Δώστε ρεύμα στο λαό (vid & pics)

Σε αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε τον πλούσιο εξοπλισμό του, ο οποίος συνδυάζεται -στο εξωτερικό- με πολύ ανταγωνιστικές τιμές αγοράς. Αν ισχύσουν και στην Ελλάδα, τότε κάποιοι θα χάσουν σίγουρα τον ύπνο τους. Ας τα πάρουμε όμως όλα από την αρχή.
Το υβριδικό αδελφάκι του Toyota Yaris ξεχωρίζει εξωτερικά χάρη στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα της μάσκας και της ουράς και την μπροστινή ποδιά του αμαξώματος. Οι συγκεκριμένες πινελιές φτάνουν για να του δώσουν περισσότερη φρεσκάδα σε σχέση με τα συμβατικής τεχνολογίας Yaris, που θα τους έκανε καλό να υιοθετήσουν και εκείνα τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες του υβριδικού.
Αυτό ισχύει και για το εσωτερικό, όπου προβλέπονται κονσόλες γαλάζιου χρώματος για να σπάει η μονοτονία του γκρίζου πλαστικού, δεν καταλάβαμε όμως γιατί πρέπει να είναι ο λεβιές του αυτόματου σαζμάν λεπτός σαν ξυλαράκι παγωτό. Η Toyota δίνει ως μέση κατανάλωση 3,5 λίτρα αμόλυβδη ανά 100 χλμ. και 79 γρ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο διαδρομής, πράγμα που σημαίνει ότι το Yaris Hybrid θα απαλάσσεται στην Ελλάδα από τα τέλη κυκλοφορίας.
Στην πραγματικότητα κυμαίνεται η μέση κατανάλωση σε μεικτές διαδρομές εντός και εκτός πόλης γύρω στα 4,4 λίτρα ανά 100 χλμ., μία τιμή που θα ζήλευαν ακόμη και ντιζελοκίνητα μοντέλα. Το Toyota Yaris Hybrid αναμένεται μέχρι το καλοκαίρι και στην Ελλάδα, όπου ευελπιστούμε να ισχύσουν παρόμοιες τιμές αγοράς, όπως στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Εκεί κοστίζει το ιαπωνικό μοντέλο 16.950 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό, όπως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, κλιματισμό, κλπ. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά τα δεδομένα, μπορούμε να πούμε ότι οι τιμές του Yaris Hybrid είναι ανταγωνιστικές ακόμη και σε σύγκριση με ανταγωνιστές συμβατικής τεχνολογίας.
Το υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 61 ίππων και έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 74 άλογα, ενώ η συνολική ισχύς του φτάνει τους 100 ίππους. Πάντως το αυτοκίνητο δεν δείχνει στο δρόμο τόσο σβέλτο, όσο ισχυρίζονται οι μετρήσεις της Toyota (0-100 χλμ./ώρα σε 11,8") και χρειάζεται αρκετή...φόρα για να πιάσει την τελική ταχύτητα των 165 χλμ./ώρα. Όποιος μάλιστα επιλέξει το οικονομικό πρόγραμμα ECO, θα δει το αυτοκίνητο να γίνεται σαφώς πιο αργό και θα αλλάξει γρήγορα άποψη και επιλογή.
Από την άλλη πλευρά, το Yaris Hybrid χαλαρώνει αφάνταστα τον οδηγό και τους επιβάτες του, ιδίως όταν κινείται εντελώς αθόρυβα μόνον με τον ηλεκτροκινητήρα του. Σε μία τέτοια περίπτωση επαρκεί η ενέργεια των μπαταριών του για περίπου δύο χιλιόμετρα "καθαρής" ηλεκτροκίνησης και πάντα με την προϋπόθεση ότι θα κινηθείτε με ταχύτητες της τάξης των 50 χλμ./ώρα.
Και μια και αναφερθήκαμε στις μπαταρίες, να πούμε ότι απαρτίζονται από 120 στοιχεία, ζυγίζουν 11 κιλά λιγότερο από εκείνες στο Prius και βρίσκονται κάτω από τα πίσω καθίσματα, για να μην αφαιρούν χώρο από το πορτ-μπαγκάζ που παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας σούπερ μίνι με 286 λίτρα όγκο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!