμε, ότι ο Φερστάπεν χρωστά ένα μέρος της επιτυχίας του στη στήριξη από τη Red Bull και από τον ίδιο τον Χέλμουτ Μάρκο, ακόμη και όταν προκαλούσε το ένα ατύχημα μετά το άλλο και συγκέντρωνε την οργή των άλλων αγωνιζομένων και του κοινού. Άρα στη Red Bull γνωρίζουν, να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις με τους πιλότους τους και είναι σε θέση να ανεβάσουν την αυτοπεποίθηση του Φέτελ, που είναι ένας οδηγός ψυχολογίας. Βέβαια, σε μία τέτοια περίπτωση θα πρέπει να τα βρει στο οικονομικό ο Φέτελ με τη Ferrari, όμως οι Ιταλοί δεν πρόκειται να βάλουν εμπόδια στον τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1 και θεωρείται πολύ πιθανόν, ότι θα συμφωνήσουν εύκολα οι δύο πλευρές μεταξύ τους.
Κινητικότητα υπάρχει όμως και στις άλλες ομάδες. Στη Haas θεωρείται βέβαιο, ότι δεν θα υπάρξει του χρόνου το ίδιο δίδυμο οδηγών και ότι τουλάχιστον τη μία θέση, θα την πάρει ο Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός έχει εκκινήσει σε 167 αγώνες και δεν έχει ανέβει ούτε μία φορά στο βάθρο, ενώ λέγεται, ότι η Renault του έχει ανακοινώσει ήδη, ότι δεν πρόκειται να ανανεώσει τη συνεργασία της μαζί του.
Ελάχιστες πιθανότητες συγκεντρώνει εξάλλου η παραμονή του Μπότας στη Mercedes, ακόμη και αν δεν μεταγραφεί στα Ασημί Βέλη του χρόνου ο Φερστάπεν. Ο Φιλανδός είναι ένας πιλότος του ύψους ή του βάθους και έχει απογοητεύσει τους ανθρώπους της Mercedes, οι οποίοι προορίζουν για διάδοχό του τον Εστεμπάν Οκόν (εκτός του σεναρίου με τον Ολλανδό).
Μαντήλι θα κουνήσει από τη Formula 1 του χρόνου ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Ο Πολωνός αξίζει τον σεβασμό όλων μας μετά από όσα έχει περάσει, ωστόσο είναι εμφανές ότι δεν βρίσκεται στο επίπεδο της Formula 1 και χάνει συνεχώς απέναντι στον έτερο οδηγό της Williams, Τζορτζ Ράσελ. Αντικαταστάτης του θα είναι ο Λατίφι με προίκα 30 εκατ. δολαρίων από τον πατέρα του, αλλά και με καλές επιδόσεις στο εφετινό πρωτάθλημα της Formula 2, όπου βρίσκεται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!