Χόρχε Λορένθο: H νέα στρατηγική απέδωσε

Γιώργος Βαρίνος
Χόρχε Λορένθο: H νέα στρατηγική απέδωσε
Ο Χόρχε Λορένθο ήταν πανευτυχής στον τερματισμό του Τσέχικου Γκραν Πρι καθώς εφάρμοσε μια νέα στρατηγική που τον βοήθησε εντυπωσιακά καθώς κατάφερε να είναι πολύ ισχυρός στο τέλος του αγώνα και να διεκδικήσει την νίκη.

Ο Χόρχε Λορένθο είναι φημισμένος για τις γρήγορες εκκινήσεις του και είναι πιο ανταγωνιστικός στους πρώτους γύρους κάθε αγώνα. Και στις δύο νίκες με τη Ducati κατάφερε να πάρει πρόωρο προβάδισμα κατά την εκκίνηση και διαχειρίστηκε τον αγώνα από την πρώτη θέση.
Στο Μπρνο, ο
Χόρχε Λορένθο άλλαξε στρατηγική. Καθώς δεν κατάφερε να κάνει μια εκρηκτική εκκίνηση και να στρίψει πρώτος, επέλεξε να διατηρήσει έναν αργό ρυθμό, να μην κουραστεί και να μην φθείρει λάστιχα μέχρι τους τελευταίους γύρους. «Αυτή τη φορά έπρεπε να αλλάξω τη στρατηγική μου, ειδικά επειδή αμφέβαλα αν θα επαρκούσε το εμπρός ελαστικό, για να τελειώσω τον αγώνα ειδικά από τη δεξιά πλευρά», εξήγησε ο Λορένθο. «Χρειάστηκα να οδηγήσω αρκετά διαφορετικά από την αρχή και αποφάσισα να μείνω στην τρίτη - τέταρτη θέση για να εξοικονομήσω ενέργεια και να μετριάσω την φθορά στα ελαστικά. Αυτό ήταν καινούργιο για μένα, πολύ καινούργιο, αλλά αυτή τη φορά απέδωσε. Είμαι αναβάτης που έχει διαφορετικό στυλ, ειδικά στο φρενάρισμα, σε σύγκριση με τους άλλους, γι 'αυτό πάντα προτιμώ να έχω ελεύθερο δρόμο εμπρός μου ώστε να εκμεταλλευτώ το ιδιαίτερο στυλ που έχω στο φρενάρισμα. Αλλά σήμερα αναγκάστηκα από τις συνθήκες να αλλάξω στρατηγική, να είμαι πιο αργός στην αρχή και να σώσω λίγο ελαστικό."

Ο Λορένθο έπρεπε να περάσει τον Κράτσλοου αλλά και τον Βαλεντίνο Ρόσι για να φτάσει τους δύο πρώτους, Ντοβιτσιόζο και Μάρκεθ που μάχονταν για την πρώτη θέση. «Ίσως έφτασα πολύ αργά τους πρώτους», παραδέχτηκε. «Έπρεπε να ανακτήσω θέσεις πιο γρήγορα για να είμαι σε καλύτερη θέση ώστε να κάνω την επίθεσή μου. Σίγουρα δεν βοήθησε ότι ο Μαρκ με κράτησε πίσω του, αλλά όλοι ξέρουμε τον Μαρκ. Το νιώθει ως υποχρέωση. Έπρεπε να προσπαθήσει, προσπαθεί πάντα, σίγουρα πρέπει να δοκιμάσει το καλύτερο γι 'αυτόν και έτσι ο Αντρέα έφυγε μισό δευτερόλεπτο μπροστά. Και όταν τον πέρασα (τον Μάρκεθ) έπρεπε να είμαι γρήγορος ώστε να τον φτάσω, αλλά έπρεπε επίσης να κρατάω αμυντική γραμμή, γιατί ήξερα ότι ο Μαρκ καραδοκούσε να περάσει. Βέβαια το περίεργο ήταν πως έκανα τον ταχύτερο γύρο στον τελευταίο γύρο, που σημαίνει ότι έχω κάτι περισσότερο, ίσως όχι τόσο πολύ, αλλά ίσως ένα δέκατο περισσότερο από τον Μαρκ και τον Αντρέα, αλλά δεν μπόρεσα να το εκμεταλλευτώ γιατί έφτασα πολύ αργά. Όπως και να έχει είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανε η ομάδα το 1-2.»

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!