Με 19 υπερσύγχρονα αγωνιστικά το Ράλι Ακρόπολις 2018
Η ράμπα αφετηρίας κάτω από τον Παρθενώνα θα υποδεχθεί σε δέκα ημέρες, το πρωί της Παρασκευής 1ης Ιουνίου 2018, τις πιο εντυπωσιακές συμμετοχές της πενταετίας που προσμετρά το Ράλι Ακρόπολις στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ράλι (ERC). Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται τα πληρώματα 19 αυτοκινήτων προδιαγραφών R5.
Στην κορυφή των 34 αγωνιζόμενων -από 17 χώρες- που θα συμμετάσχουν στον 3ο φετινό αγώνα του ERC βρίσκεται ο νικητής των δύο πρώτων φετινών αγώνων -στις Αζόρες και στα Κανάρια νησιά- Alexey Lukyanuk. Ο φαντασμαγορικός Ρώσος της Russian Performance Motorsport, που έχασε το περσινό Ακρόπολις λόγω τραυματισμού του σε δοκιμές στη χώρα του λίγες μέρες νωρίτερα, επιστρέφει φέτος για να προσθέσει στο ενεργητικό του μια νίκη στην Ελλάδα. Θα έχει να αντιμετωπίσει τον τρις πρωταθλητή Πορτογαλίας Bruno Magalhaes και μια σειρά εθνικών πρωταθλητών: τον τετράκις πρωταθλητή Ουγγαρίας Norbert Herczig, τον τετράκις πρωταθλητή Σλοβακίας, Πολωνό Grzegorz Grzyb, καθώς και τον πρωταθλητή Πολωνίας Lukasz Habaj, κυρίαρχο του ERC3 το 2016. Ο πρωταθλητής και περσινός νικητής του Ακρόπολις Kajetan Kajetanowicz, θυμίζουμε, απουσιάζει φέτος από το ERC καθώς αναζητά την τύχη του στο WRC.
Την ίδια στιγμή, έξι πληρώματα θα κρατήσουν τις σημαίες του ελληνισμού με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5: ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 Γιώργος Φιλιππίδης επιστρέφει φέτος με το Skoda Fabia R5 και συνοδηγό τον Allan Harryman για να κερδίσει όσα η ατυχία του στέρησε πέρσι, ενώ ο 26χρονος Κύπριος Ανδρέας Τσουλόφτας με τον Αντώνη Χρυσοστόμου, φιλοδοξεί να κάνει ένα βήμα παραπάνω από πέρσι και να ανέβει στο βάθρο του ERC με το Citroen DS3 R5. Ο καταγόμενος από την Καβάλα Ιορδάνης Σερδερίδης, παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC Trophy 2017, μπορεί να τρέχει με βέλγικη αγωνιστική άδεια αλλά έχει βάψει το Skoda Fabia R5 στα χρώματα της ελληνικής σημαίας, ενώ ο Θέμης Χαλκιάς πραγματοποιεί ένα «όνειρο ζωής», όπως είπε, συμμετέχοντας με κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκίνητο στο Ράλι Ακρόπολις - με ένα Skoda Fabia R5 και τον Λεωνίδα Μαχαίρα στο δεξί του μπάκετ. Με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι Κύπριοι Σίμος Γαλαταριώτης και Αντώνης Ιωάννου, ενώ στα μπάκετ ενός Ford Fiesta R5 θα βρεθεί ο Γιώργος Βασιλάκης με τον Επαμεινώντα Καρανικόλα.
Στη μάχη της κατηγορίας ERC2, με τα νορμάλ προδιαγραφών NR4, δηλαδή τα Mitsubishi Lancer EvoX και Subaru Impreza WRX, τις πέντε διακεκριμένες ξένες συμμετοχές θα αντιμετωπίσουν αρκετοί ταχύτατοι ελληνικοί συνδυασμοί, ενώ οι κατηγορίες R2-R3 (κατηγορία ERC3 για το θεσμό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι) έχουν τρεις ξένες συμμετοχές και δύο ελληνικές.
Όσο για το «εγχώριο» Ακρόπολις, τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ράλι Χώματος και Ράλι Χώματος Ιστορικών συγκέντρωσαν συνολικά 33 συμμετοχές για τον 3ο και 1ο φετινό γύρο του κάθε θεσμού αντίστοιχα. Επικεφαλής των 25 συμμετοχών του πρώτου είναι ο Γιάννης Μπαντούνας με τον Κωνσταντίνο Σούκουλη και το κόκκινο Mitsubishi Lancer EvoVI, νικητές των δύο πρώτων φετινών αγώνων στον Πύργο και στη Λαμία. Συνολικά η κατηγορία C2 έχει συγκεντρώσει οκτώ συμμετοχές, επτά έχει η C3 και από πέντε οι C5 και C6.
Αναλυτικά οι συμμετοχές:
Αγώνας ERC
Αγώνας Ελληνικού Πρωταθλήματος
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!