Ρωτήστε την Ford!

Οποιαδήποτε απορία έχουμε πλέον για την Ford, από το που θα αγοράσουμε τι μέχρι και το πότε ιδρύθηκε και από ποιον, μπορούμε να τη λύσουμε χωρίς καμία άλλη κίνηση, από το να ρωτήσουμε την Ford. H νέα υπηρεσία της εταιρείας είναι διαθέσιμη στα ελληνικά στην ιστοσελίδα της Ford και περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη πρόταση για απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα πελατών ή ενδιαφερόμενων.
Ονομάζεται «ASK FORD» και παρέχει πληροφορίες και απαντήσεις μέσα από διάφορες βάσεις δεδομένων και αρχείων, εγχειρίδια οδηγιών χρήσης και βίντεο οδηγιών (How-to videos). Το έξυπνο αυτό σύστημα είναι μάλιστα ικανό να σας καθοδηγεί σε ιστοσελίδες ή πληροφορίες εμπόρων για να βρείτε την κατάλληλη απάντηση.
Στόχος του «ASK FORD» είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών και της σχέσης τους με την Ford και για τον λόγο αυτό, όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας www.ford.gr και πιο συγκεκριμένα μέσα από το εικονίδιο «ASK FORD», το οποίο εμφανίζεται στα δεξιά της σελίδας αυτής.
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που μπορούμε να παρέχουμε μία τέτοια υπηρεσία στους πελάτες μας, αλλά και σε όσους έχουν να ρωτήσουν κάτι σχετικό με τη Ford», δήλωσε ο Βασίλης Παπαναστασίου Διευθυντής Τμήματος Υπηρεσιών μετά την Πώληση της Ford Ελλάς. «Κύριο χαρακτηριστικό της νέας μας υπηρεσίας είναι η ταχύτητα απόκρισης. Αφού υποβληθεί ένα ερώτημα, ένας «Εικονικός Σύμβουλος» θα το διαχειριστεί άμεσα. Η καλύτερη δυνατή απάντηση θα δοθεί μέσα από πολλαπλές πηγές δεδομένων χωρίς να χρειάζεται να σπαταληθεί χρόνος σε άλλες χρονοβόρες διαδικασίες, όπως τηλεφωνήματα, ή αποστολή email. Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθούμε να παρέχουμε και αυτές τις επιλογές στους πελάτες μας».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!