Γίνεται πάλι ομάδα!

Τάσος Νικολογιάννης Τάσος Νικολογιάννης
Γίνεται πάλι ομάδα!

bet365

O Τάσος Νικολογιάννης αναγνώρισε τα εμφανή σημάδια αγωνιστικής ανάκαμψης του Παναθηναϊκού που κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης έδειξε πως γίνεται πάλι ομάδα.
Μία ομάδα που έχει ταλαιπωρηθεί και μας έχει ταλαιπωρήσει φαίνεται, ότι σιγά-σιγά γίνεται και πάλι ΟΜΑΔΑ. Αυτό που έλειπε από τον φετινό Παναθηναϊκό το έχουμε δει στα δύο τελευταία παιχνίδια με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι και στον Αστέρα στην Τρίπολη. Ο Παναθηναϊκός αρχίζει και δείχνει άλλη εικόνα στο γήπεδο. Αρχίζει και μάχεται, αρχίζει και βγάζει ψυχή , αρχίζει να έχει ένα πλάνο.
Φυσικά το 2-2 έτσι όπως πήγε το ματς είναι επιτυχία για τον Αστέρα και όχι για τον Παναθηναϊκό. Αλλά αν θυμηθεί κανείς την εμφάνιση της ομάδας στην Βέροια , η στα Χανιά με τον Πλατανιά πρόσφατα για το κύπελλο και την συγκρίνει με την εμφάνιση κόντρα στην θεαματικότερη ομάδα του πρωταθλήματος θα καταλάβει γιατί φαίνονται σημάδια βελτίωσης.
Το γεγονός, ότι χάθηκε η νίκη στο τελευταίο λεπτό είναι κρίμα για την προσπάθεια των παικτών και του προπονητή στην Τρίπολη. Ο Σισοκό έκανε το καλύτερό του παιχνίδι φέτος και πέτυχε δύο καταπληκτικά γκολ. Ο Σο αποδεικνύει, γιατί στην Πορτογαλία τον φώναζαν «σκύλο» (αλήθεια όλοι αυτοί που με έκραζαν και κυρίως κάτι συνάδελφοι (;), που σε ανώνυμες στήλες σε κάποιο σάιτ, επειδή έγραψα το καλοκαίρι ότι φωνάζουν τον Σο «σκύλο» στην Πορτογαλία, που έχουν κρυφτεί;).
Ο Φάμπρι με τις αλλαγές Τριανταφυλόπουλου, Φουρλάνου στο δεύτερο μέρος άλλαξε προς το καλύτερο την εικόνα της ομάδας. Και αν ο Μαυρίας έβαζε γκολ στην κλασική ευκαιρία θα είχε τρία στα τρία ο Ισπανός και σήμερα θα μιλάγαμε για μία σπουδαία νίκη. Υπάρχουν και τα αρνητικά. Η ψυχολογία των παικτών είναι τσαλακωμένη και φαίνεται και στο γεγονός, ότι ο Αστέρας ισοφάρισε στις καθυστερήσεις και έχασε στο ίδιο διάστημα και την μεγαλύτερή του ευκαιρία στο παιχνίδι.
Όταν πλησιάζει στο τέλος του το παιχνίδι οι παίκτες αρχίζουν και βγάζουν φόβο και ανασφάλεια. Αυτό θα αλλάξει μόνο αν έρθει κάποιο σερί νικών. Κρατάμε, όμως, ότι σε σχέση με αυτό που βλέπαμε σε αρκετά παιχνίδια μέσα στην χρονιά αυτό που βλέπουμε στα δύο τελευταία παιχνίδια είναι κάτι καλύτερο . Φαίνεται ότι η ομάδα έχει αρχίσει να δουλεύει σωστά τακτικά, να βελτιώνεται σε αυτό το κομμάτι. Όπως αρνητικό είναι και το γεγονός, ότι ο Παναθηναϊκός με αμείωτη ένταση συνεχίζει και δέχεται γκολ.
Προσοχή όμως. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε και τα επόμενα ματς. Γιατί το λέω αυτό; Ο Παναθηναϊκός φέτος κόντρα στις ομάδες της πρώτης πεντάδας και καλά αποτελέσματα έχει φέρει και καλές εμφανίσεις έχει κάνει. Το πρόβλημά του είναι με τους μικρομεσαίους αντιπάλους και ειδικά μέσα στο ΟΑΚΑ. Και ένα τέτοιο ματς είναι αυτό που έρχεται με την Ξάνθη.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης

Το σαράκι της δημοσιογραφίας του μπήκε από πιτσιρικάς, όταν γύρναγε από το σχολείο και άκουγε τις περιγραφές αγώνων στο ραδιόφωνο έλεγε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Άρρωστος Παναθηναϊκός έγινε από τον πατέρα του και αρχισε από μικρός να πηγαίνει στα γήπεδα. Όταν τελείωσε την φοίτησή του στο εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας το όνειρό του ήταν κάποια μέρα να ασχοληθεί με το ρεπορτάζ της αγαπημένης του ομάδας. Η αρχή της καριέρας του έγινε από τα χαμηλά ρεπορτάζ στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Τότε μεγάλο σχολείο, θυμάται πλέον με θλίψη αυτή την εφημερίδα και πως την οδήγησαν στον αφανισμό αυτοί που την διοικούσαν. Αφού πέρασε από ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β' Εθνικής, διαιτησίας το καλοκαίρι του 1986 έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και ανέλαβε το ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» , πήγε στο SPORTIME και μετά στην SPORTDAY όπου δουλεύει μέχρι σήμερα.

Σταθμός για την καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Novasport fm από το 2000. Όπως λέει χαρακτηριστικά , μέχρι τότε δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, από τότε τον έμαθε σταδιακά πολύς κόσμος. Είναι άρρωστος με την δημοσιογραφία και δεν μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς να ψάχνει το ρεπορτάζ.