Χρυσή Αυγή για Εθνική και Δένδια!

Το κόμμα του Νίκου Μιχαλολιάκου δεν άφησε τη δήλωση του Δένδια ότι «Η Χρυσή Αυγή δεν θα αντικαταστήσει την Αστυνομία» να πέσει κάτω, απάντησε, ενώ έδωσε τις ευχές της στην Εθνική για το ματς με τη Γερμανία.
Αναλυτικά:
Η Χρυσή Αυγή εύχεται καλή δύναμη και καλή επιτυχία στην Εθνική Ελλάδος ποδοσφαίρου.
Όλοι ενωμένοι στεκόμαστε στο πλευρό των αθλητών μας, που γίνονται απόψε άξιοι εκπρόσωποι μίας ολόκληρης χώρας που διψά για Νίκες.
Θα λέγαμε και εμείς το σύνθημα που φωνάζουν όλοι οι Έλληνες στις εξέδρες: "Έτσι περνάνε αυτοί που σας χρωστάνε...", αλλά το μόνο βέβαιο είναι πως δε χρωστάμε τίποτα στους γερμανούς.
Αυτοί μας χρωστάνε πολλά και μία καλή αρχή μπορούν να κάνουν με την εξόφληση του κατοχικού δανείου και των πολεμικών αποζημιώσεων.
Η Χρυσή Αυγή εύχεται κάθε επιτυχία στον νέο Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Δένδια στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει. Απαιτείται πρωτίστως υπευθυνότητα και σοβαρότητα, αρετές που δε συνάδουν με τις σημερινές δηλώσεις του κ. Υπουργού.
Το κόμμα μας δεν αποτελεί ακραία εκδοχή του πολιτικού φάσματος, ούτε επιχειρεί να υποκαταστήσει την Αστυνομία. Ακραία είναι η Νέα Δημοκρατία, που ευθύνεται σε τεράστιο βαθμό για τη σημερινή εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει η χώρα.
Τα ανεξέλεγκτα κύματα λαθρομετανάστευσης, η παράδοση του κέντρου της πόλης σε αναρχικές συμμορίες (βλέπε Δεκέμβριος 2008 και όχι μόνο), η ραγδαία άνοδος της εγκληματικότητας, είναι φαινόμενα που προήλθαν από την απαράδεκτη και ανεύθυνη τακτική του κόμματος του κ. Δένδια.
velissarios
ΠΛΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΒΔΟΜΟ ΒΙΒΛΙΟ Μετά από αυτά όμως, είπα, φαντάσου την ανθρώπινη φύση ως προς την παιδεία και την απαιδευσία, σαν μια εικόνα που παριστάνει μια τέτοια κατάσταση. Δες λοιπόν με τη φαντασία σου ανθρώπους που κατοικούν μέσα σε μια σπηλιά κάτω από τη γη, που να έχει την είσοδό της ψηλά στην οροφή, προς το φως, σε όλο το μήκος της σπηλιάς μέσα της να είναι άνθρωποι αλυσοδεμένοι από την παιδική ηλικία στα πόδια και στον αυχένα, έτσι ώστε να είναι καρφωμένοι στο ίδιο σημείο και να μπορούν να βλέπουν μόνο μπροστά τους και να μην είναι σε θέση, εξαιτίας των δεσμών, να στρέφουν τα κεφάλια τους ολόγυρα. Κι οι ανταύγειες της φωτιάς που καίει πίσω τους να είναι πάνω και μακριά από αυτούς. Και ανάμεσα στη φωτιά και στους δεσμώτες, προς τα πάνω, να υπάρχει ένας δρόμος που στο πλάι του να είναι χτισμένο ένα τοιχάκι, όπως τα παραπετάσματα που τοποθετούν οι θαυματοποιοί μπροστά από τους ανθρώπους, και πάνω απ' αυτά τους επιδεικνύουν τα ταχυδακτυλουργικά τους. Βλέπω, είπε. Φαντάσου λοιπόν κοντά σε τούτο το τοιχάκι, ανθρώπους να μεταφέρουν αντικείμενα κάθε είδους, που προεξέχουν από το τοιχάκι, καθώς και ανδριάντες και κάποια άλλα αγάλματα ζώων, πέτρινα και ξύλινα και κατασκευασμένα με κάθε είδους υλικό, και, όπως είναι φυσικό, από αυτούς που τα μεταφέρουν άλλοι μιλούν και άλλοι μένουν σιωπηλοί. Παράδοξη εικόνα περιγράφεις, και παράδοξους συνάμα δεσμώτες, είπε. Μα είναι όμοιοι με μας, είπα εγώ και πρώτα και κύρια, νομίζεις πως αυτοί έχουν δει κάτι άλλο από τους εαυτούς τους και τους υπόλοιπους που είναι μαζί, εκτός από τις σκιές που δημιουργεί η φωτιά, και που αντανακλούν ακριβώς απέναντί τους στον τοίχο της σπηλιάς; Μα πως είναι δυνατόν, είπε, αφού είναι αναγκασμένοι να κρατάνε ακίνητα τα κεφάλια τους εφ' όρου ζωής; Κι από αυτά που μεταφέρονται ; Δεν θα έχουν δει ακριβώς το ίδιο; Τι άλλο; Κι αν θα μπορούσαν να συνομιλούν μεταξύ τους, δεν νομίζεις πως σ' αυτά που βλέπουν θεωρούν πως αναφέρονται οι ονομασίες που δίνουν; Αναγκαστικά. Τι θα συνέβαινε, αν το δεσμωτήριο τους έστελνε αντίλαλο από τον απέναντι τοίχο, κάθε φορά που κάποιος από τους περαστικούς μιλούσε, νομίζεις πως θα θεωρούσαν πως αυτός που μιλάει είναι τίποτε άλλο από τη φευγαλέα σκιά; Μα το Δία, όχι βέβαια, είπε. Και σε κάθε περίπτωση, είπα εγώ, αυτοί δεν θα θεωρούν τίποτα άλλο σαν αληθινό, παρά τις σκιές των αντικειμένων. Απόλυτη ανάγκη, είπε. Σκέψου όμως, είπα εγώ, ποια θα μπορούσε να είναι η λύτρωσή τους και η θεραπεία τους και από τα δεσμά κι από την αφροσύνη, αν τους συνέβαιναν τα εξής: Αν κάθε φορά, δηλαδή, που θα λυνόταν κάποιος και θ' αναγκαζόταν ξαφνικά να σταθεί και να βαδίσει και να γυρίσει τον αυχένα του και να δει προς το φως, κι όλ' αυτά θα τα έκανε με μεγάλους πόνους και μέσα από τα λαμπυρίσματα δεν θα μπορούσε να διακρίνει εκείνα, που μέχρι τότε έβλεπε τις σκιές τους, τι νομίζεις πως θ' απαντούσε αυτός, αν κάποιος του έλεγε πως τότε έβλεπε φλυαρίες, ενώ τώρα είναι κάπως πιο κοντά στο ον και πως έχει στραφεί προς όντα που πραγματικά και βλέπει με σωστότερο τρόπο, και αν του έδειχνε το καθένα από αυτά που περνούσαν, ρωτώντας τον τι είναι και αναγκάζοντάς τον ν' αποκριθεί, δεν νομίζεις πως αυτός θ' απορούσε και θα νόμιζε πως αυτά που έβλεπε τότε ήταν πιο αληθινά από τα τωρινά που του δείχνουν; Και πολύ μάλιστα, είπε. Κι αν λοιπόν τον ανάγκαζε να βλέπει προς το ίδιο το φως, δεν θα πονούσαν τα μάτια του και δεν θα έφευγε για να ξαναγυρίσει σ' εκείνα που μπορεί να δει καλά, και δεν θα νόμιζε πως εκείνα στην πραγματικότητα είναι πιο ευκρινή από αυτά που του δείχνουν; Έτσι, είπε. Και αν, είπα εγώ, τον τραβούσε κανείς με τη βία από εκεί, μέσα από ένα δρόμο κακοτράχαλο κι ανηφορικό, και δεν τον άφηνε, πριν τον τραβήξει έξω στο φως του ήλιου, δεν θα υπέφερε τάχα και δεν θα αγανακτούσε όταν τον έπαιρναν, κι αφού θα έφτανε στο φως, δεν θα πλημμύριζαν τα μάτια του από τη λάμψη και δεν θα του ήταν αδύνατο να δει ακόμα κι ένα απ' αυτά που τώρα ονομάζονται αληθινά; Όχι βέβαια, δεν θα μπορούσε έτσι ξαφνικά, είπε. Έχω την εντύπωση πως θα χρειαζόταν να συνηθίσει, αν σκοπεύει να δει τα πράγματα που είναι πάνω. Και στην αρχή θα μπορούσε πολύ εύκολα να διακρίνει καλά τις σκιές, και μετά απ' αυτό, πάνω στην επιφάνεια του νερού τα είδωλα των ανθρώπων και των άλλων πραγμάτων, και κατόπιν αυτά τα ίδια. Και μετά από αυτά, τ' αντικείμενα που είναι στον ουρανό και τον ίδιο τον ουρανό θα μπορούσε να δει ευκολότερα τη νύχτα, βλέποντας το φως των άστρων και της σελήνης, παρά στη διάρκεια της μέρας, τον ήλιο και το ηλιόφως. Πως όχι; Τελευταίο θα μπορούσε νομίζω να δει τον ήλιο, όχι στην επιφάνεια του νερού ούτε σε κάποια διαφορετική θέση τα είδωλά του, αλλά θα μπορούσε να δει καλά τον ήλιο καθαυτό στο δικό του τόπο και να παρατηρήσει προσεκτικά τι είδους είναι. Κατ' ανάγκη, είπε. Και μετά θα συλλογιζόταν τότε για κείνον, πως αυτός είναι που ρυθμίζει τις εποχές και τους χρόνους και που κανονίζει τα πάντα στον ορατό κόσμο, καθώς και ο αίτιος, κατά κάποιο τρόπο, όλων εκείνων που έβλεπαν αυτοί. Είναι φανερό, είπε, πως αυτά θα συμπεράνει ύστερα από τα προηγούμενα. Τι λες λοιπόν; Όταν αναλογίζεται την πρώτη του κατοικία και την εκεί σοφία που είχε αυτός και οι τότε συνδεσμώτες του, δεν νομίζεις πως θα καλοτυχίζει τον εαυτό του για τούτη την αλλαγή και θα οικτίρει τους άλλους; Και πολύ μάλιστα. Κι αν υπήρχαν μεταξύ τους τότε κάποιες τιμές και έπαινοι και βραβεία γι' αυτόν που θα μπορούσε να διακρίνει πιο καθαρά αυτά που περνούσαν μπροστά από τα μάτια του και γι' αυτόν που θα μπορούσε να θυμηθεί περισσότερο ποια συνήθως περνούσαν πρώτα, ποια μετά και ποια ταυτόχρονα, και έτσι θα μπορεί να προβλέπει τι θα έρθει στο μέλλον, νομίζεις πως αυτός θα κατεχόταν από σφοδρή επιθυμία και θα ζήλευε τους τιμημένους από κείνους και τους μεταξύ εκείνων κυρίαρχους ή θα είχε πάθει αυτό που λέει ο Όμηρος, και πολύ θα επιθυμούσε "να ήταν ζωντανός στη γη κι ας δούλευε για άλλον, που είναι ο φτωχότερος" και θα προτιμούσε να έχει πάθει τα πάντα, παρά να νομίζει εκείνα που νόμιζε και να ζει έτσι εκεί; Έτσι νομίζω τουλάχιστον, είπε, πως θα προτιμούσε να πάθει οτιδήποτε παρά να ζει έτσι. Και τώρα βάλε στο μυαλό σου το εξής, είπα εγώ. Αν κατέβει αυτός πάλι και καθίσει στον ίδιο θρόνο, δεν θα ξαναγεμίσουν τάχα τα μάτια του σκοτάδι, αφού ήρθε ξαφνικά από τον ήλιο; Και πολύ μάλιστα, είπε. Αν χρειαζόταν ν' ανταγωνιστεί αυτός με κείνους τους παντοτινούς δεσμώτες, λέγοντας την άποψή του σχετικά με τις σκιές, καθόσον χρόνο η όρασή του είναι αμβλεία, πριν προσαρμοστούν τα μάτια του, και για να συνηθίσουν δεν θα χρειαζόταν και τόσο μικρός χρόνος, άραγε δεν θα προκαλούσε περιπαιχτικά γέλια και δεν θα έλεγαν γι' αυτόν πως με το ν' ανεβεί επάνω, γύρισε με καταστραμμένα τα μάτια του και πως δεν αξίζει ούτε να προσπαθήσουν καν να πάνε επάνω; Και αυτόν που θα επιχειρήσει να τους λύσει και να τους ανεβάσει, αν τους δινόταν κάπως η ευκαιρία να τον πιάσουν και να τον σκοτώσουν, δεν θα τον σκότωναν; Αναμφίβολα, είπε. Αυτή την εικόνα λοιπόν, φίλε μου Γλαύκωνα, είπα εγώ, πρέπει να την προσαρμόσεις σε όλα όσα είπαμε πρωτύτερα και να παρομοιάσεις τον ορατό κόσμο με την κατοικία του δεσμωτηρίου, και τη φωτιά που αντιφέγγιζε μέσα σ' αυτή με τη δύναμη του ηλιακού φωτός. Αν όμως παρομοιάσεις την ανάβαση και τη θέα των αντικειμένων, που βρίσκονται στον επάνω κόσμο, με την άνοδο της ψυχής στον νοητό κόσμο, δεν θα σφάλεις ως προς τη δική μου άποψη, αφού επιθυμείς να την ακούσεις. Κι ο θεός τουλάχιστον ξέρει αν τυχαίνει να είναι αληθινή. Εμένα λοιπόν έτσι μου φαίνεται. Πως στην περιοχή του γνωστού η ιδέα του αγαθού είναι τελευταία και μετά βίας διακρίνεται, όταν όμως τη διακρίνει κανείς δεν μπορεί να μην συλλογιστεί πως αυτή είναι η αιτία για όλα γενικά τα σωστά και καλά πράγματα, γεννώντας μέσα στον ορατό κόσμο το φως και τον κύριο του φωτός, και γιατί μέσα στον νοητό κόσμο αυτή είναι που διευθύνει και παρέχει την αλήθεια και τον νου και πως πρέπει να την ατενίσει οπωσδήποτε αυτός που εννοεί να ενεργήσει φρόνιμα και στην ιδιωτική και στη δημόσια ζωή. Δες ποια αλήθεια σου προβάλουν οι δεσμώτες ΜΜΕ. Επίσης καταλαβαίνεις ότι λύνετε άλλη μία παρεξήγηση (άσχετη με τη συζήτησή μας) οι πρόγονοί μας πίστευαν σε ένα υπέρτατο Ον (φαίνεται καλύτερα στον Τίμαιο του Πλάτωνα).
velissarios
Χαράλαμπε ξεχνάς ότι αναφέρεσαι στο κόμμα που έχει πάγιο αίτημα την διεκδίκηση των Γερμανιών αποζημιώσεων. Δεν συγχωρεί δηλαδή τους Γερμανούς σε αντίθεση με αυτούς που προσκύνησαν το 4ο Ράιχ της Μέρκελ και του Σόιμπλε. Η ΧΑ όποτε θέλησε να παραστει σε τέτοιας φύσης εκδήλωση εκδιώχθηκε (μάλλον δε το λέει αυτό η Τρέμη και δεν το έμαθες). Καταθέτει στεφάνια μακριά από τα άλλα κόματα διότι θεωρείται μιερή. Παρεπιπτώντος στη φετινή εκδήλωση του Διστόμου ήταν και ο Γερμανός πρέσβης, μήπως θες να ψηφίσεις και αυτόν. Οι κάτοικοι του Διστόμου γνωρίζουν καλά την αδικία και το έδειξαν στις εκλογές, μη μιλάς εξ ονόματός τους εκτίθεσαι.
velissarios
Σκέφτηκα ένα βιβλίο που ίσως έχεις διαβάσει αλλά πιθανόν να μην έχεις δόσει βάση. Για εμένα αποτέλεσε το βασικό έρισμα για την πολιτικοποίησή μου. Καμία σχέση με φασισμό κομμουνισμό κλπ. Είναι η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Αν δεν το έχεις διαβάσει καντο. Αν το έχεις διαβάσει διάβασέ τπ πιο προσεχτικά. Θα βρεις απαντήσεις και για την Αθηναϊκή Δημοκρατία και για την αιτία της σημερινής κτάπτωσης των αξιών. Γενικά ο Πλάτωνας είναι θησαυρός.
charalampos3866
Μόνο που η χρυση αυγη δεν έχει καμία σχέση με τον ελληνικό εθνικισμό (παρότι δεν τον ασπάζονται ) αλλά με τον ναζισμό . Το ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων της είναι εθνικιστές δεν αναιρεί αυτό που είπα αλλά σημαίνει πως νομίζουν πως η χα συνδέεται με τον εθνικισμό . Αλήθεια γιατί αρνούνται συνέχεια να πάνε κανένα στεφάνι για τα θύματα από τους ναζί στο Δίστομο;ενώ παρά πολύ νομίζουν πως εθνικισμός σημαίνει αγνη αγάπη για την πατρίδα...
velissarios
Φίλε Χαράλαμπε, Δεν θα μπω στη διαδικασία να υπερασπιστώ τη χούντα αν και υπάρχει και η αντίθετη άποψη (πχ ήταν η μόνη περίοδος στη σύγχρονη ιστορία με πλεονασματικούς προϋπολογισμούς, αστρονομικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ελληνική βιομηχανία -ΠΙΤΣΟΣ ΙΖΟΛΑ ΕΣΚΙΜΟ- ηλεκτροδότηση όλης της χώρας έργα υποδομής -δίχως να οδηγούν σε ζημία το δημόσιο, εθνική οδός, ανεργία 3% και λοιπά). Ωστόσο δεν την εστερνίζομαι σαν καθεστώς διότι ήταν απολυταρχικό. Όμως άλλο η απολυταρχία άλλο ο φασισμός. Η χούντα δανίστηκε το φασιστικό μοντέλο οικονομικής θεωρίας υιοθέτησε όμως το απολυταρχικό μοντέλο διοίκησης που δε με βρίσκει σύμφωνο. Επειδή (συγγνώμη για την κρίση) προφανώς δεν έχεις ασχοληθεί σοβαρά με το τι είναι φασισμός (δικαίωμά σου να μην σε ενδιαφέρει δεν σε κατακρίνω) το συγχέεις με άλλα καθεστώτα. Αυτό που δε μπορώ να συγχωρήσω σε αυτό που κάνεις σε αυτό το διάλογο είναι πως δεν κρίνεις αυτά που λέω αλλά απαντάς συνέχεια η ΧΑ είναι ναζιστές. Σε εκλιπαρώ σχολίασε αυτά που γράφω με παραπομπές. Γράψε μου : " είπες ......" και είναι λάθος γι' αυτόν και γι' αυτόν το λόγο. Αλλιώς οδηγείς τη συζήτηση σε αδιέξοδο. Εκτός αν αυτό θες. Εγώ σήμερα και χθες μιλώντας μαζί σου νοιώθω πως ανακαλύπτω πράγματα. Βλέπεις είμαι πάντα ανοιχτός σε άλλες απόψεις αν θες κατηγόρησε και γι' αυτό τη φασίζουσα παιδεία μου. :)
velissarios
Κωνσταντίνε για να καταλάβω τι μου λες, ο Παπανδρέου μπορούσε να μιλήσει; Ο Τσίπρας μπορεί (με ποιάνει συχνά γέλιο με τα ελληνικά του αλλά για τον συγκεκριμένο ίσως να το κάνει επίτηδες). Όσο για τον Βενιζέλο και τον Σαμαρά τους αναγνωρίζω πως μπορούν να μιλήσουν αλλά έχουν μεγαλύτερο ταλέντο από την ρητορική στην επίκυψη (ο ορισμός των οσφυκαμπτών). Ναι πιστεύω στη βία. Την ασπάζομαι και την υιοθετώ σαν ύστατη πράξη άμυνας και αυτή τη στιγμή η πατρίδα μου και η οικογένειά μου δέχεται επίθεση. Όσο για τους Νεοναζί σε πληροφορώ (αν και μισώ τους επαϊοντες και δεν θέλω να παίξω το ρόλο αυτού) πως μπορώ να έχω καλύτερη άποψη από εσένα για το αν τα παιδιά της Χρυσής Αυγής είναι Νεοναζί. Σου ξαναλέω υπάρχουν και νεοναζί στους κόλπους της, αλλά δεν είναι αυτό το δόγμα της. Η Χρυσή Αυγή απαρτίζεται κυρίως από Εθνικιστές. Εγώ είμαι περήφανος που είμαι Εθνικιστής. Προφανώς αν γνωρίζεις τη λέξη εθνικισμός από ορισμούς του Τζίμα και της Τρέμη θα σπεύσεις να με κατακρίνεις. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις ένα βιβλίο για τη θεωρία του εθνικισμού πριν απορρίψεις κάτι που δε γνωρίζεις (δε θα το παραθέσω γιατί θα κατηγορηθώ για προπαγάνδα και προσυλιτισμό). Προσωπικά δεν απέρριψα ΠΟΤΕ κάτι που δε γνωρίζω και πίστεψέ με ειλικρινά έχω ασχοληθεί με ΟΛΑ τα πολιτικά συστήματα σχεδόν εξ ίσου πριν αρχίσω δια της ατόπου να κατασταλλάζω, και μου πήρε χρόνια αυτή η διαδικασία. Μπορεί να κάνω λάθος όμως ίσως και όχι. Ο χρόνος θα δείξει. Ωστόσο πέρα από κατηγορίες ότι είμαι Ναζιστής και χαζός που επιλέγω τη ΧΑ κανείς σας δε σχολιάζει τις θέσεις μου. Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε ποιο από αυτά που έχω γράψει (παρακαλώ αναφερθήτε αυτολεξή) είναι λανθασμένο και γιατί. Ευχαριστώ
charalampos3866
velissarios αυτό που απορρίπτω είναι (όπως είπε και ο Κώστας) οι εξορίες σε άθλιες συνθήκες, οι φυλακίσεις, τα βασανιστήρια,οι στέρηση όλων των θεμελιωδών ελευθεριών και γενικότερα οι δολοφονίες όσων τολμούσν να αντιταχτούν σε αυτό το απάναθρωπο καθεστώς.Και στην περίπτωση της χρυσής αυγής όπου τα μέλη της είναι ναζιστές είμαι ενάντια στον ρατσισμό . Δεν ξέρω αν ζούσες στην χούντα ή αν το 1967 ήσουν σε ηλικία ώστε να έχεις γνώμη όμως νομίζω πως είναι πολύ εύκολο να κατλάβεις την άποψη που είχε ο ελληνικός λαός για για αυτήν.
kwst_kanel
velissarios πως γίνεται άτομα που καλά - καλά δεν μπορύν να μιλήσουν να κυβερνήσουν και να είναι λιγότερα καταστοφικά για την πατρίδα μας από πασοκ-νδ-σύριζα ;πως γίνεται άτομα που χρησιμοποιούν ΜΟΝΟ τη βία να προσφέρουν κάτι στην χώρα.Πίστευεις πως η Χρυσή Αυγή μπορεί να δώσει λύσεις σε μεγάλα προβλήματα του τόπου.Νομίζεις πως αυτοί οι τραμπούκοι μπορούν να διώξουν τους μετανάστες με την βία.Νομίζεις πως γενικότερα μπορεί να έρθει λύση σε ένα πρόβλημα με την βία.'Εχεις ιδέα για το είναι οι νεοναζιστές;
velissarios
Χαράλαμπε για να σου απαντήσω θέλω να μου πεις ποιο πιστεύεις ότι είναι το οικονομικό και ποιο το κοινωνικοπολιτικό μοντέλο της ιδέας του φασισμού,που απορρίπτεις, πού άκουσες ή πού διάβασες για αυτό. Και μετά συζητάμε.
velissarios
Κωνσταντίνε χαίρομαι που μου κάνεις αυτή την ερώτηση. Ποια είναι η άποψη μου για τη ΧΑ; Ας αρχίσω με το τι πιστεύω ότι δεν είναι η ΧΑ. -Η ΧΑ μάλλον δεν είναι ένα κόμμα που θα έκανε καλό αν κυβερνούσε την Ελλάδα (σίγουρα θα ήταν εξίσου καταστροφικό με τα υπόλοιπα και ίσως λίγο καλύτερο απά ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ. Τι θα μπορούσε να είναι η ΧΑ και πώς θα ήταν χρήσιμη για την Πατρίδα μου; Βασική αρχή του Κομμουνισμού είναι ΘΕΣΗ - ΑΝΤΙΘΕΣΗ - ΣΥΝΘΕΣΗ. Και συμφωνώ με αυτή (Προς Θεού δεν είμαι Κομμουνιστής). Η θέση είναι ο παγιωμένος και σάπιος κοινοβουλευτισμός που έφερε την Πατρίδα μου σε αυτή την κατάσταση. Η αντίθεση είναι το μέσο που θα αποδομήσει αυτή την κατάσταση. Ο εχθρός δηλαδή του σάπιου κοινοβουλευτισμού. Η σύνθεση είναι η αναδόμηση που θα προκύψει. Ο ΜΑΡΞ (αν θυμάμαι καλά) είχε πει ότι η επανάσταση είναι η μητέρα της Ιστορίας. Πίστεψέ με σύντομα θα έχουμε γεννητούρια, καλώς ή κακώς δεν πάει άλλο. Η ανακατάταξη θα είναι σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν το βλέπεις; Φαντάσου λοιπόν ότι προσεγγίζεις την τωρινή κατάσταση με στρουκτουραλιστική διάθεση (μιας και σε βλέπω αριστεριστή), βρες τις δομές που σε ενοχλούν στην τωρινή κοινωνία. Είναι σαν να κάνεις ριζική ανακαίνιση σε ένα σπίτι που παράλληλα το κατοικείς. Αυτό χρειάζεται η Ελλάδα και είναι δύσκολο, σκληρό και θα έχει και αντιξοότητες. Η ΧΑ μπορεί να σε βοηθήσει στις καθαιρέσεις. Μετά χτίσε ό,τι θες.