Λεωφόρος... εργασιών!(vids&pics)

Λεωφόρος... εργασιών!(vids&pics)

Λεωφόρος... εργασιών!(vids&pics)

bet365

Διαβάστε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το... λίφτινγκ στη Λεωφόρο. Πότε θα είναι έτοιμη, την συντήρηση, την ενιαία 13, την χωρητικότητα και την μελλοντική αύξηση!

Εξωτερικά είναι να μην έχει πειραχθεί ούτε... τούβλο. Στο εσωτερικό, όμως, της Λεωφόρου επικρατεί «πυρετός» εργασιών, καθώς έχει στηθεί ένα μεγάλο εργοτάξιο. Ο Γιάννης Παναγιώτιδης μαζί με τους πολιτικούς μηχανικούς Νίκο Βεϊσάκη και Μάριο Σατερλή ξενάγησαν τους εκπροσώπους του Τύπου στα έργα που γίνονται και εξήγησαν τις απαιτούμενες εργασίες που χρειάζονται για να είναι έτοιμο το σπίτι του Παναθηναϊκού. Πάμε να δούμε πέρα από τις τεχνικές λεπτομέρειες, τα πιο σημαντικά κομμάτια της ξενάγησης:

Πάμε να δούμε πέρα από τις τεχνικές λεπτομέρειες, τα πιο σημαντικά κομμάτια της ξενάγησης:

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: Μπορεί να μεγαλώσει, όχι όμως, από την εγκατάσταση νέων μικρότερων καθισμάτων. Δεν βγαίνει. Μπορεί να μεγαλώσει η χωρητικότητα με κάποιες προσθήκες στις κερκίδες. Όχι με μικρότερο κάθισμα. Όχι στα πέταλα, κεντρικά. Με κάποιες τροποποιήσεις εάν μπορέσουν να γίνουν μέσω της νομοθεσίας, για να μπουν από πάνω. Με αυτοφερόμενα στοιχεία, που θα “κουμπώσουν” από πάνω. Το γήπεδο θα χωρά περίπου 15.700, καθώς αναμένεται στη Θύρα 10 να γίνει κάτι αντίστοιχο των θέσεων των vip. Τόσο από πλευρά παροχών όσο και από οικονομικής άποψης.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ: Εάν χρειαστεί θα είναι έτοιμο στις 17 Ιουλίου. Όπως ξεκαθάρισε και ο Γιάννης Παναγιωτίδης « Εμείς προχωράμε με τη λογική πως ο τρόπος με τον οποίο ανίγουμε τα μέτωπα, έχει σχέση με το πως μπορούμε να πληρώσουμε. Εάν δεν πρέπει να πληρώσουμε σώνει και καλά σε ένα μήνα, δεν θα το κάνουμε. Θα το κάνουμε σε 2-3 μήνες για να «ανοίξουν» οι πληρωμές.

 

Εάν πρέπει να το κάνουμε σε ένα μήνα, θα το κάνουμε σε ένα μήνα. Κι αυτή τη λογική είχαμε και για τα πλέι-οφ. Εφόσον δεν χρειάστηκε να παίξουμε και να φορτσάρουμε για να είναι έτοιμο, δεν το κάναμε για ένα ματς με τη Βέροια. Κερδίσαμε 3 μήνες έτσι...».

ΘΕΜΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ: Ξεκάθαρος ήταν τόσο ο Παναγιωτίδης όσο και ο Βεϊσάκης σχετικά με την άδεια που θα πάρει η Λεωφόρος. «Γιατί να μην πάρει αδειοδότηση; Δεν τίθεται θέμα. Είχε πάρει αδειοδοτήσεις και τις προηγούμενες σεζόν. Αυτό που είχε γίνει την σεζόν που ολοκληρώθηκε κι ως ένα σημείο τυπικά δεν ήταν λάθος, ήταν πως δεν είχε δηλωθεί το γήπεδο ως έδρα στην αρχή της χρονιάς. Σε περίπου 10 μέρες θα γίνει μία αυτοψία από την επιτροπή καταλληλότητας. Είναι η αρμόδια υπηρεσία με βάση το νόμο στην οποία μετέχουν κι εκπρόσωποι της λίγκας και της ΕΠΟ. Αυτή η επιτροπή λοιπόν κάνει αυτοψία στα γήπεδα και με βάση τα όσα προβλέπονται δίνουν τις άδειες.

Θα καταγράψει τυχόν θέματα που υπάρχουν, θα γίνουν οι απαιτούμενες επεμβάσεις και δεν θα υπάρξει θέμα. Το όλο θέμα του γηπέδου περνάει μέσω της ΕΠΟ, δεν περνάει από την UEFA. Και η UEFA δεν θα έχει πρόβλημα για το Γιουρόπα Λιγκ. Το γήπεδο της Λεωφόρου μετά το 2008, δικαίως θα έλεγα, εγκαταλείφθηκε. Διότι ξεκίνησε η πολυμετοχικότητα με 28.000 και 30.000 διαρκείας κι έπρεπε να πάμε πλέον στο ΟΑΚΑ και μετά το γήπεδο του Βοτανικού είχε πάρει την άδεια και όλοι φόρτσαραν για να πάμε εκεί. Δν υπήρχε στο μυαλό κανενός πως θα επιστρέψουμε στη Λεωφόρο. Η ζωή όμως τα φέρνει διαφορετικά. Προσαρμοζόμαστε και γυρνάμε σπίτι μας» τόνισε το μέλος του Δ.Σ της ΠΑΕ Παναθηναϊκός με τον υπεύθυνο των έργων να συμπληρώνει:

«Το γήπεδο δεν είχε ποτέ πρόβλημα άδειας, ούτε το 2007, ούτε το 2009 που είχα ασχοληθεί και πάλι. Αυτό που κάνουμε τώρα έχει να κάνει με βλάβες, περιβαλλοντικές. Ενα αυτοκίνητο αν δεν το συντηρήσεις θα σκουριάσεις. Αυτό κάνουμε αυτή τη στιγμή, συντήρηση. Αποκατάσταση και επιμήκυνση του χρόνου ζωής του. Δεν έχουμε λόγο σε ένα γήπεδο που έχει φτιαχθεί και είναι στατικά επαρκές, δεν έχει βλάβες από σεισμούς ή από λοιπές φθορές, πως δεν πληρεί τις προϋποθέσεις για να πάρει άδεια».

Η ΕΝΙΑΙΑ 13

Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα, σε περίπτωση που ζητηθεί από τους οργανωμένους να φύγει το πέταλο ανάμεσα στην 13 και την 14 και το πέταλο να γίνει μία θύρα. Δηλαδή μια μεγάλη Θύρα 13.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ

Στόχος των ανθρώπων του Παναθηναϊκού είναι να λειτουργήσει σε όλες τις θύρες το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ακόμη και στο πέταλο των οργανωμένων. Φυσικά, όλα αυτά τα χρόνια, ακούμε για το περίφημο ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά σε ελάχιστες περιπτώσεις έχει εφαρμοστεί.

ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ

Λόγω του τρόπου που τοποθετήθηκαν τα καθίσματα στο πέταλο των 6-7 κατά την διάρκεια του πρώτου λίφτινγκ, το νερό «τρυπούσε» το τσιμέντο, με αποτέλεσμα να «ποτίσει» το συγκεκριμένο κομμάτι του γηπέδου. Για αυτό και το κλειστό του «Τάφου» έσταζε συχνά από την οροφή του. Για αυτό τον λόγο τα καθίσματα θα ξηλωθούν από όλο το γήπεδο και θα ξαναμπούν πάνω σε ειδικές βάσεις.

Με κάποιες νέες τεχνικές, θα μπουν στη βάση του καθίσματος με μία έκχυση και με μόνωση από πάνω. Από εκεί και πέρα αυτό έχει “αναμονή”. Δηλαδή αυτό το κάθισμα μπορεί να μπει και να βγει μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. Ετσι δεν χρειάζεται το κάτω κομμάτι να βιδώνει. Θα υπάρχει έτοιμη τρύπα και πάνω εκεί θα βιδώνει το μπουλόνι.

Ο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον Παναγιωτίδη, ο αγωνιστικός χώρος της Λεωφόρου είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα ενώ είναι και ο μεγαλύτερος που επιτρέπει η ΟΥΕΦΑ (105Χ68). Παράλληλα τα αποστραγγιστικά έργα και οι υποδομές του γηπέδου εγγυώνται την ομαλή διεξαγωγή παιχνιδιών κάτω από κάκιστες καιρικές συνθήκες. «Και δέκα μέρες σερί να βρέχει δεν θα έχει κανένα πρόβλημα το χορτάρι» ειπώθηκε χαρακτηριστικά...

Η ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ

Ο Παναγιωτίδης ξεκίνησε την ξενάγηση στα... ενδότερα του «Απόστολος Νικολαϊδης» από τα επίσημα. Κάτω από τις θύρες 3-3Α. Σε ένα κομμάτι με πολλά τεχνικά στοιχεία.

«Αυτό που κάνουμε είναι να αποκαθιστούμε αυτή τη στιγμή τα φέροντα στοιχεία στην προηγούμενη κατάστασή τους ενισχύοντας μόνο τοπικά, όπου έχουμε σοβαρά στατικά θέματα. Ενισχύσαμε τις κολώνες βάζοντας έναν οπλισμό, ενώ παράλληλα ενισχύσαμε και τα πέδιλά τους (σ.σ. τις βάσεις όπου πατάει η κολώνα) και αυξήσαμε τη διατομή τους.

Παράλληλα στο πάνω μέρος των κερκίδων, ανοίχθηκαν κάποια σημεία, τα ενισχύουμε και τα καλύπτουμε με σκυροδέρματα και άλλα ειδικά κατασκευαστικά υλικά, τα οποία είναι αντιδιαβρωτικά. Στους οπλισμούς των στύλων, βάζουμε ειδικά πλέγματα πάνω στις πλάκες για την περαιτέρω ενίσχυσή τους. Σε γενικές γραμμές αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, είναι να αποκαταστήσουμε το γήπεδο, όπως ήταν όταν φτιάχθηκε. Και ακόμη καλύτερο» σχολίασε χαρακτηριστικά.

Επόμενη... στάση η αίθουρα του πίνγκ πονγκ εκεί όπου, υπήρχαν πιο προχωρημένες εργασίες. Οι εργάτες είχαν ρίξει τσιμεντοενίσχυση στα πέδιλα των στύλων και είχαν τοποθετήσει τα πλέγματα, τα οποία θα «ντύθούν» στη συνέχεια με άλλα υλικά. Παράλληλα, στο ταβάνι, που βρίσκεται ακριβώς κάτω από τις Θύρες 1 και 2, διορθώνονταν σημεία που είχαν φθαρεί με το χρόνο και κόβονταν σίδερα που είχαν πεταχθεί έξω. Όπως έλεγαν οι υπεύθυνοι μηχανικοί, στην τελική φάση των έργων, τα «άγρια» τσιμέντα στο ταβάνι θα καλυφθούν με ψευδοροφές.

Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του Μάριου Σατερλή: «Το κομμάτι του γηπέδου που βρίσκεται από την πλευρά της Λεωφόρου είναι και αυτό που απαιτούσε τις πιο πολλές διορθώσεις, γιατί είναι και το πιο παλιό. Ήταν το πρώτο που χτίστηκε άλλωστε. Από την Τσόχα αντίθετα δεν έχει προβλήματα. Είναι τοπικά σε κάποιες πλάκες ορισμένα ζητήματα. Και μετά στις 6-7 και 13-14 χρειάζεται μερική αποκατάσταση των κερκίδων από την κάτω πλευρά».

Ακολούθως η επόμενη στην ξενάγηση ήταν εκείνη που χρησιμοποιήθηκε για την πώληση των καρτών διαρκείας (κάτω από τη Θ.4) όπου έχουν φτάσει σε τελικό στάδιο οι ενισχύσεις στις κολώνες, με ανθρακοϋφάσματα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν και στα υποστηλώματα του κλειστού κολυμβητηρίου κάτω από τη Θύρα 13.

Η αίθουσα της πυγχμαχίας κάτω από τη Θύρα 4 θα χρησιμοποιηθεί ως δεύτερος χώρος bar για τα πιο «φθηνά» εισιτήρια VIP.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

 

SUPERLEAGUE Τελευταία Νέα