Τυχερός νικητής ο Χάμιλτον στη Ρωσία!
Σε έναν ενδιαφέροντα αγώνα στο Σότσι, ο Φέτελ ήταν ο πρωταγωνιστής (Και οδηγός του αγώνα), τόσο με την άρνησή του να αφήσει τον Λεκλέρ να περάσει στους πρώτους γύρους, μετά την στρατηγική που ακολούθησαν στην εκκίνηση, (Είχαν συμφωνήσει να αφήσει ο Λεκλέρ, τον Φέτελ να κάνει slip steaming ώστε να περάσει τον Χάμιλτον) όσο και στη συνέχεια εξ αιτίας της κατάρρευσης της μονάδας MGU-Κ και της αναγκαστικής εγκατάλλειψης του με αποτέλεσμα να μπει καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και να προλάβουν οι δύο Mercedes να κάνουν πιτ στοπ και να αλλάξουν ελαστικά.
Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως.
Με την εκκίνηση ο Φέτελ πέρασε πρώτος στην πρώτη στροφή και έμεινε εκεί παρά τα παράπονα του Λεκλέρ πως έπρεπε να τον αφήσει να περάσει. Ο Φέτελ έφτιαξε απόσταση ασφαλείας που ήταν δύσκολη να καλυφθεί από τον Λεκλέρ (δίχως να φθείρει τα ελαστικά του). Όταν ο Φέτελ μπήκε για ελαστικά τον ακαολούθησε και ο Λεκλέρ και μάλιστα ο Μονεγάσκος κατάφερε να μείνει εμπρός από τον Γερμανό, όταν... χτύπησε η καταστροφή.
Η μονάδα MGU-Κ του Φέτελ παρέδωσε το πνεύμα και σε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας οι Mercedes άλλαξαν ελαστικά και τέθηκαν στις 2 πρώτες θέσεις που τις κράτησαν μέχρι το τέλος του αγώνα. Game over.
Είναι αλήθεια πως για άλλον έναν αγώνα ο Χάμιλτον στάθηκε τυχερός, ο Μπότας κράτησε τον Λεκλέρ πίσω του και ο Μονεγάσκος συνέχισε στον ασύρματο να παραπονιέται για τις επιλογές στρατηγικής της ομάδας (μάλλον δικαιολογημένα).
Best of the rest οι δύο Red Bull με τον Φερστάπεν 4ο αλλά και τον εξαιρετικό Άλμπον, που ξεκίνησε από το pitlane και κατάφερε να ανέβει στην 5η θέση. Πολύ καλά τα πήρε η McLaren με τους δύο οδηγούς της, Σάινθ 6ο και Νόρις 8ο μέσα στην δεκάδα αλλά και ο Μάγκνουσεν 9ο, που ξεκίνησε από πολύ πίσω. Στην 7η θέση ο σταθερός Πέρεζ.
Την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Χουλκενμπέργκ.
Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα:
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!