BCL: Αριθμοί-ρεκόρ στα social media, τεράστια η αύξηση στο Final Four

BCL

bet365

Το Basketball Champions League έκανε τον ετήσιο απολογισμό αναφορικά στην αλληλεπίδραση των φιλάθλων μέσω social media, αποδεικνύοντας εκ νέου τη μεγάλη επιτυχία της επιλογής να επικεντρώσει το ενδιαφέρον στη νέα εποχή και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Το BCL δημοσίευσεε τα αποτελέσματα του ετήσιου απολογισμού όσον αφορά τα social media και την αλληλεπίδραση των φιλάθλων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Συγκεκριμένα, περισσότερα από 50 εκατομμύρια θεάσεις μετρήθηκαν φέτος στις πλατφόρμες διαδραστικότητας. Επίσης, η επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης είχε 3 εκατομμύρια page views ενώ σημειώθηκε μία γιγαντιαία αύξηση στα νούμερα διαδραστικότητας κατά τη διάρκεια του Final Four στη Μάλαγα.

Στο επίπεδο της ανάπτυξης των ομάδων και των δικών τους λογαριασμών στα social media, η Γαλατάσαραϊ είχε μία αύξηση της τάξης του 62% σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν. Η Μπιλμπάο κατέγραψε μία αξιοσημείωτη αύξηση 52% με την τελική νικήτρια της διοργάνωσης, τη Βόννη να κάνει ένα άλμα 34%.

Συγκεκριμένα, η Γαλατά έχει 2.562.664 followers σε όλες τις πλατφόρμες των social media, που τη φέρνει στην κορυφή μεταξύ των 32 ομάδων που συμμετείχαν φέτος στο BCL. H Μπενφίκα ήταν λίγο μπροστά από την Σάσαρι και η Μπιλμπάο με την Καρσίγιακα, τη Μάλαγα, τη Λιμόζ, τη Στρασμπούρ, την ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

 

Συνολικά, 90 εκατομμύρια φίλαθλοι έκαναν reach αυτή τη σεζόν με 51 εκατομμύρια θεάσεις των videos που αναρτήθηκαν και 2 εκατομμύρια αντιδράσεων, σχολίων και shares.

Τo Final Four της Μάλαγα ήταν η ναυαρχίδα της διοργάνωσης και η πιο λαμπερή στιγμή των επτά ετών του BCL. Το πιο αμφίρροπο και ισχυρό Final Four στην ιστορία του θεσμού συνοδεύτηκε από το πιο έντονο engagement που έχει συμβεί ποτέ μέσω των social media.

Το περιεχόμενο του Final Four είδαν 22.9 εκατομμύρια χρήστες, που συνιστά μία αύξηση 36% σε σχέση με το προηγούμενο event. Συνολικά το engagement αυξήθηκε κατά 243% με 572 χιλιάδες αντιδράσεις, σχόλια και shares, τη στιγμή που τα βίντεο είχαν 15.6 θεάσεις, όπερ 120% αύξηση.

Συνοψίζονρτας, τα νούμερα της διοργάνωσης ανεβαίνουν σε επίπεδο digital. Συνολικά 2.61 εκατομμύρια φίλαθλοι ακολουθούν το BCL online (τελευταία προσθήκη του ΤΙΚ ΤΟΚ που αριθμεί 83 χιλιάδες followers).

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

 

BASKETBALL CHAMPIONS LEAGUE Τελευταία Νέα