Νικητής ο Μπότας και πρωταθλήτρια η Mercedes στην Ιαπωνία

Επιστροφή στοιχήματος* στον αγώνα Ουαλία - Κροατία και αμέτρητα ειδικά στοιχήματα! (21+, *Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις)
Ένα στιγμιαίο λάθος του Σεμπάστιαν Φέτελ στην εκκίνηση του αγώνα, έδωσε την ευκαιρία στον Βάλτερι Μπότας να πεταχτεί μπροστά και να στρίψει πρώτος. Το λάθος του Φέτελ στην εκκίνηση, αξιολογήθηκε από τους κριτές και ο Γερμανός δεν τιμωρήθηκε. Ο πρώτος γύρος χαρακτηρίστηκε από την επαφή Λεκλέρ - Φερστάπεν, με το Μονεγάσκο να τραυματίζει την εμπρός αεροτομή του και τον Φερστάπεν να βγαίνει στα χώματα και να πληγώνει το μονοθέσιό του σε τέτοιο βαθμό που τελικά αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη. Η επαφή των δύο θα αξιολογηθεί τώρα, αφού τελείωσε ο αγώνας.
Στη συνέχεια είχαμε αρκετά πιτ στοπς από όλους, όχι όμως άλλα δράματα. Ο Βάλτερι Μπότας κατάφερε μετά τις αναγκαστικές αλλαγές ελαστικών του Χάμιλτον να βρεθεί στην πρώτη θέση και με πολύ καλή διαχείριση να την κρατήσει μέχρι το τέλος. Ο Χάμιλτον δεν ήταν ευχαριστημένος στο τέλος του αγώνα καθώς είχε βλέψεις για νίκη αλλά δεν κατάφερε να κάνει σωστή διαχείριση ελαστικών και ο ίδιος δίχως να το πει δημόσια το χρέωσε στην ομάδα. Πάντως ο Βρετανός πίεσε ασφυκτικά στους τελευταίους γύρους τον Φέτελ, όμως ο Γερμανός άντεξε κάνοντας έξυπνα άμυνα και τερμάτισε τελικά δεύτερος, αφήνοντας τον Χάμιλτον τρίτο.
Στην 4η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Άλμπον που σε κάθε αγώνα βελτιώνεται. Αντίστοιχα στην 5η θέση ο Κάρλος Σάινθ έδωσε μαθήματα σταθερότητας με την McLaren του.
Ο Λεκλέρ προσπάθησε πολύ, πέρασε μια ντουζίνα μονοθέσια, αλλά δεν κατάφερε να κάνει ταχύτερο γύρο και να πάρει τον βαθμό που θα θα φρενάριζε για έναν αγώνα την μαθηματική κατάκτηση του Πρωταθλήματος κατασκευαστών και έτσι τερμάτισε 6ος.
Στην 7η θέση ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έσωσε τα προσχήματα για την Renault που σε συνδυασμό με την 9η θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ, πρέπει να είναι ευχαριστημένη. Στην 8η θέση ο Πιερ Γκασλί που δείχνει το καλό του επίπεδο φέρνοντας αποτελέσματα, έστω για την Toro Rosso.
Τέλος στη 10 θέση βρίσκουμε τον Λανς Στρολ που αποδεικνύει πως δεν είναι απλώς ο γιος του δισεκατομμυριούχου μπαμπά του.
Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα:
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Ladislau Kubala Stecz
Οσο συνεχιζει ο Λεκλερκ με τσαντιζει ολο και πιο πολυ, αυτο που κανει στον Βρεσταπεν παει και ερχεται. H FIA λεει ολα καλα, δεν σκεφτεται να κανει investigate, μεχρι που η Red Bull φρικαρει και τους τα ψαλλει, γινεται ερευνα και ας μαντεψουμε, ναι οντως ο Λεκλερκ αξιζε την ποινη του. Εχεις ζημια στο μονοθεσιο που διορθωνεται, σου λεει η ομαδα σου να μπεις στο πιτ την αγνοεις για 2 γυρους. Στο τελος το η εμπρος πτερυγα που επρεπε να αλλαξεις, διαλυεται με αποτελεσμα οι οδηγοι πισς σου να βρισκονται σε κινδυνο. Καλα εκανε και παραπονεθηκε ο Χαμιλτον, εκανε ελιγμο για να αποφυγει τα θραυσματα, αν μπορεις να τα πεις ετσι, μιας και ενα απο τα κομματια που εφυγαν εκοψε σαν ξυραφι τον καθρεφτη του. Παλι καλα που δεν χτυπισε πουθενα στο κρανος τον ανθρωπο θα ειχαμε αλλα τωρα. Ο καηιμενος ο Νορρις του κατεστρεψαν τον αγωνα, τα κομματια απο την πτερυγα του Λεκλερκ μπηκαν στα φρενα με αποτελεσμα να πιασουν φωτια και να αναγκαστει μετα να κανει πιτ. Και φυσικα ο καμικαζε Αλμπον που επεσε πανω στον μικρο λες και ηταν κανενα υποβοηθημα για να χωρεσει στην στροφη, που ακουσον φυσικα οι αγωνοδικες κανανε πως δεν το ειδαν.. Περεζ μαζι με Γασλι στο τελος, ουτε και αυτο το ειδαν οι αγωνοδικες λογικα. Και φυσικα το κερασακι στην τουρτα η ηλεκτρονικη καρο σημαια που τελειωσε τον αγωνα αντι για 53το γυρο στον 52ρο. Και η Renault πλεον κινδυνευει με αποκλεισμο, υστερα απο τα παραπονα της racing point.
Nasos
ετος 2007....χαμιλτον ετων 22... ομαδα μακλαρεν...πρωτη του χρονια ως ρουκι στην f1.... χανει το πρωταθλημα απο τον κιμι που ηταν στην φερραρι για 1 ποντο!!! εχει το 2007 ως ρουκι ο λουις.... 6 pole position....4 νικες..... 5 φορες δευτερος....3 φορες τριτος....σε 17 αγωνες. εχασε το πρωταθλημα ο λουις κυριολεκτικα στον τελευταιο αγωνα στην βραζιλια τερματιζοντας 7ος ενω ο ραινκονεν 1ος. επειδη καποιοι τον συγκρινουν ως ρουκι με τον λεκλερκ!!!!
Kalanof
Παρακολουθώ πολα σπορ ένα θα πω . να μην πάνε τοσω ένα αθλητή δεν έχω δει σε κανενα σπορ και αυτο είναι ένα πολύ ωραίο σημείο για να συνεχίζω να παρακολουθώ αυτο το σπορ χαμιλτον αμα με ακούς φιλε μου σε παρακαλώ μην σταματάς ποτέ μήνε για πάντα σε αυτο το σπορ να συνεχίζεις να τους τρελάνεις εισαι τοπ χαμιλτον μπράβο σου!!!
Nasos
ετος 2007....χαμιλτον ετων 22... ομαδα μακλαρεν...πρωτη του χρονια ως ρουκι στην f1.... χανει το πρωταθλημα απο τον κιμι που ηταν στην φερραρι για 1 ποντο!!! εχει το 2007 ως ρουκι ο λουις.... 6 pole position....4 νικες..... 5 φορες δευτερος....3 φορες τριτος....σε 17 αγωνες. εχασε το πρωταθλημα ο λουις κυριολεκτικα στον τελευταιο αγωνα στην βραζιλια τερματιζοντας 7ος ενω ο ραινκονεν 1ος. επειδη καποιοι τον συγκρινουν ως ρουκι με τον λεκλερκ!!!!
Nasos
ετος 2007....χαμιλτον ετων 22... ομαδα μακλαρεν...πρωτη του χρονια ως ρουκι στην f1.... χανει το πρωταθλημα απο τον κιμι που ηταν στην φερραρι για 1 ποντο!!! εχει το 2007 ως ρουκι ο λουις.... 6 pole position....4 νικες..... 5 φορες δευτερος....3 φορες τριτος....σε 17 αγωνες. εχασε το πρωταθλημα ο λουις κυριολεκτικα στον τελευταιο αγωνα στην βραζιλια τερματιζοντας 7ος ενω ο ραινκονεν 1ος. επειδη καποιοι τον συγκρινουν ως ρουκι με τον λεκλερκ!!!!
zackspeed
@Nasos Ναι είναι το ίδιο να ξεκινάς με Μακλαρεν και το ίδιο να ξεκινάς με Ζαουμπερ, Μιναρντι, Τζορνταν ή Τολεμαν. Και ο Βιλνεβ το 96 πετούσε με την Γουιλιαμς στην πρώτη του χρονιά και διεκδίκησε τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Ακόμα περιμένω τα επιχειρήματα σου απο τον προηγούμενο αγώνα για την σύγκριση οδήγησης (που φυσικά δεν υπάρχει), μεταξύ Χάμιλτον και Σουμι, Σένα, άλλων χεράδων. Εγώ τα παρουσίασα, κάνε και εσύ το ίδιο αν μπορείς. Επειδή βλέπεις και φόρμουλα όπως λές απο το 89 σε ηλικία 15 ετών.
Nasos
@zackspeed...ΔΕΝ χρειαζεται να σου απαντησω εγω σου απαντουν τα γεγονοτα.....το οτι τον χαμιλτον ως ρουκι τον διαλεξε κατευθειαν μια ομαδα πρωταθλητισμου χωρις να εχει δοκιμαστει σε πιο μικρη ομαδα πριν πρεπει να σου λεει παρα πολλα για το επιπεδο του ως οδηγος.... χεραδες φιλε μου ΔΕΝ υπαρχουν στην f1 δεν ειναι μπασκετ η f1....ο σενα ηταν ενας οδηγος που εγινε θρυλος λογω του προωρου θανατου του και εγινε και θρυλος γιατι ο τυπος αυτος ειχε αντιπαλο του μονο τον χρονο οπως ειχε δηλωσει ο ιδιος οποτε ηταν μια κατηγορια μονος του ο σενα. o σενα σε πολλους αγωνες ηταν μισο γυρο μπροστα και πηγαινε τερμα τα γκαζια δεν μασουσε τιποτα και καποιες φορες ειχε χασει και σιγουρες νικες γιατι απλα αντιπαλος του ηταν μονο το χρονομετρο.....οσο για τον σουμαχερ πες μου ποσο τολμηρος και επαναστατης οδηγος ηταν με στοιχεια αγωνων ομως....ενας πολυ καλος αλλα συντηρητικος οδηγος ηταν που ειχε ενα ολοκληρο συστημα απο πισω πολυ καλα αυτοκινητα ανυπαρκτους δευτερους οδηγους που παρκαρανε 5-6 μετρα απο την γραμμη του τερματιασμου για να νικησει εκεινος.και θα σου πω και 2 ονοματα...χιλ-βιλνεβ...ξερεις τι εννοω.
zackspeed
@Nasos Μάλλον τα ονόματα Κοβαλάϊνεν και Μπότας δεν σου λένε τίποτα. Επίσης και ο Σένα είχε τον Μπέργκερ, ο Μανσελ τον Πατρέζε και ο Προστ τον Χίλ, ο Χακινεν τον Κουλθαρντ κτλ. Ακόμα, μπερδεύεις τα αυτοκίνητα που είχε ο Λουις με αυτά του Σούμι. Ο Λουις γενικά έχει μονοθέσιο ισάξιο ή καλύτερο του ανταγωνισμού για να διεκδικήσει πρωτάθλημα. όταν δεν το έχει απλά εξαφανίζεται. Αντίθετα ο Σούμι με ξεκάθαρα κατώτερες Φεράρι το 96-99 πήρε νίκες που άφησαν εποχή και διεκδίκησε πρωταθλήματα που υπο άλλες συνθήκες θα ήταν περίπατος. Ο Λουις απο το 09-13 δεν το έκανε αυτό. Δεν είχε το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά ήταν πολύ καλύτερο απο του Αλόνσο, ο οποίος τουλάχιστον με μία μέτρια φεράρι πήγε και 2 φορές να παλέψει για πρωτάθλημα μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Εννοείται πως με μια χειρότερη Φεράρι τερμάτιζε πιο πάνω απο τον Λουις που είχε μια ξεκάθαρα καλύτερη Μακλαρεν. Επίσης βρες μου εμφάνιση του Λουις που να αγγίζει έστω τις εμφανίσεις του Σούμι (Ισπανία 96, Μονακό 97, Σπα 97, Αργεντινή, Καναδάς, Αγγλία, Ουγγαρία 98) με μια φεράρι υποδεέστερη του ανταγωνισμού. Μην το ψάχνεις δεν θα βρείς. Να μην αναφέρω και Σπα 95. Είναι που κατα τα άλλα βλέπεις Φόρμουλα απο το 89 σε ηλικία 15 ετών.
zackspeed
@Nasos 1ον Να σου απαντήσω εγώ με γεγονότα γιατί εσύ μιλάς γενικά. Όπως έγραψα πιο πάνω και η τότε Γουιλιαμς πήρε τον Βιλνεβ, ο οποίος πετούσε τα 2 πρώτα χρόνια, επειδή είχε ένα κορυφαίο μονοθέσιο. Μπάσκετ δεν βλέπω δεν μου αρέσει. Για τους οπαδούς του Σένα, σέβομαι απόλυτα που τον θεωρούν κορυφαίο, άσχετα αν έχω διαφορετική γνώμη. Πάμε στον Σουμαχερ, που πήρε πρωτάθλημα με κατώτερη Μπενετον ενάντια σε κραταιές Γουιλιαμς (το είπαν και μηχανικοί της Ρενώ που προμήθευαν και τις 2 ομάδες απο το 95-97). Ναι ξέρω θα πείς για το 94. Η ομάδα της Μπένετον δίκαια τιμωρήθηκε, η ομάδα της Γουιλιαμς για τα γεγονότα στην Ίμολα; Ο Χιλ ο ίδιος είπε πως έχασε το 94 το πρωτάθλημα απο ένα φρενάρισμα. Το 97 δίκαια τιμωρήθηκε. Βέβαια και οι Σένα-Προστ τα είχαν κάνει αυτά μεταξύ τους. Πάμε απο την άλλη πλευρά να σου θυμίσω Κίμι στο πιτ λέιν, Μάσα, Μαλντονάντο, Κομπαγιάσι όλο το 11, Γκροζαν το 17 στην Αγγλία, Σιροτκιν το 18. 2ον αν δεν σου φαίνεται τολμηρό και επαναστατικό να ηγηθεί της προσπάθειας της Φεράρι να επιστρέψει στην κορυφή, ε τότε άλλαξε άθλημα.
Nasos
φιλε μου απο ποτε βλεπω εγω f1 το ξερω εγω και οχι εσυ.....παντως βλεπω πιο πολλα χρονια απο σενα....βλεπεις f1 σαν οπαδος ποδοσφαιρικης ομαδας και αυτο το καταλαβαινει ο καθενας...μονο που η φερραρι ΔΕΝ ειναι η μιλαν φιλαρακι....να κοιταξεις την εμπαθεια σου με εναν οδηγο που ειναι στην τριαδα των κορυφαιων ολων των εποχων. θα ξυπνησεις ενα πρωι φιλε και ο λουις θα εχει 7 πρωταθληματα....τις περισσοτερες νικες....τις περισσοτερες poll τα περισσοτερα ποντιουμ και εσυ θα υποστηριζεις ακομα οτι ο χαμιλτον ειναι τυχερος!!!!Υ.Γ ο μποτας και ο κοβαλαινεν ποτε δεν πηραν εντολη να παρκαρουν το μονοθεσιο 5-6 μετρα ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ!!!!για να κερδισει ο χαμιλτον. ενω ο σουμαχερ το εκανε στον μπαρικελλο και μετα τον δουλευε κιολας και τον ανεβασε στο πρωτο σκαλι στο βαθρο.... εγινα αντισουμαχερικος απο εκεινο το απογευμα στην ισπανια που με δολο πηγε να κοψει το πρωταθλημα στον βιλνεβ πεφτωντας πανω του σκοπιμα αλλα δεν πειραζει ηπιε σοδα μετα για την χωνεψη. ηταν το πιο χαρουμενο μου απογευμα στην f1 εκεινο το απογευμα μετα τον αγωνα στην ισπανια.ειπα οτι δεν ηταν τολμηρος οδηγος φιλε και ηταν συντηρητικος ως οδηγος αλλα δεν καταλαβαινεις μαλλον. δεν πειραζει θα συνηθισετε!!!