Αστρονομική αποζημίωση για «εγκληματική» επισκευή από συνεργείο (vid)

Πέτρος Πιτσίνης
Αστρονομική αποζημίωση για «εγκληματική» επισκευή από συνεργείο (vid)
Ζευγάρι Αμερικανών θα αποζημιωθεί με 42 εκατομμύρια δολάρια, αφού αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Ι.Χ., που παραλίγο να γίνει ο τάφος του εξαιτίας εγκληματικών λαθών κατά την επισκευή του στο παρελθόν λόγω χαλαζόπτωσης.

Ένα σοβαρό ατύχημα το Δεκέμβριο του 2013 παραλίγο να κοστίσει τη ζωή στο ζεύγος Σίμπασον από το Τέξας, όταν τρακάρισε μετωπικά το Ηοnda Fit που οδηγούσαν με ένα άλλο όχημα. Μάλιστα ο Μάθιου Σίμπασον εγκλωβίστηκε μέσα στο ιαπωνικό μοντέλο, το οποίο κυκλοφορεί στην Ευρώπη ως Honda Jazz, καθώς έπιασε φωτιά και δεν άνοιγε η πόρτα του. Τελικά απεγκλωβίστηκε με εγκαύματα τέταρτου βαθμού, εξαιτίας των οποίων χρειάστηκε να παραμείνει στο νοσοκομείο επί σχεδόν τρία χρόνια.

Το αυτοκίνητο παραμορφώθηκε πολύ άσχημα και το ζεύγος ανέθεσε σε δικηγόρο, να διερευνήσει το περιστατικό. Αυτό που αποκαλύφθηκε ξεπερνούσε κάθε φαντασία, καθώς το αυτοκίνητό τους είχε επισκευαστεί στο παρελθόν και είχε αντικατασταθεί η οροφή του λόγω χαλαζόπτωσης. Όπως αποδείχθηκε όμως, το συνεργείο δεν άλλαξε την οροφή του Honda σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, αλλά απλά κόλλησε το νέο τμήμα. Ετσι λύγισε στην κυριολεξία το όχημα κατά τη σύγκρουση, επειδή το αμάξωμα διέθετε μειωμένη ακαμψία.

Το δικαστήριο δέχτηκε την άποψη του δικηγόρου του ζεύγους, ότι το Honda Fit δεν θα είχε πάθει τόσο μεγάλες ζημιές ούτε θα είχαν κινδυνεύσει τόσο σοβαρά οι επιβάτες του, αν είχε πραγματοποιηθεί η επισκευή του σωστά και δεν είχε διαπράξει το συνεργείο εγκληματικά λάθη. Γι αυτό επιδίκασε στο ζεύγος 42 εκατομμύρια δολάρια αποζημίωση, τα οποία καλείται να πληρώσει ο έμπορος που τους πούλησε το μεταχειρισμένο όχημα και είχε αποκρύψει τη ζημιά από την χαλαζόπτωση και την αποκατάστασή της.

Η υπόθεση δεν τελειώνει όμως εδώ. Οι δύο παθόντες σχεδιάζουν να στραφούν και κατά της ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία είχε πληρώσει την επισκευή του οχήματός τους κατά το παρελθόν. Το ζεύγος υποστηρίζει, ότι το συνεργείο υποχρεώθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία να επιλέξει αυτόν τον «αρπακολατζήδικο» τρόπο αποκατάστασης της ζημιάς από το χαλάζι, επειδή ήταν πολύ φτηνότερος από τον κανονικό. Σε αντίθετη περίπτωση, είχε απειλήσει η ασφάλεια τους υπεύθυνους του συνεργείου, ότι δεν θα κάλυπτε το κόστος της επισκευής! Ο Μάθιου και η Μάρσια Σίμπασον τόνισαν σε συνέντευξή τους, ότι στόχος τους δεν είναι να κερδίσουν χρήματα από την υπόθεση, αλλά να προστατεύσουν τους καταναλωτές από ανάλογα περιστατικά εξαπάτησης στο μέλλον.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!