Ο Κριστιάνο Ρονάλντο μπορεί να φτιάξει το δικό του Instagram

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο μπορεί να φτιάξει το δικό του Instagram

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο μπορεί να φτιάξει το δικό του Instagram
Είναι ο άνθρωπος που έχει τους περισσότερους followers στο Instagram. Με μία του λέξη μπορεί να επηρεάσει το παγκόσμιο χρηματιστήριο. Γράφει για τον Κριστιάνο Ρονάλντο η Μαρία Ζαφειράτου.

Το υποψιαζόμασταν, το ξέραμε, το λέγαμε. Ο Κριστιάνο Ρονάλντο δεν είναι απλώς ένας ποδοσφαιριστής. Δεν είναι καν ένας κορυφαίος ποδοσφαιριστής. Είναι ίσως μια από τις πιο ισχυρές προσωπικότητες αυτή τη στιγμή (και για πολύ ακόμα) στον πλανήτη. Μάλλον και εκτός αυτού. Σίγουρα μέσα και έξω από τον αγωνιστικό χώρο. Με ή χωρίς τις κάμερες. Εντός και εκτός Social Media.

Tο επιβεβαίωσε ακόμα και σε εκείνους που είχαν τις αμφιβολίες/αντιρρήσεις/ενστάσεις τους. Με μία μόνο λέξη: «agua».

Ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής δεν είναι ένας Influencer. Είναι Ο Influencer και η επιρροή που ασκεί σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνάει κατά πολύ αυτή οποιουδήποτε άλλου ποδοσφαιριστή. Ναι, και του Μέσι. Ναι, και του Ζλάταν. Ναι, και του Μπέκαμ. Και δεν είναι θέμα followers στο Instagram. Κι ας μετράει σε αυτό 300 εκατ. ακόλουθους, έχοντας την 2η θέση, πίσω από το ίδιο το Instagram. Αν αύριο, ξυπνούσε και ήθελε να φτιάξει ο Κριστιάνο το δικό του Instagram, o Ζούκερμπεργκ θα έκλεινε το μαγαζάκι του, την επόμενη ημέρα. Προς το παρόν, ο κάτοχος 5 Ballon D’ or, αρκείται στο να βγάζει περίπου 1,2 εκατ. δολλάρια ανά ποστ από αυτό.

Η κίνησή του να βγάλει εκτός πλάνου τα δύο μπουκάλια του γνωστού αναψυκτικού στην συνέντευξη Τύπου, έγινε viral. Λογικό. Την επόμενη μέρα μάθαμε από την εφημερίδα Marca, ότι αυτό προκάλεσε την πτώση της μετοχής του προϊόντος και κατά συνέπεια απώλεια 5,2 (έως τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές) δις δολλαρίων της εταιρείας!

Κι επειδή μιλάμε πάντα για έναν παγκόσμιο κολοσσό, ο οποίος είναι και χορηγός της διοργάνωσης, θα περιμέναμε μια κάποια αντίδραση, έστω διαμαρτυρία αν όχι αξίωση αποζημίωσης. Τίποτα από αυτά δεν συνέβη. Ε, εντάξει, όχι και τίποτα, βγήκε εκπρόσωπος της εταιρείας και δήλωσε πάνω - κάτω ότι «ο καθένας έχει τα γούστα του και είναι ελεύθερος να πίνει ό,τι θέλει», λες και είναι μπουφετζής σε τραπέζι γάμου.

Μη νομίζετε όμως ότι ο αντίστοιχος εκπρόσωπος της διοργάνωσης του έτριξε τα δόντια. «Στους ποδοσφαιριστές προσφέρονται νερά, Coca Cola και Coca Cola Zero κατά την άφιξή τους στην συνέντευξη Τύπου», ψέλλισε ως άλλη Μάρω Κοντού στο «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα». Ναι-Αντωνάκη-μου-ό,τι-πεις-Αντωνάκη-μου.

Μας κάνει εντύπωση; Όχι δα. Αν -έστω και για πλάκα- έμπαινε η Coca Cola στην διαδικασία διαμάχης, ήξερε πως θα ήταν καμμένη από χέρι. Διότι στο δίλλημα «ή εμείς ή αυτός», η απάντηση θα ερχόταν με μία επιστολή «σας ευχαριστούμε και καλά να περάσετε το καλοκαίρι σας» από την διοργανώτρια αρχή. Euro χωρίς Coca Cola, μπορεί να υπάρξει, όπως φάνηκε. Χωρίς τον εν ενεργεία Πρωταθλητή Ευρώπης και μάλιστα για έναν τέτοιο λόγο, απίθανο.

Το brand Κριστιάνο Ρονάλντο είναι τόσο ισχυρό, που κανένας χορηγός και -μεταξύ μας τώρα- καμία ομοσπονδία δεν είναι πάνω από αυτόν. Το έχει χτίσει, το διατηρεί και ξέρει να το υποστηρίζει καλύτερα από οποιονδήποτε.

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκαν οι περισσότεροι βλέποντας την απομάκρυνση των μπουκαλιών, είναι «μάλλον έχει άλλον χορηγό». Και όλοι βρέθηκαν στον κουβά. Η -στα όρια της εμμονής- αγάπη του Κριστιάνο για την υγιεινή διατροφή και τη γυμναστική είναι γνωστή και αυτό έχει περάσει σε απόλυτο βαθμό στον γιο του. Μάλιστα σε παλαιότερη συνέντευξή του είχε δηλώσει πως δεν επιτρέπει στο Κριστιάνο Jr να πίνει αναψυκτικά και πως «καμιά φορά, τρώω ένα κομμάτι πίτσα» -την ίδια ώρα που εμείς καμιά φορά αφήνουμε ένα κομμάτι, έτσι για την ντροπή.

Όσο για εκείνους που μπήκαν στον πειρασμό να γκουκλάρουν «Cristiano Ronaldo Coca Coca Ad» για να φέρουν στην επιφάνεια το ένοχο παρελθόν του, μαζί με την παρουσία του σε διαφήμιση του εν λόγω προϊόντος ώστε να πουν «Ορίστε, όταν τα τσέπωνε ήταν καλά;», να πούμε μόνο αυτό: Όταν τα τσέπωνε, ήταν 21 χρόνων, 15 χρόνια πίσω ήταν ένας άλλος άνθρωπος, ένας άλλος ποδοσφαιριστής, ένας άλλος Κριστιάνο Ρονάλντο από αυτόν τον ώριμο, στιβαρό, παράδειγμα προς μίμιση από πολλές απόψεις, που βλέπουμε τώρα και αξίζει μόνο τον σεβασμό μας.

Και όλα τα παραπάνω τα γράφει μία φαν του Λιονέλ Μέσι.
Γιατί σε αυτά δεν χωρούν οπαδικά.

Υ. Γ. : Ακριβώς το ίδιο έκανε, μια μέρα μετά, και ο Πογκμπά, αυτή τη φορά βγάζοντας μια μπύρα χωρίς αλκοόλ από το πλάνο. Με δύο αστερίσκους: πρώτον, ο Γάλλος είναι μουσουλμάνος και δεύτερον, δεν θα μάθουμε ποτέ τι θα έκανε αν ο Ρονάλντο δεν τον είχε προλάβει.

ΥΓ2: Και ο Λοκατέλι. Και μέχρι να ανέβει και να διαβαστεί αυτό το κείμενο, θα το κάνουν και άλλοι. Αλλά είπαμε, σημασία έχει ποιος το έκανε πρώτος.

Photo Credit: UEFA.com

 

Μαρία Ζαφειράτου
Μαρία Ζαφειράτου