Άνωθεν εντολές!

Αλέξανδρος Λυμπέρης Αλέξανδρος Λυμπέρης
Άνωθεν εντολές!

bet365

Ο Κώστας Βασιλόπουλος σχολιάζει στο blog του την διαιτησία του αγώνα του ΠΑΟΚ με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο και ενώ στέκεται στην ανωτερότητα του δικεφάλου του Βορρά στο παιχνίδι.
Ε, ρε γλέντια! «Άρχισαν τα όργανα σήκω απ΄ τη θέση σου… Χόρεψε ζεϊμπέκικο κούνησε τη μέση σου». Τι ωραίο τραγούδι και πόσο ταιριάζει με όσα είδαμε να συμβαίνουν στο Ηράκλειο. Πόσο «όμορφο» είναι το ελληνικό ποδόσφαιρο. Και τώρα με πρόεδρο της ΕΠΟ τον Μαρινάκη, συγγνώμη τον Σαρρή ήθελα να πω, θα γίνει ακόμα «ωραιότερο».
Την πρώτη σκηνή την παρακολουθήσαμε στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον ΠΑΟΚ. Το έργο θα είναι μεγάλο και θα κρατήσει χρόνια. Ο Κάκος το προηγούμενο Σάββατο έστειλε το πρώτο μήνυμα και ο Δημητρόπουλος με τους βοηθούς του ήρθαν να επιβεβαιώσουν ότι ο Δικέφαλος πήρε φόρα λογαριάζοντας χωρίς τον ξενοδόχο.
Για τους μυημένους στα κοινά του ελληνικού ποδοσφαίρου ήταν αναμενόμενο ότι ο ορισμός του Δημητρόπουλου και των δυο βοηθών από τον Πειραιά δεν ήταν τυχαίος. Η εμπλοκή του διαιτητή από την Φθιώτιδα στο σκάνδαλο των στημένων (διαβάστε τα σχετικά άρθρα για να μάθετε to who is who του… εξαίρετου αυτού διαιτητή ) αγώνων ήταν ο λόγος που έμεινε στο περιθώριο τον τελευταίο χρόνο.
Η συνομοταξία του Σαρρή τον επανέφερε προσφάτως στους πίνακες και φρόντισε να τον στείλει στην Κρήτη για περάσει τον ΠΑΟΚ από ένα μικρό χειρουργείο. Ήταν ηλίου φαεινότερο ότι η ομάδα του Δώνη τους είχε καθίσει στο λαιμό. Μας έδωσε ο Κάκος να το καταλάβουμε και ο Δημητρόπουλος απλά επιβεβαίωσε τους φόβους μας.
Στην διάρκεια της εβδομάδας έδρασε και η πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκας που διοικείται από τον Μαρινάκη, συγγνώμη τον Μώραλη ήθελα να πω, που επέβαλε τις γνωστές ποινές στον Γιώργο Δώνη και την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Θεωρώ περιττό να κάνω κριτική στο παιχνίδι. Στη μεγαλύτερη διάρκεια ο δικέφαλος ήταν σαφώς ανώτερος και δικαιούταν να φύγει από το Ηράκλειο με τους τρεις βαθμούς της νίκης. Το γκολ του Παπάζογλου αιφνιδίασε τους φιλοξενούμενους (αυτή η αφέλεια του ΠΑΟΚ στα πρώτα λεπτά κάθε αγώνα έχει καταντήσει εκνευριστική) που όμως αντέδρασαν, ισοφάρισαν πολύ γρήγορα και κατάφεραν να πετύχουν δεύτερο γκολ που κανείς δεν κατάλαβε γιατί ακυρώθηκε.
Κι όταν γράφω κανείς, το εννοώ. ΚΑΝΕΙΣ! Ούτε ο Πειραιώτης Κοντιζάς που σήκωσε τη σημαία ούτε ο διαιτητής που δέχθηκε την απόφαση του βοηθού του. Στο τέλος του αγώνα τους ζητήθηκε να αιτιολογήσουν την απόφαση τους. Κοιτούσαν ο ένας τον άλλο και δεν έδιναν καμία απάντηση. Ήταν τόσο μεγάλη η ταραχή που προτίμησαν να σωπάσουν.
Το γκολ που κυρώθηκε δεν ήταν η μοναδική φάση που βαραίνει το διαιτητικό τριο που έμοιαζε να βγήκε από το τσίρκο medrano. Ελέγχονται για το πέναλτι υπέρ του ΟΦΗ και την αποβολή του Γλύκου, για το γεγονός ότι δεν υπήρχε φάουλ πριν το γκολ των Κρητικών καθώς επίσης και για το γεγονός ότι δεν αποβλήθηκε ο Βερόν που επιτέθηκε με σκαριά στον Κάτσε στο 70΄. Ο Αργεντίνος είχε ήδη μια κίτρινη κάρτα και ο Δημητρόπουλος δεν ήθελε να τον… στεναχωρήσει και τον αποβάλει από το παιχνίδι. Αλίμονο.
Ακόμα κι έτσι όμως –για να ολοκληρώσω- θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ αδίκησε τον εαυτό του διότι δεν κέρδισε το παιχνίδι. Με 10 παίκτες στην επανάληψη ήταν καλύτερος του αντιπάλου του, είχε τον έλεγχο και έχασε μοναδικές ευκαιρίες για να πετύχει 3ο γκολ (δεν κάνω λάθος) και να προσθέσει τρεις βαθμούς στο ενεργητικό του.
Στον ΠΑΟΚ πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι όσα έζησαν στην Κρήτη θα επαναλαμβάνονται σε όλα τα εκτός έδρας παιχνίδια. Ας είναι προετοιμασμένοι κι ας μάθουν να μην πετούν στον κάλαθο των αχρήστων δυο βαθμούς όπως έκαναν στο Ηράκλειο.
Υ. Γ. 1 Δεν με τρομάζουν ούτε οι απειλές ούτε οι ψευτομαγκιές. Γενικά δεν με φοβίζει τίποτε. Μέρες τώρα γελάω με τα ανώνυμα τηλεφωνήματα και τα ανώνυμα μηνύματα. Διασκεδάζω! Κυκλοφορώ κάθε μέρα στην Θεσσαλονίκη με άνεση και γράφω αυτό που πιστεύω! Η διεύθυνση μου είναι γνωστή. Σας αναμένω!
Υ. Γ. 2 Τον απόλαυσα τον ΠΑΟΚ στο β΄ ημίχρονο. Μου άρεσε η ανωτερότητα ΤΟΥ σε όλα τα επίπεδα παρά το γεγονός ότι αγωνιζόταν με 10 παίκτες. Επαναλαμβάνω ότι αδίκησε τον εαυτό του.
Υ. Γ. 3 Διαβάστε αυτό και να το θυμάστε. Ο Σαββίδης δέχθηκε το πρώτο πλήγμα το Σάββατο. Και καθόλου δεν του άρεσε.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Αλέξανδρος Λυμπέρης
Αλέξανδρος Λυμπέρης

Ο Κώστας Βασιλόπουλος γεννήθηκε στην Κομοτηνή τον Οκτώβριο του 1969, παρά το γεγονός ότι η καταγωγή έχει σχέση με τον ωραιότερο χειμερινό προορισμό σε ολόκληρη την Ευρώπη. Τα Γρεβενά. Στην διάρκεια των μαθητικών του χρόνων έμαθε να εκτιμά δυο χρώματα. Το άσπρο της ελπίδας, που φωλιάζει στην ψυχή κάθε Έλληνα ως κρυφή ελπίδα κόντρα στο μαύρο του πένθους για τις αλησμόνητες πατρίδες.

Μαζί με τον μικρότερο αδελφό του μεγάλωσαν κρατώντας ανοιχτή την μπαλκονόπορτα του δωματίου τους τα Κυριακάτικα μεσημέρια περιμένοντας να ακούσουν τις ιαχές των οπαδών του ΠΑΟΚ απο την Τούμπα που σκέπαζαν την Θεσσαλονίκη σαν μαγικό πέπλο, σε κάθε γκολ.

Από το δημοτικό προτιμούσε κάθε Δευτέρα, Πέμπτη και Σάββατο να ρίχνει κλεφτές ματιές στα ΣΠΟΡ του Βορρά ( γεγονός που απέφερε ατέλειωτες τιμωρίες ) χωρίς να ξέρει ότι η ιστορικότερη εφημερίδα της Βόρειας Ελλάδας θα σημάδευε αργότερα την ζωή του. Μαθητής στην 1η τάξη του λυκείου το 1985 είχε την πρώτη του εμπειρία με την έντυπη δημοσιογραφία. Που αλλού; Στα ΣΠΟΡ του Βορρά. Το φλερτ που ξεκίνησε ένα απόγευμα Δευτέρας ( λίγο πριν ο ΠΑΟΚ κατακτήσει το δεύτερο πρωτάθλημα της ιστορίας του ) εξελίχθηκε σε θυελλώδη έρωτα και γάμο.

Το 2002 εγκατέλειψε το επαγγελματικό του «σπίτι» ( και το φέρει βαρέως ) για την εφημερίδα METROSPORT για να επιστρέψει το Νοέμβριο του 2008 αναλαμβάνοντας την διεύθυνση της εφημερίδας που θεωρεί οικογένεια του. Από τον Δεκέμβριο του 2009 ανέλαβε και την διεύθυνση του ραδιοφωνικού σταθμού SPORT 103 FM ενώ τηλεοπτικά στεγάζεται από το 1990 στην Δημοτική τηλεόραση Θεσσαλονίκης TV 100.

Στα χρόνια που κύλησαν από το 1985 εργάστηκε σε εφημερίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς και περιοδικά και με τη βοήθεια του Θεού ( όπως λέει ο ίδιος σε κάθε ευκαιρία ) κατάφερε να επιβιώσει στην σύγχρονη Ελληνική κοινωνία - ζούγκλα που χαρακτηρίζεται από ανθρώπους που έχουν αναγάγει την απάτη σε επιστήμη. Αντέχει ακόμα.