Το BYD Qin Hybrid δείχνει το μέλλον στα υβριδικά
Η BYD είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Κίνα και ειδικεύεται στην τεχνολογία των μπαταριών. Στόχος είναι να δημιουργήσει πιο αποτελεσματικές, αλλά και πιο φιλικές προς το περιβάλλον μπαταρίες.
Ωστόσο, οι δραστηριότητές της δεν περιορίζονται στο στενό αυτό πλαίσιο, με την BYD να κάνει το επόμενο βήμα κοιτώντας προς τα αυτοκίνητα. Το 2012 παρουσίασε στην Έκθεση του Πεκίνο το πρωτότυπο Qin Hybrid, αλλά έπρεπε να περάσουν σχεδόν δυο χρόνια για να πατήσει επίσημα τους τροχούς του στην άσφαλτο. Οι πωλήσεις ξεκίνησαν και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία Φεβρουαρίου 2014, έχουν ξεπεράσει τις 6.000 μονάδες στην τοπική αγορά, με το εγχείρημα να δείχνει ότι έχει προοπτικές.
Το Qin Hybrid όπως μαρτυρά και το όνομά του χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία. Εφοδιάζεται με ένα 4κύλινρο κινητήρα τούρμπο άμεσου ψεκασμού 1,5 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 153 ίππους και 240 Nm ροπής. Αυτός συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και η συνδυασμένη ισχύ φθάνει τα 217 kW ή τους 295 ίππους και τα 479 Nm.
Έτσι το Qin επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ., ενώ η κατανάλωσή του περιορίζεται στο 1,6 λίτρο/100 χλμ. Κινούμενο αποκλειστικά με τις μπαταρίες του, το Qin έχει αυτονομία που μπορεί να φθάσει έως και τα 70 χιλιόμετρα, ενώ συνολικά διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, EV+ECO, EV+SPORT, HEV+ECO και HEV+SPORT.
Σχεδιαστικά το BYD Qin δείχνει ελκυστικό, ακόμα και για τα δικά μας δεδομένα, με τους Κινέζους να το γνωρίζουν αυτό και να έχουν βλέψεις και για την αγορά της Ευρώπης και μάλιστα μέσα στο 2014, ενώ το 2015 στόχο τους είναι να το διαθέσουν και στην αμερικανική αγορά. Η τιμή με την οποία διατίθεται στην κινεζική αγορά το Qin υπολογίζεται περίπου στα 25.000 ευρώ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!