Το νέο Toyota RAV4 (pics)

Επίσης, το πίσω καπό θα ανοίγει προς τα πάνω και όχι προς τα πλάγια, όπως συμβαίνει σήμερα. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει έναν δίλιτρο βενζίνης 151 ίππων και δύο πετρελαίου με 2,0 και 2,2 λίτρα χωρητικότητα και 124 και 150 άλογα αντίστοιχα.
Για τους δύο δυνατότερους κινητήρες υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ του στάνταρ εξατάχυτου χειροκίνητου σαζμάν και ενός αυτόματου με ίδιο αριθμό σχέσεων.
Το νέο RAV4 θα διατίθεται ως εμπροσθοκίνητο και ως τετρακίνητο, ενώ στο αυτόματο σαζμάν θα προβλέπεται και σπορ προγραμματισμός με ανάλογη ρύθμιση του πεντάλ του γκαζιού, του συστήματος διεύθυνσης και των σημείων αλλαγής των σχέσεων.
Εννοείται, ότι στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου θα περιλαμβάνεται και περιοριστής ταχύτητας στις κατηφόρες, όπως επίσης και σύστημα που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να κυλά πίσω στις ανηφόρες. Μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό του νέου ιαπωνικού SUV, όπου ο πίνακας οργάνων είναι ελαφρά στραμμένος προς τον οδηγό και έγινε εργονομικότερη η θέση των καθισμάτων.
Επίσης ο χώρος αποσκευών απέκτησε οικογενειακότερες προδιαγραφές, καθώς ο όγκος του αγγίζει τα 547 λίτρα και μπορεί βεβαίως να αυξηθεί αναδιπλώνοντας τις πλάτες των διαιρούμενων πίσω καθισμάτων. Να σημειώσουμε ότι κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ υπάρχει άλλος ένας κρυφός αποθηκευτικός χώρος 100 λίτρων και ότι το κατώφλι του πίσω καπό απέχει από το έδαφος μόνον 645 χιλιοστά, είναι δηλαδή το χαμηλότερο σε όλη την κατηγορία των κόμπακτ SUV.
Το RAV4 τέταρτης γενιάς θα εξοπλίζεται στάνταρ με επτά αερόσακους και στον προαιρετικό εξοπλισμό του θα περιλαμβάνονται εκτός των άλλων σύστημα προειδοποίησης για τη νεκρή γωνία στις προσπεράσεις και σύστημα προειδοποίησης του οδηγού, όταν φεύγει το όχημα έξω από την οριοθέτηση της λωρίδας κυκλοφορίας του. Το λανσάρισμά του υπολογίζεται ότι θα γίνει την άνοιξη του 2013 με άγνωστες προς το παρόν τιμές αγοράς.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!