Ισπανική επέλαση με 280 άλογα από το Leon Cupra

Γιάννης Καλογερόπουλος
Ισπανική επέλαση με 280 άλογα από το Leon Cupra
Με 2λιτρο κινητήρα, απόδοση έως 280 ίππους και δυο τύπους αμαξώματος με τρεις και πέντε πόρτες, το νέο Leon Cupra δείχνει πιο ολοκληρωμένο από τον προκάτοχό του.

Για πρώτη φορά το Leon Cupra θα είναι διαθέσιμο σε δυο τύπους αμαξώματος και πλέον με πιο σπορ εμφάνιση που του χαρίζει η νέα 3θυρη εκδοχή του. Δυο θα είναι και οι διαθέσιμες εκδόσεις όσον αφορά την απόδοση του κινητήρα. Αυτός είναι ο γνωστός 2λιτρος TSI ο οποίος με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό αποδίδει στη βασική του εκδοχή 265 ίππους ενώ στην κορυφαία η ισχύς φθάνει τους 280 ίππους.

Επίσης δυο είναι και τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων, ένα χειροκίνητο και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Έξι είναι όμως οι σχέσεις και για τα δυο, με το αυτόματο να διαθέτει πυκνότερη κλιμάκωση στις πρώτες πέντε, με την έκτη να είναι πιο μακριά από αυτή του χειροκίνητου για λόγους οικονομίας καυσίμου. Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,7 και 5,8 δλ. αντίστοιχα για το χειροκίνητο και το αυτόματο, όσον αφορά το κορυφαίο Cupra, με τη βασική έκδοση να είναι μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου αργότερη.

Κοινή είναι η τιμή της ροπής που φθάνει τα 350 Nm και είναι αποδίδεται σταθερά από τις 1.750 – 5.600 σ.α.λ. Η μέση τιμή της κατανάλωσης κατανάλωση είναι 6,4 λίτρα/100 χλμ. με το DSG (6,6 to 5θυρο) και 6,6 λίτρα/100 χλμ. για τις χειροκίνητες εκδόσεις ανεξαρτήτου ισχύος.

Η μετάδοση της κίνησης περνά στους εμπρός τροχούς με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης το οποίο έχει επιστρατευτεί για να τιθασεύσει τη μεγάλη ισχύ του κινητήρα. Αυτό, φροντίζει για την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δυο τροχούς, βελτιώνοντας παράλληλα σημαντικά την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι μέσα στη στροφή. Νέες είναι και οι ρυθμίσεις του ESP, το οποίο διαθέτει δυο στάδια απενεργοποίησης, με το πρώτο να βγάζει εκτός λειτουργίας το traction control αφήνοντας το ESP ενεργό και ένα δεύτερο στάδιο όπου απενεργοποιείται πλήρως, αφήνοντας την κατάσταση στα χέρια του οδηγού.

 

Πλούσιο είναι και το επίπεδο εξοπλισμού στο οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται στο στάνταρτ εξοπλισμό το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη των 5,8 ιντσών και τα τρισδιάστατα γραφικά.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!