«Ο Λόνζο Μπολ μπορεί να γίνει χρηματιστήριο του εαυτού του»
Μοναδικές Στοιχηματικές Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις & Η Καλύτερη Εξυπηρέτηση (21+)!
Μέχρι την... Κίνα έφτασε η περίπτωση του ΛαΒάρ Μπολ και τα λεγόμενά του όσον αφορά τους γιους του και την εταιρεία ενδυμάτων που έχει ιδρύσει, με το όνομα «Big Baller Brand».
Ο πρώην ΝΒΑερ, Στέφον Μάρμπουρι, ο οποίος ζει τα τελευταία χρόνια στην Κίνα και έχει την δική του εταιρεία «Starbury», έδωσε συνέντευξη στην «The Undefeated» και πήρε ως ένα σημείο το μέρος του ΛαΒάρ, αλλά υποστήριξε πως αν ο Λόνζο κινηθεί έξυπνα και εκμεταλλευτεί σωστά το μπάσκετ και το brand name της οικογενείας, τότε μπορεί να γίνει ο ίδιος μια χρηματιστηριακή αγορά.
«Αν με έπαιρνε ο ΛαΒάρ Μπολ τηλέφωνο, σίγουρα θα άκουγα με προσοχή τι έχει να πει. Δεν συμφωνώ με όλα όσα λέει, αλλά καταλαβαίνω γιατί τα λέει, γιατί έτσι νιώθει», είπε αρχικά ο πάλαι ποτέ γκαρντ.
Στην συνέχεια η κουβέντα πήγε στο γεγονός πως η Nike, η Adidas και η Under Armοur δεν ενδιαφέρονται για συνεργασία με τον Λόνζο Μπολ - ο οποίος είχε 14.6 πόντους, 7.6 ριμπάουντ και 6 ασίστ στο κολεγιακό πρωτάθλημα - εξαιτίας των αιτημάτων της οικογένειάς του. Ο ΛαΒάρ Μπολ συναντήθηκε και με τις τρεις εταιρίες και του έδειξε την οικογενειακή επιχείρηση, «Big Baller Brand», η οποία φέρει και παπούτσι με το όνομα του γιου του, το οποίο ελπίζει να φέρει στα ταμεία του περίπου 1 δισ. δολάρια.
«Ο ΛαΒάρ θέλει 1 δις., δεν υπάρχει κάτι κακό στο να λέει τι θέλει. Φταίει ο τρόπος που το λέει. Αν το εξέφραζε με πρέπον τρόπο, και όχι όπως το είπε - το οποίο είναι δικαίωμά του - δεν θα τρόμαζε τους ανθρώπους. Έχει τρία παιδιά, τα οποία είναι πολύ καλοί μπασκετμπολίστες. Θα πρέπει να θέλει να έχει το δικό του brand, γιατί είναι ένας πανέξυπνος τρόπος να εκτοξεύσει τις μετοχές του. Ο Λόνζο κυριάρχησε στο κολεγιακό μπάσκετ και αναμένεται να επιλεγεί ψηλά στο ντραφτ του 2017. Θα είναι ικανός να επενδύει το κεφάλαιο που έχει στον εαυτό του. Και αυτό είναι η καλύτερη επένδυση! Μπορεί να δημιουργήσει μια υποδομή μέσω των social media και να τα χρησιμοποιήσει, για να διαφηίσει και να πουλήσει το προϊόν του. Αν παίζει καλά και τα πηγαίνει καλά, ο κόσμος θα υποστηρίξει την οικογένειά του. Αρκετοί είναι αυτοί που θα κάνουν κακοπροαίρετη κριτική στο πως ο ΛαΒάρ δίνει το... μήνυμα στα παιδιά του. Αλλά αν ακούς τι λέει, έχει μια λογική το ότι έφτιαξε ένα brand για τα παιδιά του», υποστήριξε ο 40χρονος πια επιχειρηματίας.
Ο Λόνζο αποφάσισε να μην τον εκπροσωπήσει κάποιος... ξακουστός ατζέντης, ενόψει ντραφτ, και ο Μάρμπουρι σχολίασε: «Είναι απαραίτητο να έχεις έναν ατζέντη, ο οποίος θα σε βάλει στην κατάλληλη θέση και θα εκφράζει αυτό που θες. Ίσως οι Μπολ να μην θέλουν να πληρώσουν έναν. Δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις κάποιον για λόγους μάρκετινγκ. Το παν έχει να κάνει με το πως διαπραγματεύεσαι. Υπάρχουν τρία αγόρια στην οικογένεια, τα οποία μπορούν να παίξουν μπάσκετ. Για να προχωρήσουν μπροστά, πρέπει να καταλάβουν τι θέλουν να κάνουν και να επενδύσουν το κεφάλαιό τους για τους εαυτούς τους. Αν μπόρεσε ο Φιλ Νάιτ, της Nike να φτάσει ψηλά, που πουλούσε παπούτσια από το πορτπαγκάζ του αμαξιού του, σκέψου τι θα έκανε αν μπορούσε να βγάλει και πολλά λεφτά παίζοντας στο ΝΒΑ! Αν ο Λόνζο κάνει όλα αυτά που πρέπει, θα γίνει ο ίδιος χρηματιστήριο».
Ο Μάρμπουρι δεν φάνηκε να έχει κανένα πρόβλημα με την δήλωση του Μπολ ότι θα φτάσει μέχρι την κινέζικη αγορά: «Έλα μαζί μας! Γνωρίζουμε τη δομή που χρειάζεται ακριβώς. Δεν έχουμε το κεφάλαιο, αλλά με το εμπορικό μας σήμα, έχουμε τους πόρους που χρειάζονται από την κατασκευατική πλευρά της Κίνας. Δεν είναι ανάγκη να συνεργαστεί με την Starbury. Θα μπορούσαμε απλά να δουλέψουμε μαζί και να τον βοηθήσουμε. Θα μπορούσα να τον φέρω σε επαφή με τα άτομα που χρειάζεται, για να κάνει τη δουλειά του».
Σχετικά με το γεγονός ότι ο ίδιος πέρασε από τα παρκέ στον επιχειρηματικό κόσμο και ζει πια στην Κίνα, είπε: «Είναι το δυσκολότερο πράγμα που έκανα ποτέ, αλλά έμαθα πολλά μέσα από την διαδικασία. Συνειδητοποίησα πως θέλει μεγάλη προσπάθεια, πολλή δουλειά και φυσικά να έχεις κεφάλαιο. Από εκεί και πέρα ποτέ δεν σταματάς να ασχολείσαι με αυτό. Συνεχίζεις να προσπαθείς να βρεις τρόπους για να εκμεταλλευτείς καλύτερα το brand σου. Πρέπει να μάθεις τα πάντα γύρω από αυτό, ώστε να κινούνται όλα ομαλά και να υπάρχει αποτελεσματικότητα. Είναι δύσκολα, αλλά αξίζει».
Τέλος, τι θα γινόταν σε περίπτωση που ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ίδρυε ένα δικό του brand name, υποστήριξε: «Αν ο ΛεΜπρόν είχε το δικό του εμπορικό σήμα, τότε θα ήταν σαν την Nike. Όταν λέω να του ανήκει, εννοώ το 51%. Αν είχε το 51% και το υπόλοιπο 49 η Nike, τότε ξέχασέ το! Είμαι βέβαιος ότι θα ρυθμίζει κάτι τέτοιο. Ο ΛεΜπρόν αυτή την στιγμη είναι μια μητρική εταιρεία, που έχει πολλές προεκτάσεις. Είναι πολύ καλό αυτό, σε συνδυασμό με το μπάσκετ».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.