Με 610 ίππους η νέα πισωκίνητη Lamborghini Huracan

Χρόνια είχαμε να δούμε μια Lamborghini κανονικής παραγωγής με πίσω κίνηση. Από τότε που πέρασε στα χέρια της Audi, η μάρκα προτιμούσε τα συστήματα τετρακίνησης, όμως η Huracan, παρουσιάστηκε σε μια RWD έκδοση για όσους προτιμούν την κίνηση μόνο στον πίσω άξονα. Αντίστοιχη κίνηση, έκανε και η Audi με το R8. Η Huracan Evo, η facelift εκδοχή της Huracan, δεν ήταν διαθέσιμη σε αυτή την έκδοση, όμως το 2020 την επανέφερε στην γκάμα.
Ο νέος προφυλακτήρας εμπρός με τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα, ο διαχύτης πίσω που είναι βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος και οι ζάντες αλουμινίου αποκλειστικής σχεδίασης, είναι οι διαφορές της πισωκίνητης Huracan από την τετρακίνητη, σε οπτικό επίπεδο. Κάτω από το καπό, ο γνωστός ατμοσφαιρικός, V10 κινητήρας των 5.2 λίτρων, αποδίδει 610 ίππους και 560 Nm ροπής, σε αντίθεση με τους 640 ίππους (και 560 Nm ροπής) των τετρακίνητων.
Ένα σασμάν διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων αναλαμβάνει τη μετάδοση της ροπής στον πίσω άξονα και οι επιδόσεις, είναι σοκαριστικές, όπως σε κάθε Lamborghini. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,3 δευτερόλεπτα (0,4'' πιο αργή από την τετρακίνητη), τα 0-200 χλμ./ώρα σε 9,3 δευτερόλεπτα (0,3'' πιο αργή) και η τελική της ταχύτητα φτάνει στα 325 χλμ./ώρα. Το βάρος της, κρατήθηκε στο πολύ φυσιολογικό επίπεδο των 1.390 κιλών.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!