Γαλλικές «κούρσες» (pics)

Η C-Elysee επιδιώκει να πλασαριστεί ως ένα προσιτό σεντάν και υπόσχεται στο πίσω μέρος της ευρυχωρία μεσαίας λιμουζίνας, χάρη και στο μεταξόνιο με μήκος 2,65 μ. Οικογενειακότατων προδιαγραφών είναι και ο χώρος αποσκευών με 506 λίτρα όγκο, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων κλιματισμός και ηχοσύστημα.
Σε ορισμένες αγορές θα κυκλοφορήσει το γαλλικό μοντέλο και με το νέο κινητήρα VTi 72, ο οποίος διακρίνεται σύμφωνα με τη Citroen για την οικονομική του κατανάλωση και την αντοχή του στο χρόνο. Η C-Elysee θα κατασκευάζεται στο Βίγκο της Ισπανίας και οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν περί τα τέλη του 2012 στην Τουρκία και σε άλλες μεσογειακές χώρες, πιθανότατα και στην Ελλάδα.
Η μακριά C4
Η Citroen C4 L θα λανσαριστεί ως μακριά έκδοση Long της γνωστής μας C4 και αποτελεί το πρώτο μοντέλο της γαλλικής μάρκας, που προέρχεται από το νέο κέντρο σχεδιασμού της Citroen στη Σανγκάη της Κίνας.
Οι διαφορές εντοπίζονται στο μακρύτερο μεταξόνιο και στα ανετότερα προσκέφαλα της C4 L, στον εξοπλισμό της οποίας θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων σύστημα εισόδου και ενεργοποίησης του κινητήρα χωρίς κλειδί, δορυφορικό σύστημα πλοήγησης με κάμερα ελέγχου του πίσω μέρους και θερμαινόμενο μπροστινό παρμπρίζ.
Η γκάμα των κινητήρων απαρτίζεται -ανάλογα και με την χώρα- από τα τρία βενζινοκίνητα μοτέρ VTi 135, THP 150 και ΤΗΡ 170, ενώ η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει στα τέλη του 2012 στις πόλεις Βουχάν της Κίνας και Καλούγκα της Ρωσίας.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!