Τσέλσι: Η μόνη ομάδα που ξεκινάει τη νέα σεζόν χωρίς χορηγό στην φανέλα
Η Τσέλσι υποδέχεται την Μάντσεστερ Σίτι την Κυριακή (18/08-18:30) για την πρεμιέρα της στην φετινή Premier League και θα παρουσιαστεί στο χορτάρι του γηπέδου της με τις φανέλες των ποδοσφαιριστών να μην έχουν επάνω κάποιον χορηγό.
Η συνεργασία των «μπλε του Λονδίνου» με την εταιρεία Infinite Athlete ολοκληρώθηκε, αφού διήρκεσε μέχρι και την φετινή προετοιμασία και δεν αναμένεται να ανανεωθεί σύμφωνα με το «Athletic». Ωστόσο δεν υπάρχει καμία ανησυχία για τους Λονδρέζους, οι οποίοι συνεχίζουν να κινούνται κανονικά στο μεταγραφικό παζάρι δαπανώντας σημαντικό ποσά, όπως έγινε πρόσφατα με την απόκτηση του Πέδρο Νέτο από την Γουλβς αντί 60 εκατ. ευρώ.
Σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί μία νέα συμφωνία τα έσοδα από την οποία αναμένεται να είναι στα ίδια επίπεδα με εκείνα που κινούνταν η προηγούμενη συμφωνία, δηλαδή περί τα 47 εκατ. ευρώ ετησίως. Το όνομα της εταιρείας δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, όμως είναι σίγουρο πως δεν πρόκειται να είναι η Infinite Athlete (θα μείνει στην φανέλα της Τσέλσι, αλλά μετακινηθεί μόνο στο μανίκι, μία πιο οικονομική θέση).
Όλο αυτό το διάστημα έγιναν συζητήσεις με κάποιες εταιρείες, όπως η Riyadh Air, μια αεροπορική εταιρεία που ανήκει στο ισχυρό Public Investment Fund (PIF) της Σαουδικής Αραβίας, όμως δεν υπήρξε αίσιο τέλος. Μάλιστα με την συγκεκριμένη εταιρεία οι διαπραγματεύσεις αφόρουσαν και την ομάδα των γυναικών, η οποία πλέον έχει βρει χορηγό (την εταιρεία τηλεπικοινωνιών Three). Ακόμη, μία εταιρεία που πλησίασε την Τσέλσι ήταν η στοιχηματική Kaiyun Sports.
Να σημειώσουμε πως το ίδιο είχε συμβεί και την περσινή σεζόν για την Τσέλσι, όταν είχε ολοκληρωθεί η συνεργασία της με την Three, παίζοντας τα πρώτα της οκτώ παιχνίδια χωρίς χορηγό. Η όλη αυτή κατάσταση βολεύει την ομάδα, αφού περιμένει την επιστροφή της στο Champions League για να υπογράψει μία πολυετή συνεργασία με περισσότερα χρήματα απ' ότι αν το έκανε αυτό τώρα ενώ κάποιοι αναφέρουν πως περιμένει και το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων του επόμενου καλοκαιριού που θα γίνει στις ΗΠΑ για να αυξήσει την δημοτικότητα του brand της και τα χρήματα που μπορεί να ζητήσει.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.